logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana H2 w History2

  PR 17.01.2019, przeczytano 223 razy

W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – HISTORY2 oraz nową identyfikację wizualną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-h2-w-history2,380837,artykul.html

Logo HISTORY2 zaprojektowano w nawiązaniu do brandingu kanału HISTORY, wykorzystując charakterystyczne dla niego kolory i estetykę. Nowa oprawa kanału jest rezultatem strategii uwzględniającej zainteresowania widzów kanału oraz ich niezaspokojony apetyt na wiedzę.

HISTORY2 to uzupełnienie oferty kanału HISTORY, gdzie nauka staje się rozrywką, przekazywaną w niecodzienny i zaskakujący sposób. Na kanale znajdują się doceniane seriale dokumentalne z całego świata, które zaspokoją ciekawość najbardziej wymagających widzów. HISTORY2 oferuje autorskie programy dokumentalne przedstawiające wizję historii z różnych stron świata. Stacja zaprasza widzów, którzy są miłośnikami historii do zgłębienia teorii spiskowych, odkrywania bogactwa świata oraz doświadczania kluczowych momentów z przeszłości, teraźniejszości, jak i przyszłości.

HISTORY2 uzupełnia HISTORY szeroką ofertą programów, od tematyki wojennej poprzez historię starożytną i współczesną aż po nauki ścisłe, motoryzację i inżynierię. HISTORY2 stawia na wypełnione ciekawą i przystępną treścią produkcje, w których fascynujące fakty łączą się z wciągającą akcją. Dzięki HISTORY2 coraz więcej odkrywamy, dowiadujemy się i coraz więcej rozumiemy.

HISTORY2 jest dostępny w ponad 3 milionach gospodarstw domowych w Polsce. W swojej ofercie posiadają go najwięksi operatorzy w tym Cyfrowy Polsat, nc+, Orange, Vectra, Toya, Inea, Promax, Play Now oraz ipla.tv.

Źródło: A+E Networks

www.aenetworks.co.uk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764