logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana H2 w History2

  PR 17.01.2019, przeczytano 190 razy

W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – HISTORY2 oraz nową identyfikację wizualną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-h2-w-history2,380837,artykul.html

Logo HISTORY2 zaprojektowano w nawiązaniu do brandingu kanału HISTORY, wykorzystując charakterystyczne dla niego kolory i estetykę. Nowa oprawa kanału jest rezultatem strategii uwzględniającej zainteresowania widzów kanału oraz ich niezaspokojony apetyt na wiedzę.

HISTORY2 to uzupełnienie oferty kanału HISTORY, gdzie nauka staje się rozrywką, przekazywaną w niecodzienny i zaskakujący sposób. Na kanale znajdują się doceniane seriale dokumentalne z całego świata, które zaspokoją ciekawość najbardziej wymagających widzów. HISTORY2 oferuje autorskie programy dokumentalne przedstawiające wizję historii z różnych stron świata. Stacja zaprasza widzów, którzy są miłośnikami historii do zgłębienia teorii spiskowych, odkrywania bogactwa świata oraz doświadczania kluczowych momentów z przeszłości, teraźniejszości, jak i przyszłości.

HISTORY2 uzupełnia HISTORY szeroką ofertą programów, od tematyki wojennej poprzez historię starożytną i współczesną aż po nauki ścisłe, motoryzację i inżynierię. HISTORY2 stawia na wypełnione ciekawą i przystępną treścią produkcje, w których fascynujące fakty łączą się z wciągającą akcją. Dzięki HISTORY2 coraz więcej odkrywamy, dowiadujemy się i coraz więcej rozumiemy.

HISTORY2 jest dostępny w ponad 3 milionach gospodarstw domowych w Polsce. W swojej ofercie posiadają go najwięksi operatorzy w tym Cyfrowy Polsat, nc+, Orange, Vectra, Toya, Inea, Promax, Play Now oraz ipla.tv.

Źródło: A+E Networks

www.aenetworks.co.uk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

CNN w ramach akcji #Myfreedomday 2019 odwiedzi szkołę w Polsce
CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do wzięcia udziału w kampanii #MyFreedomDay, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, a jej finał odbędzie się 14 marca.
Wiadomości z serwisu informacyjnego Onet24 zostały udostępnione na Asystencie Google. Onet jako pierwszy wśród polskich wydawców internetowych proponuje użytkownikom nowe możliwości dostępu do bieżących informacji.
Wydatki reklamowe w wybranych branżach w styczniu 2019
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe  w styczniu 2019 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
21 lutego przypada pierwsza rocznica zabójstwa Jána Kuciaka i Martiny Kušnírovej. Ján Kuciak był słowackim dziennikarzem śledczym pracującym dla portalu Aktuality.sk, serwisu informacyjnego wydawnictwa Ringier Axel Springer na Słowacji. Skupiał się głównie na śledzeniu oszustw podatkowych słowackich biznesmenów, mających powiązania...
„Służba więzienna” - nowy program TVN Turbo
Rozwaga, opanowanie, stanowczość, umiejętność szybkiego reagowania i logicznego myślenia – to tylko niektóre z cech niezbędnych do pracy w więziennictwie. Kamery TVN Turbo zabiorą widzów w miejsce, do którego nikt nie chciałby trafić i pokażą kulisy pracy funkcjonariuszy Służby Więziennej. Kim są ludzie, którzy zdecydowali się na taki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764