logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Zmiana koloru auta

Strona 1/5  1 2 3 ... 5

| 12.04.2009 11:04

Witam.
Mam za zadanie zmienić kolor auta z czerwonego na czarny przy pomocy folii.
Jakiej foli urzyć? Kolor ma być ze wzornika czarny mat. Czy są folie już w kolorze o takich parametrach jak wylewane?
Wydruk nie wchodzi nawet w gre.
Z góry dzieki za pomoc

avatar użytkownika
+ +

polska
wiadomości: 28
w Signs.pl od 30.03.2009
IP: 194.150.251.XXX

| 12.04.2009 18:04

OCZYWIŚCIE że jest,wylewana ale droga jest i skoro nie miałeś z nią do czynienia to zleć to komuś ,bo bez praktyki tego nie zrobisz sam a możesz w afekcie się narobić nie zarobić a się narobić
oracal,avery ma tego typu folie w każdej hurtowni dostaniesz

avatar użytkownika
+

POLSKA
wiadomości: 45
w Signs.pl od 29.10.2008
IP: 62.152.158.XXX

| 12.04.2009 22:04

Brawa za odwagę! ... 8-O

Nawiązując do tematu to folia oczywiście jest ale standardowo ma 50 micronów (czyli krótko mówiąc jest bardzo cienka) i dość trudna do położenia nawet dla wprawnego aplikatora. Jeżeli nie robiłeś tego nigdy wcześniej (a tak to mniej więcej wygląda) - zastanów się trzy razy czy nie wyrządzisz sobie i klientowi krzywdy biorąc takie zlecenie do eksperymentów.

Eksperymenty nie służą też branży bo później na forach można czytać, że owszem - da rady zmienić kolor, ale nie wygląda to dobrze lub nie jest zbyt trwałe - a to po prostu może być g*wniano wyklejone...

A jeżeli masz za sobą teoretyczne i praktyczne przygotowanie do tematu to zamawiaj folię i baw się!

Aha, przygotuj się na demontaż elementów nadwozia - klamki, lusterka, emblematy, listwy itp. Często bez demontażu nie da rady estetycznie wykończyć aplikacji.

Pozdrawiam!

avatar użytkownika
+ + + + +

Wrocław
wiadomości: 404
w Signs.pl od 15.07.2004
IP: 83.27.1.XXX

| 13.04.2009 10:04

Dzięki wszystkim za pomoc.
Jeżeli chodzi o praktyke kleje wylewaną od 4 lat ale nie miałem jeszcze przyjemności kleić auta całościowo folia z własnym kolorem .
Zawsze były to wydruki.
Jeszcze raz dzięki za pomoc

avatar użytkownika
+ +

polska
wiadomości: 28
w Signs.pl od 30.03.2009
IP: 83.26.99.XXX

| 13.04.2009 11:04



Aha, przygotuj się na demontaż elementów nadwozia - klamki, lusterka, emblematy, listwy itp. Często bez demontażu nie da rady estetycznie wykończyć aplikacji.

Pozdrawiam!

pamiętam kiedyś próbowałem zrobić tak jak inni bez demontażu listw klamek itp. i okleić samochód..... szybko musiałem się nauczyć że trzeba być lepszym od konkurencji i kleić dokładnie nie na czas ,bo porażki są drogie a nie ma nic gorszego jak widok odchodzącej reklamy z własnej głupoty

.....kolego jak mogłeś przez 4lata nie spotkać się z wylewaną folią cyt. "w jednym kolorze"??

(Wiadomość zmodyfikowana przez: mobilne-reklamy dnia 13.04.2009 11:05)

avatar użytkownika
+

POLSKA
wiadomości: 45
w Signs.pl od 29.10.2008
IP: 62.152.155.XXX

| 13.04.2009 21:04

Do mobilne-reklamy: ...dalszą częścią zabawy przy autach jest wykupienie polisy OC od ewentualnych uszkodzeń, które przy demontażu aut mogą się niestety wydarzyć.

Pamiętam jak kiedyś zakładaliśmy wkład do lusterka do dość drogiego sportowego auta. Samochód wyklejony, klient ma być za dwie godziny a lusterko (ostatni element) trzask! Miałem przed oczami kilka ładnych stówek, które zwiebnie leciały w kierunku dość niewiadomym, ale udało się - wkład był na miejscu, kosztował zaledwie 80 zeta i przed przybyciem klienta był już zamontowany. A wkład wyjmowaliśmy bo oklejaliśmy całe lusterko, a ściągnąć je dało się tylko w ten sposób (śrubki pod wkładem).

Ale niestety czasami nie da rady ładnie okleić auta bez takich akcji demontażowych...

Dlatego też śmieszą mnie niektóre wyceny zmiany koloru auta. Same metry to nie wszystko, przy profesjonalnej realizacji dużo pracy jest przy przygotowaniu nadwozia - czasami wygląda to jak pod lakierowanie. Koledzy - ceńmy swoją pracę!

avatar użytkownika
+ + + + +

Wrocław
wiadomości: 404
w Signs.pl od 15.07.2004
IP: 83.27.23.XXX

| 13.04.2009 21:04


On 2009-04-13 21:17, psh wrote:
Do mobilne-reklamy: ...dalszą częścią zabawy przy autach jest wykupienie polisy OC od ewentualnych uszkodzeń, które przy demontażu aut mogą się niestety wydarzyć.

Pamiętam jak kiedyś zakładaliśmy wkład do lusterka do dość drogiego sportowego auta. Samochód wyklejony, klient ma być za dwie godziny a lusterko (ostatni element) trzask! Miałem przed oczami kilka ładnych stówek, które zwiebnie leciały w kierunku dość niewiadomym, ale udało się - wkład był na miejscu, kosztował zaledwie 80 zeta i przed przybyciem klienta był już zamontowany. A wkład wyjmowaliśmy bo oklejaliśmy całe lusterko, a ściągnąć je dało się tylko w ten sposób (śrubki pod wkładem).

Ale niestety czasami nie da rady ładnie okleić auta bez takich akcji demontażowych...

Dlatego też śmieszą mnie niektóre wyceny zmiany koloru auta. Same metry to nie wszystko, przy profesjonalnej realizacji dużo pracy jest przy przygotowaniu nadwozia - czasami wygląda to jak pod lakierowanie. Koledzy - ceńmy swoją pracę!


życie kolego życie,trzeba coś zepsuć żeby później pamiętać i nie spier*****lić,dlatego kolega który zaczął wątek przeczyta co mu napisaliśmy i albo machnie ręką i zrobi zlecenie albo odda komuś. sam kiedyś połamałem połowę zatrzasków listwy ozdobnej z pewnego ładnego peugocika .
i dlatego teraz nie nie robię na express no chyba że ktoś płaci +50%

avatar użytkownika
+

POLSKA
wiadomości: 45
w Signs.pl od 29.10.2008
IP: 62.152.152.XXX

| 14.04.2009 11:04

Witam!

Odnosnie folii to jak najbardziej są materiały dedykowane do całkowitej zmiany koloru.
W ORACAL-u to seria 970 lub 970 RA. Jest to 100 mikronowa kolorowa folia wylewana dostępna w 26 kolorach w szerokości 152 cm.
Nie jest może tania, ale za to łatwość aplikacji doceniło juz wielu zawodowców.
Nie polecam użycia tańszej serii 951 (50 mikronów i permanentny, bardzo agresywny klej i większa tendencja do przebarwień przy dużym przeciągnięciu). Raz meczyłem się z dwoma SMARTAMI i nie polecam tego typu doświadczeń.
Czrny kolor oczywiście dostepny, a dla "tuningowców" także czarny mat!

Pozdrawiam,
Marcin Kowalski
m.kowalski@lambda.pl

avatar użytkownika
+ + + +

Poznań
wiadomości: 123
w Signs.pl od 07.09.2006
IP: 217.98.12.XXX

| 14.04.2009 17:04

Ale dyskusje wywołałem.
dzięki wielkie za pomoc. Tak szczegółowo to chce zmienić kolor własnego autka , dla klienta chyba bym sie nie podjoł .
W reklamie siedze od 6 lat a przed tym byłem pomocnikiem lakiernika także w demontażu aut jestem dość opcykany.
Niestety narazie pracuje dla kogoś może kiedys własna firma najlepiej profesjonalna aplikacja bo przy autach moge pracować 24 h
Jak skończe zmiane kolory nie omieszkam się pochwalić.
Jeszcze raz dzięki panowie z branży

avatar użytkownika
+ +

polska
wiadomości: 28
w Signs.pl od 30.03.2009
IP: 194.150.251.XXX

| 14.04.2009 21:04

Zgadzam się z fighter22 - zmiana koloru przy użyciu serii 951 to walka o śmierć i życie. Dwa razy mieliśmy okazję zmieniać kolor całego lamborghini gallardo - udało się, ale ze skutkiem potężnej dawki stresu i kompletnego wycieńczenia po zakończeniu prac. Zwłaszcza, że nie używaliśmy wtedy podnośnika - a auto może ma z metr wysokości więc wszystko na kolanach i na leżaka...

Teraz przyjeżdża do nas Porsche 911 - czarny mat właśnie. Zdecydowaliśmy się na serię 970 (bez kanalików oczywiście, RapidAir jest dla mięczaków ), problem jedynie jest z dostępnością tej folii - 2-3 tygodnie jak powiedziano mi w Lambdzie. A Porsche przyjeżdża już za tydzień...

Dla porównania - zmienialiśmy też kolor audi tt, przy użyciu wydruków z laminatem - powiem, że w porównianiu z serią 951 to dwa światy. No ale czemuś ta seria nazywa się Extreme PremiumCAST - gwarantuje ekstremalne przeżycia podczas klejenia....

Pozdrawiam!

avatar użytkownika
+ + + + +

Wrocław
wiadomości: 404
w Signs.pl od 15.07.2004
IP: 83.27.12.XXX
Strona 1/5  1 2 3 ... 5
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764