logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

  PR 16.11.2018, przeczytano 279 razy

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki z zadaniami CEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-na-stanowisku-ceo-dentsu-aegis-network,380167,artykul.html

Jerry Buhlmann dołączył do Aegis Group plc w 1999 r., został CEO w 2010 r., a następnie objął stanowisko CEO Dentsu Aegis Network w marcu 2013 r. po przejęciu Aegis Group plc przez Dentsu Inc. Formalnie ustąpi z funkcji CEO w dniu 31 grudnia 2018 r. i będzie kontynuował pracę w 2019 r. jako specjalny doradca Dentsu Inc.

- Po dziewięciu latach pełnienia funkcji CEO Dentsu Aegis Network, a wcześniej Aegis Group plc, jestem bardzo dumny z tego, co organizacja osiągnęła w tym czasie. Pracowałem z grupą bardzo utalentowanych ludzi i cieszę się z tego, co udało nam się osiągnąć - dzięki silnej pracy zespołowej, wsparciu ze strony firmy oraz dynamicznej kulturze. Zespół zarządzający jest wyjątkowy i mam pewność, że w czasach przełomowych zmian na rynku, firma nadal będzie się silnie się rozwijać. Dentsu Aegis Network jest kluczową częścią historii rozwoju Grupy Dentsu. Z Toshihiro Yamamamoto oraz Timem Andree, na czele grupy Dentsu Aegis Network, nie mam wątpliwości, że przyszłość firmy będzie świetlana. - Jerry Buhlmann, dotychczasowy CEO Dentsu Aegis Network

- Jerry jest wyjątkowym liderem i inspirującą osobowością. To współtwórca przyłączenia Aegis Media do grupy Dentsu, co w 2005 roku zaowocowało między innymi powstaniem Dentsu Aegis Network w Polsce. Jestem mu wdzięczny za inspirację, wiarę i przyjaźń oraz czuję dumę, że miałem możliwość współpracy z nim. Życzę mu wszystkiego najlepszego w jego dalszych planach. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

- Od samego początku Jerry miał śmiałą wizję Dentsu Aegis Network. Jego zaangażowanie i przywództwo sprawiły, że przejęcie Aegis Group plc przez Dentsu okazało się wyjątkowym sukcesem. Dentsu Aegis Network jest dziś wysoce zintegrowaną i wysoce konkurencyjną globalną grupą usług marketingowych stworzoną dla gospodarki cyfrowej. Od 2013 roku Dentsu Aegis Network podwoiła swoje przychody z 1,8 mld GBP do 3,6 mld GBP i zwiększyła się organicznie dwukrotnie szybciej niż jej konkurenci.  Zarząd Dentsu dziękuje Jerry'emu za ten wielki wkład i przywództwo. Cieszę się, że mogę mianować Tima na następcę Jerry'ego. Od momentu dołączenia do Dentsu w 2006 roku, Tim przewodził globalizacji grupy Dentsu. Jako członek Dentsu Inc., a także Prezes Zarządu Dentsu Aegis Network, Tim posiada dogłębną wiedzę na temat oferty rynkowej, kultury i wartości firmy. - Toshihiro Yamamamoto, prezes i dyrektor generalny Dentsu Inc

- Niezwykły wzrost i tempo rozwoju Dentsu Aegis Network to zasługa Jerry'ego oraz utalentowanego zespołu zarządzającego. Przez lata pracowałem ramię w ramię z Jerry'm i zespołem zarządzającym, dlatego jestem pewny, że w sposób stabilny przejdziemy do kolejnego etapu funkcjonowania naszej firmy. Będziemy nadal rozwijać nasza sieć słynącą z kreatywności, koncentracji na kliencie oraz innowacyjności. - Tim Andree, członek Zarządu Dentsu Inc. oraz Wiceprezes Dentsu Aegis Network

- Tim Andree pełnił dotychczas funkcję członka Zarządu Dentsu Inc. i Wiceprezesa Dentsu Aegis Network. Jest współtwórcą dzisiejszej sieci Dentsu Aegis Network oraz niezwykle barwną postacią. Posiada dogłębną wiedzę na temat oferty, kultury i wartości naszej firmy. Jest autorem słynnej książki „Dentsu Way” opowiadającej o sukcesie i wyjątkowej drodze Dentsu w Japonii. Jestem przekonany, że doskonale poradzi sobie w swojej nowej roli. - Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

Dentsu Inc. jest japońską grupą marketingową, powstałą w Japonii w 1901 roku, pionierem rynku reklamowego, producentem filmowym i telewizyjnym. Od 2005 roku prowadzi działalność poza rynkiem japońskim jako Dentsu Aegis Network.

Dentsu Aegis Network w liczbach, lata 2013 – 2018:

  • Podwojenie zysku z 1,8 mld GBP do 3,6 mld GBP (FY17);- Tempo wzrostu przychodów organizacji na poziomie 2,2x wyższym od średniej konkurentów;
  • Średnia roczna stopa wzrostu przychodów ogółem w wysokości 15%;
  • Silna wydajność biznesowa - rok 2017 był rekordowy; wartość nowego biznesu osiągnęła poziom 5,2 mld GBP. Do nowych klientów globalnie dołączyli: P&G, LVMH, JLR, AB Inbev, Intel i United Airlines;
  • 179 nowych przejęć i inwestycji, w tym przejęcie transformacyjne Merkle w 2016 r.;
  • Ponad 60% przychodów z działalności cyfrowej;
  • Dentsu Aegis Network generuje dziś na ponad 60% przychodów całej grupy Dentsu Inc.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764