logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana na stanowisku Head of Media&Performance w Dentsu

  PR 09.10.2020, przeczytano 437 razy

Z końcem października Rafał Wolnomiejski przestanie pełnić rolę szefa pionu Media & Performance Grupy dentsu w Polsce. Interimowo, do momentu wyłonienia następcy Rafała Wolnomiejskiego, jego obowiązki będą tymczasowo pełnione przez Tomasza Dziekana, Chief Operation Officera dentsu w Polsce oraz CEE. Grupa rozpoczyna proces rekrutacyjny na stanowisko Head of Media&Performance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-na-stanowisku-head-of-mediaandperformance-w-dentsu,388737,artykul.html

- Tomek bardzo dobrze zna Grupę, a jego doświadczenie pomoże nam przyspieszyć działania transformacyjne. Ich cel jest niezmienny – działanie jako „one dentsu”, bo tego oczekują od nas nasi klienci. Upraszczamy i integrujemy nasze struktury tak, by jak najlepiej realizować oczekiwania naszych klientów w sposób zwinny i z pełnym dostępem do wszystkich kompetencji Grupy w Polsce i w regionie CEE. - Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE

Rafał Wolnomiejski kierował pionem Media & Performance (wcześniej – Commercial) od kwietnia 2019 roku. Tomasz Dziekan dołączył do Grupy w 2016 roku jako CFO dentsu w Polsce. w 2018 roku dołączył do Isobar Polska jako członek zarządu i dyrektor operacyjny, od grudnia 2019 roku pełni funkcję COO dentsu w Polsce, a od maja 2020 roku również rolę COO w regionie CEE. Grupa dentsu kontynuuje transformację pionu Media & Performance, zapoczątkowaną w pierwszym półroczu br. Ma ona na celu budowę nowego modelu obsługi klientów i świadczenia usług.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764