logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana na stanowisku Head of Media&Performance w Dentsu

  PR 09.10.2020, przeczytano 206 razy

Z końcem października Rafał Wolnomiejski przestanie pełnić rolę szefa pionu Media & Performance Grupy dentsu w Polsce. Interimowo, do momentu wyłonienia następcy Rafała Wolnomiejskiego, jego obowiązki będą tymczasowo pełnione przez Tomasza Dziekana, Chief Operation Officera dentsu w Polsce oraz CEE. Grupa rozpoczyna proces rekrutacyjny na stanowisko Head of Media&Performance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-na-stanowisku-head-of-mediaandperformance-w-dentsu,388737,artykul.html

- Tomek bardzo dobrze zna Grupę, a jego doświadczenie pomoże nam przyspieszyć działania transformacyjne. Ich cel jest niezmienny – działanie jako „one dentsu”, bo tego oczekują od nas nasi klienci. Upraszczamy i integrujemy nasze struktury tak, by jak najlepiej realizować oczekiwania naszych klientów w sposób zwinny i z pełnym dostępem do wszystkich kompetencji Grupy w Polsce i w regionie CEE. - Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE

Rafał Wolnomiejski kierował pionem Media & Performance (wcześniej – Commercial) od kwietnia 2019 roku. Tomasz Dziekan dołączył do Grupy w 2016 roku jako CFO dentsu w Polsce. w 2018 roku dołączył do Isobar Polska jako członek zarządu i dyrektor operacyjny, od grudnia 2019 roku pełni funkcję COO dentsu w Polsce, a od maja 2020 roku również rolę COO w regionie CEE. Grupa dentsu kontynuuje transformację pionu Media & Performance, zapoczątkowaną w pierwszym półroczu br. Ma ona na celu budowę nowego modelu obsługi klientów i świadczenia usług.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Outdoor od Ultima Displays
Jak cała branża Ultima Displays cieszy się, że restrykcje są luzowane i w tym roku będziemy mogli cieszyć się imprezami plenerowymi. Dlatego ten dostawca i producent systemów reklamowych upewnił się, że jego magazyn będzie gotowy na powrót outdoorowych eventów.
Uber wystartował z nową kampanią
Uber wystartował z nową kampanią – promującą aplikację do podróżowania – pod hasłem “Dokąd teraz?”.
Kolejni dostawcy zasilają grono wystawców Festiwaldruku.pl
ASTAT, Color Laboratory, INTREX, Labelland oraz SOFTGRAF – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. W tym momencie lista wystawców liczy już ponad 180 firm. A jest na co czekać – reSTART rynku stał się faktem – jest już w pełni zielone światło,...
Uwaga, Targi Reklamy na horyzoncie. To już pewne: wyjątkowe wydarzenie branży reklamy i druku RemaExtra odbędzie się w dniach 15-17.09.2021 w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.
Kampania „W kobiecym interesie”
Pod tym hasłem wystartowała 3. edycja kampanii społecznej „W kobiecym interesie”, której celem jest zachęcenie kobiet do regularnych wizyt u ginekologa i wsparcie w walce ze strachem. Inicjatorem kampanii jest firma Gedeon Richter, która od 120 lat troszczy się o zdrowie kobiet, a ambasadorem jej tegorocznej odsłony został Krzysztof Hołowczyc – mąż,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764