logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana na stanowisku Head of Media&Performance w Dentsu

  PR 09.10.2020, przeczytano 166 razy

Z końcem października Rafał Wolnomiejski przestanie pełnić rolę szefa pionu Media & Performance Grupy dentsu w Polsce. Interimowo, do momentu wyłonienia następcy Rafała Wolnomiejskiego, jego obowiązki będą tymczasowo pełnione przez Tomasza Dziekana, Chief Operation Officera dentsu w Polsce oraz CEE. Grupa rozpoczyna proces rekrutacyjny na stanowisko Head of Media&Performance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-na-stanowisku-head-of-mediaandperformance-w-dentsu,388737,artykul.html

- Tomek bardzo dobrze zna Grupę, a jego doświadczenie pomoże nam przyspieszyć działania transformacyjne. Ich cel jest niezmienny – działanie jako „one dentsu”, bo tego oczekują od nas nasi klienci. Upraszczamy i integrujemy nasze struktury tak, by jak najlepiej realizować oczekiwania naszych klientów w sposób zwinny i z pełnym dostępem do wszystkich kompetencji Grupy w Polsce i w regionie CEE. - Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE

Rafał Wolnomiejski kierował pionem Media & Performance (wcześniej – Commercial) od kwietnia 2019 roku. Tomasz Dziekan dołączył do Grupy w 2016 roku jako CFO dentsu w Polsce. w 2018 roku dołączył do Isobar Polska jako członek zarządu i dyrektor operacyjny, od grudnia 2019 roku pełni funkcję COO dentsu w Polsce, a od maja 2020 roku również rolę COO w regionie CEE. Grupa dentsu kontynuuje transformację pionu Media & Performance, zapoczątkowaną w pierwszym półroczu br. Ma ona na celu budowę nowego modelu obsługi klientów i świadczenia usług.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764