logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej

  PR 07.05.2021, przeczytano 588 razy
ilustracja

Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej kupowanych produktów. Jeśli kończy się nam seria naszych wyrobów, które bazują na właśnie takich tekstyliach i chcemy je domówić nie mamy pewności że one dalej będą dostępne. Taka relacja biznesowa ma dwie wady. Przede wszystkim nie możemy mieć dopasowanej pasmanterii pod nasz produkt, tylko to my musimy dopasować się produktem pod pasmanterię. Nie mamy także pewności co do realizacji przyszłych zamówień. W każdej chwili sprzedawca może wycofać z oferty zamawiany przez nasz produkt, ponieważ generuje straty kosztowe na magazynie. Kolejnym mankamentem rozwiązania korzystania z takiego e-sklepu jest świadomość, że zawsze nasz konkurent będzie mógł taki produkt wdrożyć do swojej kolekcji. Nie mamy na niego wyłączności i jedna ze składowych naszego wyrobu może być śmiało wykorzystywana przez naszego wroga na rynku. Z tego tytułu na rynku pojawiły się firmy nadrukowe, które personalizują pasmanterię. Klient takiej firmy może liczyć na wyłączność wzornictwa które nadesłał do druku, a ponadto lesze firmy wykonujące takie usługi zapisują wzór w swojej bazie gwarantując w przyszłości pełną powtarzalność. Raz przystosowany wzór do parametrów druku nie podlega jakimkolwiek zmianom w przyszłości i jest swoistym gwarantem niezmienialnosci nadruku w przyszłości kiedy skończy się seria produktowa klienta i będzie potrzebował domówić swój wzór.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-podejscia-w-branzy-pasmanteryjnej,391373,artykul.html

Personalizacja jako główny sposób na pełne zadowolenie korzystającego z wyrobów pasmanteryjnych

Nadruk sublimacyjny na materiałach tekstylnych staje się coraz popularniejszy i firmy produkujące wyroby, które na nim bazują coraz częściej sięgają właśnie po niego jako domyślne rozwiązanie. Zastępuje dotychczasowe miejsca wykorzystania sztampowych i niejakich taśm czy gum, stając się powodem do zyskania przewagi konkurencyjnej względem innych firm. Strategia ulepszania produktu w tym zakresie przynosi rezultaty pozwalając również na względne podnoszenie cen takich produktów dla klientów stricte docelowych, gotowych zapłacić więcej za atrakcyjniejszy artykuł.

Proces wytwórczy personalizowanej pasmanterii

Klient w pierwszej kolejności wysyła swój wzór do firmy nadrukowej. Sprawdzają oni poprawność takiego wzoru - weryfikują zgodność projektu do nadruku. Jeśli przygotowany plik spełnia wymogi przechodzą do stworzenia próbnej wersji projektu. Zleceniodawca może zaakceptować lub odrzucić projekt na próbnym materiale. W przypadku odrzucenia wdraża po swojej stronie niezbędne poprawki i ponownie przechodzi przez ten sam proces lub po akceptacji przechodzi się do realizacji zamówienia. W międzyczasie zapisuje się wersję projektu do druku tak, aby mogła zostać ponownie wykorzystana bez potrzeby ponownego robienia nadruków próbnych. Taki klient ma gwarancję co do powtarzalności takiego druku w przyszłości. Taśma czy guma pasmanteryjna będzie taka sama w różnych partiach zamówieniowych.

Powtarzalność nadruku jako klucz do spójności marki

Dlaczego jest to bardzo ważna zaleta nadruku? Otóż wyobraźmy sobie taką sytuację z perspektywy klienta korzystającego z usługi nadruków. Ma on swoją bazę klientów którym sprzedaje swoje towary. Będę ich nazywał klientami indywidualnymi - docelowym rynkiem zbytu. Taki klient indywidualny zamawia u firmy wyrób bazujący na półprodukcie pasmanteryjnym i ma on swój określony klucz kolorystyczny. W przyszłości chciałby zamówić do swojego produktu A artykuł komplementarny - B. Aby zachować spójność klucza wizualnego wcześniej trzeba było przewidywać i szacować zachowania konsumenckie. Dziś możemy od profesjonalnych firm nadrukowych oczekiwać powtarzalności warunkującej spójność użytkowania produktów określonej marki.

Źródło: Dario-Nadruki

www.dario-nadruki.com


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: Kamiloo

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764