logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej

  PR 07.05.2021, przeczytano 242 razy
ilustracja

Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej kupowanych produktów. Jeśli kończy się nam seria naszych wyrobów, które bazują na właśnie takich tekstyliach i chcemy je domówić nie mamy pewności że one dalej będą dostępne. Taka relacja biznesowa ma dwie wady. Przede wszystkim nie możemy mieć dopasowanej pasmanterii pod nasz produkt, tylko to my musimy dopasować się produktem pod pasmanterię. Nie mamy także pewności co do realizacji przyszłych zamówień. W każdej chwili sprzedawca może wycofać z oferty zamawiany przez nasz produkt, ponieważ generuje straty kosztowe na magazynie. Kolejnym mankamentem rozwiązania korzystania z takiego e-sklepu jest świadomość, że zawsze nasz konkurent będzie mógł taki produkt wdrożyć do swojej kolekcji. Nie mamy na niego wyłączności i jedna ze składowych naszego wyrobu może być śmiało wykorzystywana przez naszego wroga na rynku. Z tego tytułu na rynku pojawiły się firmy nadrukowe, które personalizują pasmanterię. Klient takiej firmy może liczyć na wyłączność wzornictwa które nadesłał do druku, a ponadto lesze firmy wykonujące takie usługi zapisują wzór w swojej bazie gwarantując w przyszłości pełną powtarzalność. Raz przystosowany wzór do parametrów druku nie podlega jakimkolwiek zmianom w przyszłości i jest swoistym gwarantem niezmienialnosci nadruku w przyszłości kiedy skończy się seria produktowa klienta i będzie potrzebował domówić swój wzór.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-podejscia-w-branzy-pasmanteryjnej,391373,artykul.html

Personalizacja jako główny sposób na pełne zadowolenie korzystającego z wyrobów pasmanteryjnych

Nadruk sublimacyjny na materiałach tekstylnych staje się coraz popularniejszy i firmy produkujące wyroby, które na nim bazują coraz częściej sięgają właśnie po niego jako domyślne rozwiązanie. Zastępuje dotychczasowe miejsca wykorzystania sztampowych i niejakich taśm czy gum, stając się powodem do zyskania przewagi konkurencyjnej względem innych firm. Strategia ulepszania produktu w tym zakresie przynosi rezultaty pozwalając również na względne podnoszenie cen takich produktów dla klientów stricte docelowych, gotowych zapłacić więcej za atrakcyjniejszy artykuł.

Proces wytwórczy personalizowanej pasmanterii

Klient w pierwszej kolejności wysyła swój wzór do firmy nadrukowej. Sprawdzają oni poprawność takiego wzoru - weryfikują zgodność projektu do nadruku. Jeśli przygotowany plik spełnia wymogi przechodzą do stworzenia próbnej wersji projektu. Zleceniodawca może zaakceptować lub odrzucić projekt na próbnym materiale. W przypadku odrzucenia wdraża po swojej stronie niezbędne poprawki i ponownie przechodzi przez ten sam proces lub po akceptacji przechodzi się do realizacji zamówienia. W międzyczasie zapisuje się wersję projektu do druku tak, aby mogła zostać ponownie wykorzystana bez potrzeby ponownego robienia nadruków próbnych. Taki klient ma gwarancję co do powtarzalności takiego druku w przyszłości. Taśma czy guma pasmanteryjna będzie taka sama w różnych partiach zamówieniowych.

Powtarzalność nadruku jako klucz do spójności marki

Dlaczego jest to bardzo ważna zaleta nadruku? Otóż wyobraźmy sobie taką sytuację z perspektywy klienta korzystającego z usługi nadruków. Ma on swoją bazę klientów którym sprzedaje swoje towary. Będę ich nazywał klientami indywidualnymi - docelowym rynkiem zbytu. Taki klient indywidualny zamawia u firmy wyrób bazujący na półprodukcie pasmanteryjnym i ma on swój określony klucz kolorystyczny. W przyszłości chciałby zamówić do swojego produktu A artykuł komplementarny - B. Aby zachować spójność klucza wizualnego wcześniej trzeba było przewidywać i szacować zachowania konsumenckie. Dziś możemy od profesjonalnych firm nadrukowych oczekiwać powtarzalności warunkującej spójność użytkowania produktów określonej marki.

Źródło: Dario-Nadruki

www.dario-nadruki.com


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: Kamiloo

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764