logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana struktury udziałowej agencji Eskadra Publica

  PR 11.12.2011, przeczytano 4189 razy

Zakończył się proces zmian w strukturze własnościowej agencji Eskadra PUBLICA. Nowymi udziałowcami spółki są Barbara Labudda – dotychczasowa Business Development Director oraz Ewa Kaczmarek, która pełniła dotąd w agencji funkcję Client Service Director. Odkupiły one udziały firmy od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka. Trzecim udziałowcem spółki pozostaje Adam Łaszyn. Jednocześnie zmieniły się władze firmy. Prezesem Zarządu została Barbara Labudda, a Wiceprezesem Ewa Kaczmarek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-struktury-udzialowej-agencji-eskadra-publica,14148,artykul.html

Od roku jesteśmy członkiem ZFPR, niedawno powiększyliśmy siedzibę i zdobyliśmy kolejną statuetkę Złotego Spinacza oraz dwa wyróżnienia w tym konkursie. Dotarliśmy do momentu, gdy wszystkie puzzle obszarów funkcjonowania agencji układają się w jej nowy obraz, który potrzebuje nowej oprawy. Wierzę, że nasz damski, zgrany duet jest dobrą odpowiedzią na wyzwania, które stoją dziś przed spółką – powiedziała Barbara Labudda, nowy prezes firmy. Jej poprzednik, Adam Łaszyn, dodał: Nowa struktura udziałowa i zarząd firmy są odzwierciedleniem realnego podziału kierowania PUBLICĄ. Już od niemal dwóch lat, kiedy agencja wyszła z Grupy Eskadra, ster trzymają w niej Ewa i Barbara. To one na co dzień podejmują wszystkie najważniejsze decyzje i nadają firmie kierunek działania. Pod damską opieką PUBLICA rozwija się z każdym rokiem coraz prężniej. Dziś jest w najlepszych możliwych rękach. Obie panie są w PUBLICE od samego początku. Znają ją jak nikt inny.

Barbara Labudda specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations. Współtworzyła dwie polskie firmy public relations (dla obu zaprojektowała specjalistyczne narzędzia autorskie). Doradzała zarządom takich firm, jak: Energa, Budimex, dziennik Metro, Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych, WINIARY, Gerber, Nestlé. W 2006 roku wybrana Osobowością Miesiąca przez trójmiejską Gazetę Wyborczą za jedną z akcji PR. W 2007 roku brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego PO w wyborach do Sejmu i Senatu RP, a w 2010 roku – w prezydenckich. Absolwentka marketingu (Uniwersytet Gdański) i psychologii reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Należy do Polskiego Stowarzyszenia PR. Jest jednym z autorów „Leksykonu public relations”. Na kursach i studiach podyplomowych prowadzi wykłady ze strategii, media relations, eventów i sytuacji kryzysowych.

Ewa Kaczmarek to absolwentka filologii polskiej, dziennikarstwa i podyplomowych studiów public relations na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów pracowała jako dziennikarka m.in. Gazety Wyborczej oraz chicagowskiego oddziału Voice of America. Z branżą PR związana od 1998 roku. Przez cztery lata była Dyrektorem PR firmy Messenger Service STOLICA SA / UPS Polska. Laureatka Złotej Odznaki Public Relations UW/PAN oraz nagrody MEDIUM 2001 w kategorii sponsoring/mecenat. W PUBLICE od 2007 roku, nadzorowała prace dla większości klientów agencji. Znakomicie koordynuje duże projekty. Ma doświadczenie we wszystkich niemal obszarach PR. Przezorna optymistka: nie istnieją dla niej sytuacje beznadziejne, zawsze ma przygotowane wyjście awaryjne.

Źródło: Eskadra Publica

Dodatkowe informacje:

Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Eskadra PUBLICA jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty agencji zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w roku 2008, 2009, a także 2011, gdzie – poza statuetką za kampanię edukacyjną dla marki WINIARY – Eskadra PUBLICA otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764