logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana struktury udziałowej agencji Eskadra Publica

  PR 11.12.2011, przeczytano 4066 razy

Zakończył się proces zmian w strukturze własnościowej agencji Eskadra PUBLICA. Nowymi udziałowcami spółki są Barbara Labudda – dotychczasowa Business Development Director oraz Ewa Kaczmarek, która pełniła dotąd w agencji funkcję Client Service Director. Odkupiły one udziały firmy od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka. Trzecim udziałowcem spółki pozostaje Adam Łaszyn. Jednocześnie zmieniły się władze firmy. Prezesem Zarządu została Barbara Labudda, a Wiceprezesem Ewa Kaczmarek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-struktury-udzialowej-agencji-eskadra-publica,14148,artykul.html

Od roku jesteśmy członkiem ZFPR, niedawno powiększyliśmy siedzibę i zdobyliśmy kolejną statuetkę Złotego Spinacza oraz dwa wyróżnienia w tym konkursie. Dotarliśmy do momentu, gdy wszystkie puzzle obszarów funkcjonowania agencji układają się w jej nowy obraz, który potrzebuje nowej oprawy. Wierzę, że nasz damski, zgrany duet jest dobrą odpowiedzią na wyzwania, które stoją dziś przed spółką – powiedziała Barbara Labudda, nowy prezes firmy. Jej poprzednik, Adam Łaszyn, dodał: Nowa struktura udziałowa i zarząd firmy są odzwierciedleniem realnego podziału kierowania PUBLICĄ. Już od niemal dwóch lat, kiedy agencja wyszła z Grupy Eskadra, ster trzymają w niej Ewa i Barbara. To one na co dzień podejmują wszystkie najważniejsze decyzje i nadają firmie kierunek działania. Pod damską opieką PUBLICA rozwija się z każdym rokiem coraz prężniej. Dziś jest w najlepszych możliwych rękach. Obie panie są w PUBLICE od samego początku. Znają ją jak nikt inny.

Barbara Labudda specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations. Współtworzyła dwie polskie firmy public relations (dla obu zaprojektowała specjalistyczne narzędzia autorskie). Doradzała zarządom takich firm, jak: Energa, Budimex, dziennik Metro, Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych, WINIARY, Gerber, Nestlé. W 2006 roku wybrana Osobowością Miesiąca przez trójmiejską Gazetę Wyborczą za jedną z akcji PR. W 2007 roku brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego PO w wyborach do Sejmu i Senatu RP, a w 2010 roku – w prezydenckich. Absolwentka marketingu (Uniwersytet Gdański) i psychologii reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Należy do Polskiego Stowarzyszenia PR. Jest jednym z autorów „Leksykonu public relations”. Na kursach i studiach podyplomowych prowadzi wykłady ze strategii, media relations, eventów i sytuacji kryzysowych.

Ewa Kaczmarek to absolwentka filologii polskiej, dziennikarstwa i podyplomowych studiów public relations na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów pracowała jako dziennikarka m.in. Gazety Wyborczej oraz chicagowskiego oddziału Voice of America. Z branżą PR związana od 1998 roku. Przez cztery lata była Dyrektorem PR firmy Messenger Service STOLICA SA / UPS Polska. Laureatka Złotej Odznaki Public Relations UW/PAN oraz nagrody MEDIUM 2001 w kategorii sponsoring/mecenat. W PUBLICE od 2007 roku, nadzorowała prace dla większości klientów agencji. Znakomicie koordynuje duże projekty. Ma doświadczenie we wszystkich niemal obszarach PR. Przezorna optymistka: nie istnieją dla niej sytuacje beznadziejne, zawsze ma przygotowane wyjście awaryjne.

Źródło: Eskadra Publica

Dodatkowe informacje:

Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Eskadra PUBLICA jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty agencji zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w roku 2008, 2009, a także 2011, gdzie – poza statuetką za kampanię edukacyjną dla marki WINIARY – Eskadra PUBLICA otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Galaktus PR – agencja komunikacyjna zajmująca się obsługą marek gamingowych i technologicznych informuje, że do ich bazy klienckiej dołączyły trzy polskie studia developerskie – Ovid Works, 3R Games i QED Games oraz twórcy narzędzia dla artystów oraz ilustratorów – Magma.
Maciej Podgórski obejmuje stanowisko Integrated Strategy Lead w Dentsu Polska
Maciej Podgórski objął stanowisko Integrated Strategy Lead w grupie dentsu Polska, gdzie będzie odpowiadał za integrację usług doradztwa marketingowego, technologicznego i biznesowego świadczonych kluczowym klientom grupy w regionie CEE w ramach pionu Creative.
Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764