logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana struktury udziałowej agencji Eskadra Publica

  PR 11.12.2011, przeczytano 3961 razy

Zakończył się proces zmian w strukturze własnościowej agencji Eskadra PUBLICA. Nowymi udziałowcami spółki są Barbara Labudda – dotychczasowa Business Development Director oraz Ewa Kaczmarek, która pełniła dotąd w agencji funkcję Client Service Director. Odkupiły one udziały firmy od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka. Trzecim udziałowcem spółki pozostaje Adam Łaszyn. Jednocześnie zmieniły się władze firmy. Prezesem Zarządu została Barbara Labudda, a Wiceprezesem Ewa Kaczmarek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-struktury-udzialowej-agencji-eskadra-publica,14148,artykul.html

Od roku jesteśmy członkiem ZFPR, niedawno powiększyliśmy siedzibę i zdobyliśmy kolejną statuetkę Złotego Spinacza oraz dwa wyróżnienia w tym konkursie. Dotarliśmy do momentu, gdy wszystkie puzzle obszarów funkcjonowania agencji układają się w jej nowy obraz, który potrzebuje nowej oprawy. Wierzę, że nasz damski, zgrany duet jest dobrą odpowiedzią na wyzwania, które stoją dziś przed spółką – powiedziała Barbara Labudda, nowy prezes firmy. Jej poprzednik, Adam Łaszyn, dodał: Nowa struktura udziałowa i zarząd firmy są odzwierciedleniem realnego podziału kierowania PUBLICĄ. Już od niemal dwóch lat, kiedy agencja wyszła z Grupy Eskadra, ster trzymają w niej Ewa i Barbara. To one na co dzień podejmują wszystkie najważniejsze decyzje i nadają firmie kierunek działania. Pod damską opieką PUBLICA rozwija się z każdym rokiem coraz prężniej. Dziś jest w najlepszych możliwych rękach. Obie panie są w PUBLICE od samego początku. Znają ją jak nikt inny.

Barbara Labudda specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations. Współtworzyła dwie polskie firmy public relations (dla obu zaprojektowała specjalistyczne narzędzia autorskie). Doradzała zarządom takich firm, jak: Energa, Budimex, dziennik Metro, Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych, WINIARY, Gerber, Nestlé. W 2006 roku wybrana Osobowością Miesiąca przez trójmiejską Gazetę Wyborczą za jedną z akcji PR. W 2007 roku brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego PO w wyborach do Sejmu i Senatu RP, a w 2010 roku – w prezydenckich. Absolwentka marketingu (Uniwersytet Gdański) i psychologii reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Należy do Polskiego Stowarzyszenia PR. Jest jednym z autorów „Leksykonu public relations”. Na kursach i studiach podyplomowych prowadzi wykłady ze strategii, media relations, eventów i sytuacji kryzysowych.

Ewa Kaczmarek to absolwentka filologii polskiej, dziennikarstwa i podyplomowych studiów public relations na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów pracowała jako dziennikarka m.in. Gazety Wyborczej oraz chicagowskiego oddziału Voice of America. Z branżą PR związana od 1998 roku. Przez cztery lata była Dyrektorem PR firmy Messenger Service STOLICA SA / UPS Polska. Laureatka Złotej Odznaki Public Relations UW/PAN oraz nagrody MEDIUM 2001 w kategorii sponsoring/mecenat. W PUBLICE od 2007 roku, nadzorowała prace dla większości klientów agencji. Znakomicie koordynuje duże projekty. Ma doświadczenie we wszystkich niemal obszarach PR. Przezorna optymistka: nie istnieją dla niej sytuacje beznadziejne, zawsze ma przygotowane wyjście awaryjne.

Źródło: Eskadra Publica

Dodatkowe informacje:

Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Eskadra PUBLICA jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty agencji zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w roku 2008, 2009, a także 2011, gdzie – poza statuetką za kampanię edukacyjną dla marki WINIARY – Eskadra PUBLICA otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764