logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana struktury udziałowej agencji Eskadra Publica

  PR 11.12.2011, przeczytano 3883 razy

Zakończył się proces zmian w strukturze własnościowej agencji Eskadra PUBLICA. Nowymi udziałowcami spółki są Barbara Labudda – dotychczasowa Business Development Director oraz Ewa Kaczmarek, która pełniła dotąd w agencji funkcję Client Service Director. Odkupiły one udziały firmy od Mateusza Zmyślonego i Sebastiana Oprządka. Trzecim udziałowcem spółki pozostaje Adam Łaszyn. Jednocześnie zmieniły się władze firmy. Prezesem Zarządu została Barbara Labudda, a Wiceprezesem Ewa Kaczmarek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-struktury-udzialowej-agencji-eskadra-publica,14148,artykul.html

Od roku jesteśmy członkiem ZFPR, niedawno powiększyliśmy siedzibę i zdobyliśmy kolejną statuetkę Złotego Spinacza oraz dwa wyróżnienia w tym konkursie. Dotarliśmy do momentu, gdy wszystkie puzzle obszarów funkcjonowania agencji układają się w jej nowy obraz, który potrzebuje nowej oprawy. Wierzę, że nasz damski, zgrany duet jest dobrą odpowiedzią na wyzwania, które stoją dziś przed spółką – powiedziała Barbara Labudda, nowy prezes firmy. Jej poprzednik, Adam Łaszyn, dodał: Nowa struktura udziałowa i zarząd firmy są odzwierciedleniem realnego podziału kierowania PUBLICĄ. Już od niemal dwóch lat, kiedy agencja wyszła z Grupy Eskadra, ster trzymają w niej Ewa i Barbara. To one na co dzień podejmują wszystkie najważniejsze decyzje i nadają firmie kierunek działania. Pod damską opieką PUBLICA rozwija się z każdym rokiem coraz prężniej. Dziś jest w najlepszych możliwych rękach. Obie panie są w PUBLICE od samego początku. Znają ją jak nikt inny.

Barbara Labudda specjalizuje się w projektowaniu kompleksowych strategii PR, crisis/issues management oraz media relations. Współtworzyła dwie polskie firmy public relations (dla obu zaprojektowała specjalistyczne narzędzia autorskie). Doradzała zarządom takich firm, jak: Energa, Budimex, dziennik Metro, Generalna Dyrekcja Lasów Państwowych, WINIARY, Gerber, Nestlé. W 2006 roku wybrana Osobowością Miesiąca przez trójmiejską Gazetę Wyborczą za jedną z akcji PR. W 2007 roku brała udział w pracach najwęższego kręgu Sztabu Wyborczego PO w wyborach do Sejmu i Senatu RP, a w 2010 roku – w prezydenckich. Absolwentka marketingu (Uniwersytet Gdański) i psychologii reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Należy do Polskiego Stowarzyszenia PR. Jest jednym z autorów „Leksykonu public relations”. Na kursach i studiach podyplomowych prowadzi wykłady ze strategii, media relations, eventów i sytuacji kryzysowych.

Ewa Kaczmarek to absolwentka filologii polskiej, dziennikarstwa i podyplomowych studiów public relations na Uniwersytecie Warszawskim. W czasie studiów pracowała jako dziennikarka m.in. Gazety Wyborczej oraz chicagowskiego oddziału Voice of America. Z branżą PR związana od 1998 roku. Przez cztery lata była Dyrektorem PR firmy Messenger Service STOLICA SA / UPS Polska. Laureatka Złotej Odznaki Public Relations UW/PAN oraz nagrody MEDIUM 2001 w kategorii sponsoring/mecenat. W PUBLICE od 2007 roku, nadzorowała prace dla większości klientów agencji. Znakomicie koordynuje duże projekty. Ma doświadczenie we wszystkich niemal obszarach PR. Przezorna optymistka: nie istnieją dla niej sytuacje beznadziejne, zawsze ma przygotowane wyjście awaryjne.

Źródło: Eskadra Publica

Dodatkowe informacje:

Eskadra PUBLICA to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na kreatywność i efektywność komunikacji. Firma istnieje od 2007 roku, realizując działania we wszystkich obszarach PR. Eskadra PUBLICA jest laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce. Projekty agencji zostały uznane za najlepsze w różnych kategoriach w roku 2008, 2009, a także 2011, gdzie – poza statuetką za kampanię edukacyjną dla marki WINIARY – Eskadra PUBLICA otrzymała też wyróżnienia w kategorii event społeczny oraz w kategorii specjalnej – efektywność.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Via Color odlicza dni do największych targów branży reklamy i poligrafii – RemaDays 2020. W dniach 12 – 14 lutego, już po raz kolejny, odwiedzający będą mieli możliwość spotkania się z przedstawicielami firmy w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie koło Warszawy.
Drugie życie banerów reklamowych
Według badań przeprowadzonych przez firmę Biffa zajmującą się gospodarką odpadami, w każde święta Bożego Narodzenia ilość odpadów wytwarzanych w Wielkiej Brytanii wzrasta o 30 procent. I chociaż sami Polacy nie generują porażającej ilości śmieci, na finalny poziom wielkości wyprodukowanych odpadków wpływa specyfika naszego przemysłu oraz produkcja energii....
Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i rozwijania...
Harbingers wita Weronikę Bazarnik – Content Marketing Specialist
W grudniu szeregi krakowskiej agencji digitalowej Harbingers zasiliła Weronika Bazarnik. Weronika dołączyła do zespołu jako Content Marketing Specialist.
ORLEN Team wzmocnił kolejny utytułowany sportowiec – Bartłomiej Marszałek, pierwszy w historii Polak startujący w wodnej Formule 1, najbardziej prestiżowej i widowiskowej klasie wyścigów motorowodnych na świecie. PKN ORLEN w sezonie 2020 i 2021 będzie wspierać go w walce o mistrzowski tytuł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764