logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana wizerunku Biedronki

  PR 14.01.2012, przeczytano 9991 razy

Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, zainwestuje ok. 2 mld zł w rozwój sieci w 2012 roku. Spółka zmienia również logo i wizualizację sieci, poinformował dyrektor ds. korporacyjnych spółki Alfred Kupczak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-wizerunku-biedronki,14359,artykul.html

Biedronka stawia na jakość

Największa sieć handlowa w Polsce przechodzi metamorfozę. Biedronka chcąc wyprzedzić oczekiwania klientów postanowiła zmienić swój wygląd. "Odświeżona" marka to nie tylko nowa wizualizacja, ale również większa wygoda i funkcjonalność. Sieć nie rezygnuje ze swej dotychczasowej filozofii czyli oferowania produktów o najwyższej jakości w codziennie niskich cenach.

Nowy wygląd Biedronki obejmie nie tylko logo, które zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd, ale również wystrój i ergonomię placówek. Sklepy będą bardziej przejrzyste i wygodne dla klientów. Zmieni się w nich także układ produktów, lepiej wyeksponowane będą artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Ma to odzwierciedlać dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci.

- Zaczynamy głośno mówić o jakości produktów naszej marki własnej. Naszym podstawowym hasłem kampanii jest „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki”. Chcemy, by te osoby, które u nas nie kupują, przyszły, spróbowały i zaskoczyły się tą wysoką jakością - podkreśla Adam Manikowski, dyrektor marketingu Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka.

Zaznacza również, że sklepy wciąż będą dbać o konkurencyjne ceny.

- Nie przestajemy mówić o codziennie niskich cenach, które mamy, których nie zmieniamy i cały czas to będzie podstawa naszego biznesu - zapewnia Manikowski.

Biedronka nie chce być utożsamiana ze sklepami dla ludzi najbiedniejszych. Jak zapewnia dyrektor do spraw kontaktów zewnętrznych, Alfred Kubczak na półkach w Biedronce znajdzie się też towar dla bardziej wymagającego klienta.

- Jeżeli 80 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz zrobiło zakupy w Biedronce to pokazuje, że musimy inwestować w tę powszechność, która jest naszym atutem. Oczywiście dostrzegamy też to, że grupy bardziej ambicjonalne, które szukają produktów szczególnych, coraz częściej do nas trafiają - mówi Alfred Kubczak.

Nowa kampania Biedronki, która właśnie rusza, będzie szczególnie podkreślać kluczowe cechy swojej marki, czyli niskie ceny, dobrą jakość i bardziej przyjazny dla klienta charakter sklepów.

Biedronka nie tylko dla najbiedniejszych

80 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz zrobiło zakupy w Biedronce. Dlatego sieć inwestuje w powszechność i kieruje ofertę do wszystkich. Właśnie rusza nowa kampania reklamowa Biedronki.

Biedronka nie chce być utożsamiana ze sklepami dla ludzi najbiedniejszych. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, na półkach w Biedronce znajdzie się też towar dla bardziej wymagającego klienta.

- Jeżeli 80 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz zrobiło zakupy w Biedronce to pokazuje, że musimy inwestować w tę powszechność, która jest naszym atutem. Oczywiście dostrzegamy też to, że grupy bardziej ambicjonalne, które szukają produktów szczególnych, coraz częściej do nas trafiają - mówi Alfred Kubczak, dyrektor do spraw kontaktów zewnętrznych.

Rozpoczęta dziś kampania Biedronki będzie przede wszystkim podkreślać kluczowe cechy marki, czyli wysoką jakość i niskie ceny.

- Zaczynamy głośno mówić o jakości produktów naszej marki własnej. Naszym podstawowym hasłem kampanii jest „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki”. Ale nie przestajemy mówić o codziennie niskich cenach, które mamy, których nie zmieniamy i cały czas to będzie podstawa naszego biznesu - zapewniaa Adam Manikowski, dyrektor marketingu w Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka.

Przedstawiciele firmy zapewniają, że Biedronka przejdzie metamorfozę. Nowy wygląd obejmie nie tylko logo, które zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd, ale również wystrój i ergonomię placówek. Sklepy będą bardziej przejrzyste i wygodne dla klientów. Zmieni się w nich także układ produktów, lepiej wyeksponowane będą artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Ma to odzwierciedlać dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci.

Przykłady nowej wizualizacji:

Źródło: Jeronimo Martins

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

komentarze w tle 1 klasa :D

brak ikonki
,

Myślę, że lepiej byłoby uderzyć w "i Ty przekonaj się o jakości Biedronki". Zaskoczenie jej jakością sugeruje radykalną zmianę w firmie i utwierdzenie tych, którzy do niej nie chodzili w błędnym przekonaniu o niskiej jakości.

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – czerwiec 2021
Kolejny miesiąc za nami, a to oznacza że czas na kolejne wydanie Gifts Journal Flesza. Co można znaleźć w czerwcowym wydaniu Flesza:
Targi Remaextra we wrześniu – Gifts Journal Flesz – maj 2021
We Fleszu magazynu Gifts Journal prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w majowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - kwiecień 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w kwietniowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - marzec 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w marcowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz – grudzień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764