Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, zainwestuje ok. 2 mld zł w rozwój sieci w 2012 roku. Spółka zmienia również logo i wizualizację sieci, poinformował dyrektor ds. korporacyjnych spółki Alfred Kupczak.
Biedronka stawia na jakość
Największa sieć handlowa w Polsce przechodzi metamorfozę. Biedronka chcąc wyprzedzić oczekiwania klientów postanowiła zmienić swój wygląd. "Odświeżona" marka to nie tylko nowa wizualizacja, ale również większa wygoda i funkcjonalność. Sieć nie rezygnuje ze swej dotychczasowej filozofii czyli oferowania produktów o najwyższej jakości w codziennie niskich cenach.
Nowy wygląd Biedronki obejmie nie tylko logo, które zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd, ale również wystrój i ergonomię placówek. Sklepy będą bardziej przejrzyste i wygodne dla klientów. Zmieni się w nich także układ produktów, lepiej wyeksponowane będą artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Ma to odzwierciedlać dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci.
- Zaczynamy głośno mówić o jakości produktów naszej marki własnej. Naszym podstawowym hasłem kampanii jest „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki”. Chcemy, by te osoby, które u nas nie kupują, przyszły, spróbowały i zaskoczyły się tą wysoką jakością - podkreśla Adam Manikowski, dyrektor marketingu Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka.
Zaznacza również, że sklepy wciąż będą dbać o konkurencyjne ceny.
- Nie przestajemy mówić o codziennie niskich cenach, które mamy, których nie zmieniamy i cały czas to będzie podstawa naszego biznesu - zapewnia Manikowski.
Biedronka nie chce być utożsamiana ze sklepami dla ludzi najbiedniejszych. Jak zapewnia dyrektor do spraw kontaktów zewnętrznych, Alfred Kubczak na półkach w Biedronce znajdzie się też towar dla bardziej wymagającego klienta.
- Jeżeli 80 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz zrobiło zakupy w Biedronce to pokazuje, że musimy inwestować w tę powszechność, która jest naszym atutem. Oczywiście dostrzegamy też to, że grupy bardziej ambicjonalne, które szukają produktów szczególnych, coraz częściej do nas trafiają - mówi Alfred Kubczak.
Nowa kampania Biedronki, która właśnie rusza, będzie szczególnie podkreślać kluczowe cechy swojej marki, czyli niskie ceny, dobrą jakość i bardziej przyjazny dla klienta charakter sklepów.
Biedronka nie tylko dla najbiedniejszych
80 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz zrobiło zakupy w Biedronce. Dlatego sieć inwestuje w powszechność i kieruje ofertę do wszystkich. Właśnie rusza nowa kampania reklamowa Biedronki.
Biedronka nie chce być utożsamiana ze sklepami dla ludzi najbiedniejszych. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, na półkach w Biedronce znajdzie się też towar dla bardziej wymagającego klienta.
- Jeżeli 80 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz zrobiło zakupy w Biedronce to pokazuje, że musimy inwestować w tę powszechność, która jest naszym atutem. Oczywiście dostrzegamy też to, że grupy bardziej ambicjonalne, które szukają produktów szczególnych, coraz częściej do nas trafiają - mówi Alfred Kubczak, dyrektor do spraw kontaktów zewnętrznych.
Rozpoczęta dziś kampania Biedronki będzie przede wszystkim podkreślać kluczowe cechy marki, czyli wysoką jakość i niskie ceny.
- Zaczynamy głośno mówić o jakości produktów naszej marki własnej. Naszym podstawowym hasłem kampanii jest „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki”. Ale nie przestajemy mówić o codziennie niskich cenach, które mamy, których nie zmieniamy i cały czas to będzie podstawa naszego biznesu - zapewniaa Adam Manikowski, dyrektor marketingu w Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciela sieci Biedronka.
Przedstawiciele firmy zapewniają, że Biedronka przejdzie metamorfozę. Nowy wygląd obejmie nie tylko logo, które zyskało bardziej nowoczesny, trójwymiarowy wygląd, ale również wystrój i ergonomię placówek. Sklepy będą bardziej przejrzyste i wygodne dla klientów. Zmieni się w nich także układ produktów, lepiej wyeksponowane będą artykuły świeże, takie jak: nabiał, warzywa, owoce, pieczywo. Ma to odzwierciedlać dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w sieci.
Przykłady nowej wizualizacji:
Źródło: Jeronimo Martins