logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana wizerunku stacji Lotos

   08.05.2012, przeczytano 2897 razy

Lotos zmienia wizerunek swoich stacji benzynowych. Nowa identyfikacja wizualna, kolorystyka i aranżacja zmieni się początkowo na stacjach, które zostaną zakwalifikowane do grupy „premium”. Dalsze zmiany dotyczyć będą w pierwszej kolejności stacji własnych i w dużych aglomeracjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-wizerunku-stacji-lotos,15468,artykul.html

Nowy wizerunek zaprezentowano na przykładzie „stacji przy Operze”, czyli SP 344 w Gdańsku. Stacja to projekt pilotażowy. Budynek ma zaokrąglony kształt, a całość wykonana jest w kolorystyce aluminium i drewna, co ma nadawać obiektowi nowoczesny charakter. Budynek został docieplony, a w nocy jest oświetlana za pomocą diod LED.

Modernizacja nie ograniczyła się tylko do zmian w wyglądzie zewnętrznym. Po wejściu klientów wita świeży zapach cytrusów. A powiększone okna wpuszczają do sklepu więcej światła. Kasa znajdująca się na środku sklepu kojarzy się z wyspą i może być postrzegana jako najważniejszy punkt.

Poszerzono także funkcjonalność oraz zakres usług dostępnych na stacjach dostosowanych do nowego standardu. Wprowadzono bezpłatny, bezprzewodowy Internet oraz powiększono menu przekąsek. Komfort korzystania ze stacji premium poprawić ma również stanowisko tankowania dla osób niepełnosprawnych i przewijak dla niemowlaków. Na samochody czeka myjnia portalowa. Nazwa kącika gastronomicznego „Cafe Punkt” została wyłoniona w efekcie przeprowadzonych badań konsumenckich.

Nowy wizerunek stacji zaprojektowały firmy IMS Socha z Brodnicy (część zewnętrzna) i Alrec In-Store z Łodzi (część wewnętrzna).

Aktualnie w sieci Lotos funkcjonuje łącznie 366 stacji. Spółka rozwija też sieć ekonomiczną pod nazwą Lotos Optima.

Film promocyjny Grupy Lotos nakręcony na "stacji przy Operze":

Źródło: Grupa Lotos

Galeria: Zmiana wizerunku stacji Lotos

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764