logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiana wizualna marki Mazars otwiera nowy etap rozwoju firmy

  PR 26.10.2020, przeczytano 210 razy
ilustracja

Mazars, międzynarodowa firma świadcząca usługi audytorskie, podatkowe i doradcze, odsłania swoją nową tożsamość marki w ponad 90 krajach, tym samym stawiając kamień milowy w globalnym rozwoju firmy. Zmiana wizualna marki odzwierciedla dążenie Mazars do zapewnienia możliwości wyboru i innej perspektywy na rynku audytu, podatków i doradztwa oraz potwierdza zaangażowanie firmy w budowanie sprawiedliwego, dostatniego i zrównoważonego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiana-wizualna-marki-mazars-otwiera-nowy-etap-rozwoju-firmy,388958,artykul.html

Hervé Hélias, dyrektor generalny i prezes Grupy Mazars, powiedział: - Jestem bardzo podekscytowany, mogąc pokazać naszą nową tożsamość i nowe pozycjonowanie marki po dwóch latach dogłębnych i szeroko zakrojonych konsultacji z naszymi partnerami, pracownikami, klientami i interesariuszami. Zmiana wizerunkowa odzwierciedla nie tylko kim jesteśmy dzisiaj, ale i pokazuje, jaką firmą chcemy być w przyszłości. Jesteśmy jednym połączonym zespołem na całym świecie, posiadającym skalę działania umożliwiającą obsługę dużych międzynarodowych klientów oraz elastyczność pozwalającą na kreatywne i indywidualne podejście do naszych klientów. W każdym kraju, w którym prowadzimy działalność doradczą, nasze zespoły łączą w sobie zrozumienie kultury lokalnej z globalną perspektywą, oferując klientom różnej wielkości prawdziwe partnerstwo, które daje im poczucie pewności w biznesie i pomaga realizować ich ambicje.

Świętujemy zrównoważony rozwój i udaną ekspansję międzynarodową

Mazars rozpoczyna rebranding, bazując na stałym, zrównoważonym rozwoju i udanej ekspansji geograficznej, co odzwierciedla silną pozycję firmy na światowym rynku. W ubiegłym roku ta międzynarodowa firma audytorska, podatkowa i doradcza odnotowała przychody w wysokości 1,8 mld euro (rok budżetowy 2018/2019), co oznacza wzrost o 10,4% (z wyłączeniem wpływu Forex + 0,2%) w porównaniu z poprzednim rokiem. Wzrost przychodów w 2018/2019 był wzmacniany przez silny 9,0% wzrost organiczny.

Zmiana wizualna marki odzwierciedla fakt, że Mazars stał się międzynarodową grupą, obecną w ponad 90 krajach, zatrudniającą prawie 25 000 współpracowników na całym świecie. Dzięki Mazars North America Alliance dysponuje dodatkowo 16 000 specjalistów, którzy mogą obsługiwać międzynarodowych klientów Mazars prowadzących działalność w USA i Kanadzie. W sumie na całym świecie ponad 40 000 specjalistów pracuje na rzecz klientów Mazars. Ta międzynarodowa ekspansja firmy znajduje odzwierciedlenie w geograficznym rozmieszczeniu źródeł przychodów grupy: ponad jedna trzecia przychodów z honorariów Mazars pochodzi obecnie spoza Europy. Azja i Pacyfik cieszyły się najwyższą stopą wzrostu wynoszącą 22,6% w sezonie 2018/2019, a region ten odpowiada za obecnie około 15% całkowitych przychodów firmy.

Komentując rozwój i ekspansję Mazars, Hervé Hélias powiedział: - W ciągu 75 lat istnienia firmy nasze zasady przewodnie się nie zmieniły, ale nasza organizacja już tak. Przez ostatnie dziesięć lat podwoiliśmy swój rozmiar, a różnorodność naszej oferty, klientów i talentów wewnątrz organizacji ewoluowała wraz z rozwojem. Obecnie prowadzimy audyt prawie 2 000 jednostek zainteresowania publicznego na całym świecie, we Francji obsługujemy aż 30% spółek giełdowych, a w Chinach prawie 140 dużych spółek giełdowych. Jednocześnie obsługujemy także ponad 50 000 firm prywatnych i rodzinnych, od start-upów po dojrzałe spółki międzynarodowe.

Michel Kiviatkowski, partner zarządzający w Mazars, który kieruje biurem w Polsce od początku istnienia firmy, tj. od 1992 roku, dodaje: - Obecnie Mazars tworzy międzynarodową i wielokulturową sieć biur partnerskich, które kontynuują swój wzrost i zwiększają zasięg działania na całym świecie. Rebranding pozwala nam na bardziej spójną prezentację firmy. Ze względu na pandemię COVID-19 to bardzo wymagający czas dla całej gospodarki i firm w całej Polsce, więc tym bardziej chcemy być blisko naszych klientów. Przynależność do czołówki firm świadczących usługi doradcze dla biznesu zobowiązuje. W naszych biurach w Warszawie i Krakowie obsługujemy klientów różnej wielkości i w wielu dziedzinach doradztwa. Ciągle się rozwijamy, starając się oferować klientom nie tylko nasze podstawowe usługi audytu, outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego oraz doradztwa podatkowego. Wychodząc naprzeciw oczekiwań naszych klientów wzmocniliśmy i rozszerzyliśmy ostatnio naszą ofertę o nowe usługi doradztwa finansowego, w tym m.in. finanse przedsiębiorstw, fuzje i przejęcia, restrukturyzacje, usługi transakcyjne, finansowe due diligence, wyceny, oraz globalne finansowanie infrastruktury. Rozwijamy także usługi konsultingowe.

Inna, zrównoważona perspektywa

Działająca elastycznie na skalę światową firma jest znana z różnorodności i profesjonalizmu swoich specjalistów, umożliwiając im dostarczanie spójnych usług wysokiej jakości, dostosowanych do potrzeb klientów. Wszystko to sprawia, że Mazars chce wprowadzać inną, świeżą perspektywę na rynek audytu, podatków i doradztwa, co znajduje odzwierciedlenie w nowej tożsamości marki.

- Uniwersytet Mazars właśnie po raz drugi z rzędu otrzymał akredytację CLIP. Jest to wiodąca akredytacja dla uczelni korporacyjnych. Czujemy się odpowiedzialni za naszych pracowników poprzez ich rozwój tym samym zwiększając ich szanse na zatrudnienie na zmieniającym się rynku pracy. Wspieranie ich merytoryczną wiedzą w profesjonalnym rozwoju jako ekspertów w swoich dziedzinach doradztwa jest niezbędne, aby obsługiwać naszych klientów zgodnie z najwyższymi standardami i pozostać preferowanym pracodawcą. - powiedział Hervé Hélias.

Firma nieprzerwanie inwestuje w audyt - wiedzę specjalistyczną, technologię, kontrolę jakości - oraz aktywnie bierze udział w dyskusji na temat tworzenia rzetelnej i zrównoważonej branży audytorskiej.

- Jest to branża, która potrzebuje innowacji technicznych i regulacyjnych, spójnych standardów jakości i możliwości wyboru doradcy. - wyjaśnia Hervé Hélias. Chociaż obecnie audyt stanowi prawie 50% działalności Mazars, firma rozwinęła również usługi w zakresie księgowości, podatków, doradztwa prawnego, finansowego i konsultingu, wierząc, że zróżnicowana wiedza jest bardzo istotna dla firm, niezależnie od ich wielkości, gdyż muszą one poruszać się wśród skomplikowanych regulacji rynkowych i rozwijać się w sposób zrównoważony.

Nowa tożsamość marki potwierdza również misję i tradycyjne wartości Mazars, takie jak: uczciwość, odpowiedzialność i rozliczalność. U podstaw jej zaangażowania w budowanie sprawiedliwego i dostatniego świata leży pozycja lidera w zakresie badań i kształtowania debaty na temat tego, w jaki sposób usługi finansowe mogą pomóc w łagodzeniu skutków zmian klimatycznych, a także jej wkład w zbiorową refleksję w celu zapewnienia jakości audytu i spełnienie oczekiwań wobec całej branży.

Cécile Kossoff, dyrektor ds. marki, marketingu i komunikacji w Mazars, która kierowała globalnym projektem rebrandingu, komentuje:  - Wszyscy jesteśmy niesamowicie dumni z naszej firmy, naszej historii i nowej marki Mazars. Ta nowa tożsamość jest zbudowana na DNA firmy, wzmacniając to, kim jesteśmy, jak pracujemy i co nas wyróżnia na rynku. Odzwierciedla nasze dziedzictwo i zintegrowane podejście, łącząc prawdziwie międzynarodowy zasięg z głębokimi lokalnymi korzeniami; nasze poczucie odpowiedzialności wobec branży; wieloletnią wiedzę techniczną i jakość, którą oferujemy; uważność i szacunek, jakim darzymy naszych klientów, wyjątkowy, ceniony przez nich ludzki charakter, pewność i nasze zobowiązanie do właściwego postępowania.

Źródło: Mazars

www.mazars.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764