logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany i awanse w Linkleaders

  PR 24.07.2023, przeczytano 541 razy
ilustracja

Anna Zając awansowała na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Linkleaders a Ina Martela objęła funkcję Head of Employer Branding. Kinga Gierosz natomiast pełni nową rolę w strukturach agencji - Art Director. Linkleaders jest jedną z wiodących agencji specjalizujących się w komunikacji korporacyjnej i employer branding.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-i-awanse-w-linkleaders,400885,artykul.html

Ostatnie dwa lata były okresem najszybszego wzrostu w historii firmy. Między 2020 a 2022 rokiem przychody Linkleaders wzrosły o 150%. Do portfolio agencji dołączyli nowi klienci, ale również rozbudowano relacje z wieloletnimi partnerami. Strategia Linkleaders opiera się na dwóch filarach: specjalizacji w PR korporacyjnym i EB oraz koncentracji na konkretnych sektorach, w których działają klienci - nieruchomości komercyjne, IT, nowoczesne usług biznesowe, finanse, konsulting oraz HR. Powstały także nowe praktyki - data-driven PR i ESG oraz rozwijana jest grupa Linkleaders, w której skład wchodzą również agencja spikerów Primespeakers oraz butik data & insight Dat:awesome.

- W związku z rozwojem biznesu, nowymi usługami w portfolio oraz zwiększeniem naszej skali zdecydowaliśmy o reorganizacji zespołów. W nowych rolach Anna, Ina oraz Kinga będą przede wszystkim podnosiły jakość naszych działań i procesów na jeszcze wyższy poziom. Cały czas rekrutujemy nowe osoby do zespołu, ale jednocześnie mocno stawiamy na rozwój specjalistek i specjalistów z Linkleaders. Przykładamy ogromną wagę do ciągłości kultury i kompetencji. Dlatego cieszę się, że wszystkie kluczowe role w firmie objęły osoby, które były już w naszym zespole - mówi Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

Anna Zając ma 16-letnie doświadczenie w marketingu, reklamie oraz PR w branżach B2C oraz B2B. Swoje doświadczenie w zarządzaniu markami konsumenckimi zdobywała w mBanku, PKP i PizzaPortal (obecnie Glovo), prowadząc kampanie multichannel, wprowadzając nowe produkty i usługi na rynek oraz zarządzając budżetami reklamowym pow. 15 mln PLN. Do Linkleaders dołączyła w 2019 roku. Do jej obowiązków należą m.in. zarządzanie pracą 30-osobowego zespołu, koordynacja prowadzonych przez agencję projektów strategicznych oraz kluczowych przetargów, rozwijanie współpracy z obecnymi klientami, a także wytyczanie nowych ścieżek rozwoju biznesu. Wspiera również w zakresie doradztwa strategicznego wszystkie projekty employer brandingowe realizowane dla klientów Linkleaders.

Kinga Gierosz to doświadczona brand managerka i dyrektor kreatywna. W Linkleaders pracuje od 2018 roku i do tej pory wspierała organizację w zakresie kreacji i budowy wizerunku własnego agencji jak i realizowała projekty employer brandingowe dla takich marek jak Deloitte, mBank czy JLL. Jest również odpowiedzialna za działania marketingowe i komunikacyjne Grupy Woźniak - lidera rynku spożywczego i produkcji jaj w Europie. W nowej roli Art Director, jest odpowiedzialna za branding agencji oraz dwóch innych podmiotów z grupy - Primespeakers oraz Dat:awesome. Nadzoruje również kluczowe projekty brandingowe z całego portfolio Linkleaders.

Ina Martela, która objęła funkcję Head of Employer Branding, to doświadczona specjalistka komunikacji, z ponad 13-letnim doświadczeniem. Dołączyła do zespołu Linkleaders w 2022 roku. Początkowo współpracowała z klientami obsługiwanymi przez zespół Tech & Services (m.in. GoodHabitz i Diebold Nixdorf), a następnie koordynowała działania dla klientów praktyki employer branding (m.in. Deloitte i mBank). W roli Head of Employer Branding, jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem EB agencji, rozwojem tej praktyki, pozyskiwaniem nowych klientów oraz realizację KPI. W ramach swoich obowiązków będzie także służyła strategicznym doradztwem dla klientów EB.

Źródło: Linkleaders

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764