logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany i wzmocnienia w Adexon

  PR 10.07.2017, przeczytano 646 razy

Od czerwca do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing Specialist. Jednocześnie w strukturach firmy awansował Mariusz Wojtkowiak, powiększając tym samym grono Account Managerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-i-wzmocnienia-w-adexon,33055,artykul.html

Do zadań nowego Digital Marketing Specialist należy prowadzenie działań z obszaru marketingu on-line na rynku polskim oraz zagranicznym, głównie dla branży motoryzacyjnej oraz ochrony zdrowia. Jest odpowiedzialny również za programmatic media buying.

Andrzej Goleta jest związany z branżą od 5 lat. Wcześniej pracował w lubelskich agencjach reklamowych, w których był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii w Interencie oraz koordynację działań digitalowych. Andrzej Goleta jest absolwentem Zarządzania na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Interesuje się fotografią.

Z kolei Mariusz Wojtkowiak po awansie na stanowisko Account Managera przejął opiekę nad klientami związanymi z branżą motoryzacyjną, FMCG oraz rozrywkową. Do jego głównych zadań należy kontakt z partnerami oraz planowanie działań reklamowych. Wcześniej pracował w Centrum Medycznym Vimed, gdzie był odpowiedzialny za promocję zdrowia oraz działania e-commerce.

Mariusz Wojtkowiak jest absolwentem Zdrowia Publicznego ze specjalizacją Promocja Zdrowia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Obecnie studiuje Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie jest pasjonatem historii oraz sportu, głównie piłki nożnej oraz ręcznej. W wolnym czasie szusuje na snowboardzie na górskich szlakach.

Źródło: Adexon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764