logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany i wzmocnienia w Adexon

  PR 10.07.2017, przeczytano 369 razy

Od czerwca do sieci reklamy Adexon dołączył Andrzej Goleta, który objął stanowisko Digital Marketing Specialist. Jednocześnie w strukturach firmy awansował Mariusz Wojtkowiak, powiększając tym samym grono Account Managerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-i-wzmocnienia-w-adexon,33055,artykul.html

Do zadań nowego Digital Marketing Specialist należy prowadzenie działań z obszaru marketingu on-line na rynku polskim oraz zagranicznym, głównie dla branży motoryzacyjnej oraz ochrony zdrowia. Jest odpowiedzialny również za programmatic media buying.

Andrzej Goleta jest związany z branżą od 5 lat. Wcześniej pracował w lubelskich agencjach reklamowych, w których był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii w Interencie oraz koordynację działań digitalowych. Andrzej Goleta jest absolwentem Zarządzania na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Interesuje się fotografią.

Z kolei Mariusz Wojtkowiak po awansie na stanowisko Account Managera przejął opiekę nad klientami związanymi z branżą motoryzacyjną, FMCG oraz rozrywkową. Do jego głównych zadań należy kontakt z partnerami oraz planowanie działań reklamowych. Wcześniej pracował w Centrum Medycznym Vimed, gdzie był odpowiedzialny za promocję zdrowia oraz działania e-commerce.

Mariusz Wojtkowiak jest absolwentem Zdrowia Publicznego ze specjalizacją Promocja Zdrowia na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Obecnie studiuje Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej. Prywatnie jest pasjonatem historii oraz sportu, głównie piłki nożnej oraz ręcznej. W wolnym czasie szusuje na snowboardzie na górskich szlakach.

Źródło: Adexon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764