logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany kadrowe i awanse w Agencji DDOB

  PR 21.05.2024, przeczytano 444 razy
ilustracjastrzałka

W ramach dążenia do ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich usług, Agencja DDOB wprowadziła kilka kluczowych zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse mają na celu wzmocnienie struktur firmy oraz zapewnienie dalszego jej dynamicznego rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-kadrowe-i-awanse-w-agencji-ddob,404300,artykul.html

Do zespołu Agencji DDOB dołączyli:

  • Justyna GuzewicziWiktoria Wideńska jako Project Managerki odpowiadają za realizację kampanii dla klientów Agencji.
  • Julia Wityńska wzmocniła zespół Contentu i jako Social Media Manager koordynuje działania związane z prowadzeniem kanałów brandowych na TikToku dla klientów Agencji.
  • Izabela Krzemińska dołączyła do DDOB w roli People & Culture Partner i działa na rzecz kultury pracy oraz wspiera firmę w rekrutacjach i procesach z obszaru People & Culture.
  • Witold Wróbel działa w zespole Strategii, przygotowując oferty dla stałych i przyszłych klientów jako Strategy Manager.

ilustracjastrzałka

Awansowało 6 osób:

  • Sara Jędrzejowska awansowała na stanowisko Key Account Managera i opiekuje się kluczowymi klientami Agencji .
  • Kinga Kosiorek i Paulina Michniewska-Tomasik awansowały na stanowiska Senior Strategy Managerek.
  • Karolina Koper zaczynała w DDOB od stażu i została na stałe w zespole w roli Asystentki Działu Strategii.
  • Amadeusz Marciniak wziął odpowiedzialność za media Agencji w roli Head of Media DDOB.
  • Karolina Idziak objęła stanowisko Liderki Zespołu Realizacji odpowiedzialnego za realizację kampanii z influencerami.

Źródło: DDOB

Dodatkowe informacje:

O Agencji DDOB:
Agencja DDOB to niezależna agencja zajmująca się influencerami i jedna z najdłużej funkcjonujących na rynku agencji influencer marketingu - łączymy influencerów z markami nieprzerwanie od 10 lat. Zmieniamy się razem z branżą i mamy realny wpływ na panujące standardy - jesteśmy członkiem IAB oraz SAR.
Zrealizowaliśmy ponad 3000 wyjątkowych kampanii, pomogliśmy młodym markom zaistnieć w sieci oraz stworzyliśmy trendujące kanały własne dla klientów. Realizujemy kampanie na wszystkich kanałach: TikTok, YT, FB, IG, blogi, influencer marketing 360° i inne.
Jesteśmy influencerem wśród agencji - od lat prowadzimy pod szyldem Agencji DDOB własne kanały social media, angażując codziennie naszych odbiorców poprzez autorskie formaty i lifestylowe treści. Na TikToku mamy ponad 900 tysięcy obserwatorów, co czyni nas drugim największym kanałem brandowym w Polsce. Na Instagramie nasze konto obserwuje prawie 200 tysięcy osób.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X
Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Awanse w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
First aid communication team rozbudowuje kompetencje
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior...
Ola Głębicka szefową marketingu w Iberionie
Od czerwca b.r. odpowiada za strategię komunikacji grupy i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
Jacek Dąbrowski dołącza do zespołu sprzedaży Grupy Iberion
Od czerwca pełni funkcję Head of PMP i jest odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w obszarze kampanii programatycznych. Zakres jego działania będzie obejmował również sprzedaż bezpośrednią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764