logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany kadrowe w Telewizji Polskiej

  PR 04.09.2023, przeczytano 1158 razy

28 sierpnia br. Marta Ławacz – Leszczyńska została Zastępcą Dyrektora – Redaktora Naczelnego ds. TVP Kultura. Zastąpiła na tym stanowisku Artura Bazaka. 30 sierpnia Piotr Kierzkowski objął stanowisko Dyrektora TVP 3 – Redaktora Naczelnego. Zastąpił Magdalenę Drohomirecką. 31 sierpnia Daria Barycka została Dyrektorem Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy. Dotychczas Dyrektorem AKRiO była Anna Cyzowska – Andura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-kadrowe-w-telewizji-polskiej,401258,artykul.html

Marta Ławacz – Leszczyńska studiowała Konserwację Dzieł Sztuki na ASP w Warszawie i Kulturoznawstwo na Kierunku Zarządzania na UKSW. Współpracowała z Fundacją Polska Wielki Projekt, jako specjalistka ds. komunikacji i public relations. Była rzecznikiem prasowym Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki, ostatnio pracowała w Polskim Radio w wydziale PR. Odpowiadała za obsługę medialną 1 Kongresu Kopernikańskiego i Akademii Kopernikańskiej. Przez ponad 10 lat związana była z sektorem NGO.

Piotr Kierzkowski pracował w samorządach w Sochaczewie i Żyrardowie. Z Telewizją Polską związany jest od lipca 2021 roku. Pracował w Dziale Komunikacji i Dziale Wydarzeń Korporacyjnych w Biurze Spraw Korporacyjnych. W maju br. został p.o. kierownika ds. koordynacji oddziałów terenowych, pełnił również obowiązki Dyrektora TVP3 Olsztyn - Redaktora Naczelnego.

Daria Barycka jest redaktorem z wieloletnim doświadczeniem w obszarze współtworzenia programów rozrywkowych. Najpierw współpracowała z TVP Kultura, była również kierownikiem Redakcji Rozrywki i Oprawy w TVP1 oraz Zastępcą Dyrektora Agencji Rozrywki i Oprawy. Przez ostatnie lata pracowała w Redakcji Rozrywki w Biurze Programowym Telewizji Polskiej. Zanim nawiązała współpracę z Telewizją Polską pracowała m.in.: w RMF FM, Programie III Polskiego Radia oraz w pionie internetu Agora S.A.

Artur Bazak, Magdalena Drohomirecka i Anna Cyzowska – Andura pozostają w strukturach Spółki.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764