logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany kadrowe w Telewizji Polskiej

  PR 04.09.2023, przeczytano 697 razy

28 sierpnia br. Marta Ławacz – Leszczyńska została Zastępcą Dyrektora – Redaktora Naczelnego ds. TVP Kultura. Zastąpiła na tym stanowisku Artura Bazaka. 30 sierpnia Piotr Kierzkowski objął stanowisko Dyrektora TVP 3 – Redaktora Naczelnego. Zastąpił Magdalenę Drohomirecką. 31 sierpnia Daria Barycka została Dyrektorem Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy. Dotychczas Dyrektorem AKRiO była Anna Cyzowska – Andura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-kadrowe-w-telewizji-polskiej,401258,artykul.html

Marta Ławacz – Leszczyńska studiowała Konserwację Dzieł Sztuki na ASP w Warszawie i Kulturoznawstwo na Kierunku Zarządzania na UKSW. Współpracowała z Fundacją Polska Wielki Projekt, jako specjalistka ds. komunikacji i public relations. Była rzecznikiem prasowym Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki, ostatnio pracowała w Polskim Radio w wydziale PR. Odpowiadała za obsługę medialną 1 Kongresu Kopernikańskiego i Akademii Kopernikańskiej. Przez ponad 10 lat związana była z sektorem NGO.

Piotr Kierzkowski pracował w samorządach w Sochaczewie i Żyrardowie. Z Telewizją Polską związany jest od lipca 2021 roku. Pracował w Dziale Komunikacji i Dziale Wydarzeń Korporacyjnych w Biurze Spraw Korporacyjnych. W maju br. został p.o. kierownika ds. koordynacji oddziałów terenowych, pełnił również obowiązki Dyrektora TVP3 Olsztyn - Redaktora Naczelnego.

Daria Barycka jest redaktorem z wieloletnim doświadczeniem w obszarze współtworzenia programów rozrywkowych. Najpierw współpracowała z TVP Kultura, była również kierownikiem Redakcji Rozrywki i Oprawy w TVP1 oraz Zastępcą Dyrektora Agencji Rozrywki i Oprawy. Przez ostatnie lata pracowała w Redakcji Rozrywki w Biurze Programowym Telewizji Polskiej. Zanim nawiązała współpracę z Telewizją Polską pracowała m.in.: w RMF FM, Programie III Polskiego Radia oraz w pionie internetu Agora S.A.

Artur Bazak, Magdalena Drohomirecka i Anna Cyzowska – Andura pozostają w strukturach Spółki.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Należąca do Group One spółka Salestube otrzymała certyfikację Digital TV przyznawaną przez Google, znajdując się tym samym w gronie trzech certyfikowanych Sales Partnerów Google Marketing Platform, które mogą pochwalić się tym tytułem. Certyfikacja Digital TV dla Salestube oznacza, że w swoim portfolio ma ona obecnie wszystkie dostępne certyfikacje oferowane...
T-Mobile rozszerza ofertę o olimpijskie kanały Eurosportu
Warner Bros. Discovery w Polsce i T-Mobile podpisały umowę o współpracy, w ramach której klienci operatora zyskają dostęp do kanałów Eurosportu relacjonujących przebieg Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. To najważniejsze w tym roku wydarzenie sportowe rozpocznie się już 26 lipca. 
W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764