logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany na rynku reklamy internetowej – nowy ekosystem digital w służbie ROI

  PR 29.03.2018, przeczytano 3881 razy
Michał Szynal

Jak zwiększyć zwrot z inwestycji za podjęte działania reklamowe? Dynamicznie zmieniający się i coraz bardziej konkurencyjny rynek reklamowy wymusza poszukiwanie nowych rozwiązań. Jednym ze sposobów na zmaksymalizowanie sprzedaży jest włączenie content marketingu do działań performance, w czym wyspecjalizowała się agencja FORM UP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-na-rynku-reklamy-internetowej-%E2%80%93-nowy-ekosystem-digital-w-sluzbie-roi,35968,artykul.html

Content marketing w działaniach mediowych

- Rynek reklamy internetowej zmienił się na przestrzeni kilku ostatnich lat dzięki dwóm czynnikom: danym oraz możliwości ich wykorzystania w działaniach digital, a także dzięki automatyzacji zakupu powierzchni reklamowej – wylicza prezes agencji FORM UP, Michał Szynal. - Zmieniają się również kompetencje niezbędne do efektywnego prowadzenia działań digital. Jako agencja FORM UP w pełni odpowiadamy na te zmiany i nastawiamy się na realizację kampanii w nowym ekosystemie digital skupionym wokół zakupu mediów poprzez panele zakupowe na podstawie danych, a nie poprzez negocjacje z biurami reklamy czy działami handlowymi. W naszej firmie nie ma też ani jednego media plannera, zastąpili ich wyspecjalizowani analitycy mediowi – dodaje Szynal.

Działania content performance zwiększają sprzedaż

W ramach wypracowanego przez FORM UP know how, klientom proponowane są wyłącznie działania bezpośrednio przekładające się na wzrost sprzedaży. Jak tłumaczy Szynal, standardowe kampanie w środowisku digital są coraz mniej efektywne, dlatego FORM UP postanowiło włączyć do nich content marketing. Firma oferuje pełną analitykę mediową, zakup wszystkich potrzebnych mediów oraz stworzenie kreacji na potrzeby działań sprzedażowych.

- Sami nauczyliśmy się tworzyć i dystrybuować content na podstawie danych z kampanii w taki sposób, aby wspierać wyniki sprzedażowe klienta. Nasze działania skutecznie zwiększają ROI.

Efektywny model rozliczeń

FORM UP proponuje nie tylko nowe podejście do działań digital, ale i nowy model rozliczeń za działania content marketingowe. Jako jedna z nielicznych firm działających w branży kreatywnej, rozlicza się za sprzedaż produktów klienta.

- Wiedziałem, że content marketing może przynosić konkretne efekty sprzedażowe, w oparciu o które można rozliczać się z kontrahentami. Jesteśmy nastawieni tylko na wynik sprzedażowy klienta i bierzemy za to pełną odpowiedzialność. Rozliczamy się z efektów zawsze spójnych z planami sprzedażowymi – podkreśla Szynal. Przyjęta strategia procentuje – FORM UP w ciągu ostatniego roku rozrósł się trzykrotnie, zwiększając zatrudnienie i notując wzrost przychodów na poziomie 650%.

Źródło: FORM UP

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764