logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany na rynku reklamy internetowej – nowy ekosystem digital w służbie ROI

  PR 29.03.2018, przeczytano 3939 razy
Michał Szynal

Jak zwiększyć zwrot z inwestycji za podjęte działania reklamowe? Dynamicznie zmieniający się i coraz bardziej konkurencyjny rynek reklamowy wymusza poszukiwanie nowych rozwiązań. Jednym ze sposobów na zmaksymalizowanie sprzedaży jest włączenie content marketingu do działań performance, w czym wyspecjalizowała się agencja FORM UP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-na-rynku-reklamy-internetowej-%E2%80%93-nowy-ekosystem-digital-w-sluzbie-roi,35968,artykul.html

Content marketing w działaniach mediowych

- Rynek reklamy internetowej zmienił się na przestrzeni kilku ostatnich lat dzięki dwóm czynnikom: danym oraz możliwości ich wykorzystania w działaniach digital, a także dzięki automatyzacji zakupu powierzchni reklamowej – wylicza prezes agencji FORM UP, Michał Szynal. - Zmieniają się również kompetencje niezbędne do efektywnego prowadzenia działań digital. Jako agencja FORM UP w pełni odpowiadamy na te zmiany i nastawiamy się na realizację kampanii w nowym ekosystemie digital skupionym wokół zakupu mediów poprzez panele zakupowe na podstawie danych, a nie poprzez negocjacje z biurami reklamy czy działami handlowymi. W naszej firmie nie ma też ani jednego media plannera, zastąpili ich wyspecjalizowani analitycy mediowi – dodaje Szynal.

Działania content performance zwiększają sprzedaż

W ramach wypracowanego przez FORM UP know how, klientom proponowane są wyłącznie działania bezpośrednio przekładające się na wzrost sprzedaży. Jak tłumaczy Szynal, standardowe kampanie w środowisku digital są coraz mniej efektywne, dlatego FORM UP postanowiło włączyć do nich content marketing. Firma oferuje pełną analitykę mediową, zakup wszystkich potrzebnych mediów oraz stworzenie kreacji na potrzeby działań sprzedażowych.

- Sami nauczyliśmy się tworzyć i dystrybuować content na podstawie danych z kampanii w taki sposób, aby wspierać wyniki sprzedażowe klienta. Nasze działania skutecznie zwiększają ROI.

Efektywny model rozliczeń

FORM UP proponuje nie tylko nowe podejście do działań digital, ale i nowy model rozliczeń za działania content marketingowe. Jako jedna z nielicznych firm działających w branży kreatywnej, rozlicza się za sprzedaż produktów klienta.

- Wiedziałem, że content marketing może przynosić konkretne efekty sprzedażowe, w oparciu o które można rozliczać się z kontrahentami. Jesteśmy nastawieni tylko na wynik sprzedażowy klienta i bierzemy za to pełną odpowiedzialność. Rozliczamy się z efektów zawsze spójnych z planami sprzedażowymi – podkreśla Szynal. Przyjęta strategia procentuje – FORM UP w ciągu ostatniego roku rozrósł się trzykrotnie, zwiększając zatrudnienie i notując wzrost przychodów na poziomie 650%.

Źródło: FORM UP

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764