Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.
Aleksandra Kosowska rozpoczęła pracę w agencji Mindshare Polska w roku 2004. Zdobywała doświadczenie realizując kampanie dla klientów, takich jak Nike, Samsung, LG Electronics, Aflofarm, Unilever czy Castorama. W roku 2020 dołączyła do zespołu Exchange, gdzie objęła stanowisko Trading Managera mediów offline non-TV. Zajmowała się także optymalizacją procesów zakupowych w roli TV Efficiency Manager. Ponadto, od 3 lat angażuje się w inicjatywy GroupM w ramach działań sprzedażowych oraz optymalizacji procesów i narzędzi, współpracując przy tworzeniu software’u do zakupu mediów TV oraz nowego systemu księgowo-planningowego.
Stając na czele pionu Exchange będzie odpowiedzialna za nadzorowanie procesów optymalizacji kampanii, analizy efektywności inwestycji oraz prowadzenie negocjacji z mediami.
Aleksandra Kosowska zastępuje w roli szefa działu Exchange Małgorzatę Bartoszewicz.
Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.