logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska

  PR 30.06.2022, przeczytano 870 razy
ilustracja

Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-na-stanowisku-dyrektora-dzialu-exchange-w-mindshare-polska,396442,artykul.html

Aleksandra Kosowska rozpoczęła pracę w agencji Mindshare Polska w roku 2004. Zdobywała doświadczenie realizując kampanie dla klientów, takich jak Nike, Samsung, LG Electronics, Aflofarm, Unilever czy Castorama. W roku 2020 dołączyła do zespołu Exchange, gdzie objęła stanowisko Trading Managera mediów offline non-TV. Zajmowała się także optymalizacją procesów zakupowych w roli TV Efficiency Manager. Ponadto, od 3 lat angażuje się w inicjatywy GroupM w ramach działań sprzedażowych oraz optymalizacji procesów i narzędzi, współpracując przy tworzeniu software’u do zakupu mediów TV oraz nowego systemu księgowo-planningowego.

Stając na czele pionu Exchange będzie odpowiedzialna za nadzorowanie procesów optymalizacji kampanii, analizy efektywności inwestycji oraz prowadzenie negocjacji z mediami.

Aleksandra Kosowska zastępuje w roli szefa działu Exchange Małgorzatę Bartoszewicz.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764