logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany na stanowisku dyrektora działu Exchange w Mindshare Polska

  PR 30.06.2022, przeczytano 361 razy
ilustracja

Aleksandra Kosowska awansowała w strukturach agencji mediowej Mindshare Polska. Ekspertka objęła stanowisko Deputy Director w dziale Exchange.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-na-stanowisku-dyrektora-dzialu-exchange-w-mindshare-polska,396442,artykul.html

Aleksandra Kosowska rozpoczęła pracę w agencji Mindshare Polska w roku 2004. Zdobywała doświadczenie realizując kampanie dla klientów, takich jak Nike, Samsung, LG Electronics, Aflofarm, Unilever czy Castorama. W roku 2020 dołączyła do zespołu Exchange, gdzie objęła stanowisko Trading Managera mediów offline non-TV. Zajmowała się także optymalizacją procesów zakupowych w roli TV Efficiency Manager. Ponadto, od 3 lat angażuje się w inicjatywy GroupM w ramach działań sprzedażowych oraz optymalizacji procesów i narzędzi, współpracując przy tworzeniu software’u do zakupu mediów TV oraz nowego systemu księgowo-planningowego.

Stając na czele pionu Exchange będzie odpowiedzialna za nadzorowanie procesów optymalizacji kampanii, analizy efektywności inwestycji oraz prowadzenie negocjacji z mediami.

Aleksandra Kosowska zastępuje w roli szefa działu Exchange Małgorzatę Bartoszewicz.

Źródło: Mindshare Polska Sp z o.o.

www.mindshare.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764