logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany organizacyjne i awanse w Feeders Agency

  PR 04.11.2020, przeczytano 1087 razy

Dynamiczny rozwój agencji oraz pozyskanie nowych klientów sprawiły, że zarząd Feeders Agency podjął decyzję o utworzeniu nowego składu managerskiego. Rolą Managerów będzie zarządzanie poszczególnymi działami agencji. Na czele Client Service stanęła Daria Polarczyk, Kreacją zarządzać będzie Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski, nowo utworzonym Działem Strategii zajmie się Joanna Sagan, a na czele New Business staje Agata Piotrowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-organizacyjne-i-awanse-w-feeders-agency,389065,artykul.html

Daria Polarczyk jako Account Director pokieruje 5-cio osobowym działem Client Service. Z agencją 2012 i Feeders związana jest od 1,5 roku, dotychczas pełniła funkcję Account Supervisor. Posiada 16 lat doświadczenia w branży reklamowej i marketingu w zakresie komunikacji 360'. Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych: Publicis Group, Young & Rubicam, a także w agencji digital 180Heartbeats. Swoje doświadczenie zdobywała na markach: Żywiec, Danone, Alpro, L’Oreal, Redds, HP, Disney, WP, Mercedes, Pernod Ricard.

Daniel Przygoda jako Creative Growth Director, oprócz działań wizerunkowych na rzecz agencji, będzie rozwijał copywriterską część Kreacji Feeders. Od 10 lat w reklamie, wcześniej pracował m.in. K2, i VML. Nim trafił do Feeders kierował działem kreatywnym w Wavemaker Content. Launchował w Polsce magazyn Vogue i pracował przy nagrodzonej m.in. Titanium Lion kampanii “Ostatni Twój Weekend”.

Bodo Kaniewski jako Head of Arts zajmie się rozwojem obszaru design, art direction i motion w agencji. Do tej pory pełnił funkcję Senior Art Directora. Projektowaniem zajmuje się od 15 lat. Zaczynał od wydawnictw i magazynów (stąd zamiłowanie do typografii) potem zajmował się brandingiem i projektowaniem dla instytucji kultury. Doświadczenie agencyjne zdobywał wcześniej w K2. Jest też autorem nowej identyfikacji wizualnej Feeders.

Joanna Sagan staje na czele nowo utworzonego Działu Strategii. Wcześniej pracowała jako Senior Strategy Consultant w K2, oraz zdobywała doświadczenie mediowe w Starcom. Na koncie ma ponad 20 nagród, w tym złote Effie za kampanię dla IKEA, kilka mieczy KTR za “Imkagram” dla Teatru Imka oraz wygraną w konkursie Cannes Young Creatives, w kategorii PR. Była częścią zespołu, który wprowadził do Polski markę Netflix. Pracowała też m.in. dla Żubrówki, Pepsi i Disneya.

Agata Piotrowska jako New Business Officer pokieruje działaniami nowo-biznesowymi agencji,  łącząc przy tym kompetencje Feeders i 2012 Agency, które wspólnie tworzą grupę reklamową. W branży od 15 lat. Doświadczenie zdobywała w licznych agencjach sieciowych i lokalnych m.in. TBWA, Havas, Saatchi&Saatchi, Kalicinscy, OS3. Zanim trafiła do Feeders, pełniła funkcję Group Account Managera w agencji Isobar / Lubię To.

Ambicją nowo utworzonego składu Managerów agencji jest dbanie o to, by marki klientów agencji przybierały na wadze oraz tworzenie kampanii, które wygrywają walkę o uwagę konsumenta. Wszystko to w myśl nowego pozycjonowania agencji: Scroll-stopping Advertising.

Źródło: Feeders Agency

www.feeders.agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764