logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany personalne w dziale wideo grupy Time SA

  PR 02.08.2021, przeczytano 435 razy

Z początkiem sierpnia Jędrzej Nowak obejmie stanowisko Head of Video w Time SA. Jego zastępcą zostaje Jan Ciszecki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-personalne-w-dziale-wideo-grupy-time-sa,392496,artykul.html

Jędrzej Nowak będzie odpowiadał za zarządzanie operacyjne i rozwój internetowych produkcji wideo w TIME SA. W zakres jego kompetencji wejdzie współtworzenie i realizacja strategii oraz celów biznesowych, monitoring i analiza podejmowanych działań, konkurencji i trendów jak również wdrażanie nowych funkcjonalności służących zwiększeniu efektywności produkcji materiałów wideo. Jędrzej Nowak będzie raportować bezpośrednio do Ewy Lampart, dyrektor generalnej Grupy Super Express, odpowiedzialnej także za obszar wideo w spółce.

Jan Ciszecki łączył do tej pory obowiązki szefa Działu Wideo i kierownika produkcji.

Jędrzej Nowak w latach 2014–2021z był związany z Polska Press Grupą jako manager projektu wideo i szef studia wideo w Warszawie. Wcześniej pracował jako dziennikarz dla telewizji Orange Sport.

Jan Ciszecki pracuje w Grupie ZPR Media od 2015 r. Najpierw pełnił funkcję wydawcy w redakcji 24 godziny w Nowa TV, a następnie scenarzysty, reżysera i producenta w Dziale Producentów Kreatywnych.

Źródło: Time SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764