logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany personalne w OS3

  PR 09.06.2015, przeczytano 828 razy

OS3 wzmacnia kompetencje Client Service i tworzy zespoły z nowymi Account Directorami. Do zespołu dołączyły Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Równolegle awansowała Daria Fedorowicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-personalne-w-os3,25086,artykul.html

Daria Fedorowicz awansowała ze stanowiska Account Supervisora na Account Directora i odpowiada za zarządzanie zespołem obsługującym m.in. PKO Bank Polski, Philips Polska, Hasbro, Intermarché czy Johnson&Johnson. Z branżą reklamową związana jest od prawie 9 lat. Doświadczenie zdobywała w Great Open House, The Digitals czy Interactive Solutions realizując projekty BTL, digital oraz eventy. Pracowała z takimi klientami jak: Warka, Procter&Gamble, Polkomtel, Moët Hennessy, Netia, Kia Motors Polska, British American Tobacco, Kraft Food Polska.

Ewa Dołbniak
jest odpowiedzialna za koordynację teamów obsługujących takie marki jak: Barlinek, Tarczyński, BMW, CITYFIT, ING TFI, Hoop Polska, Sygma Bank, Tauron. Dołbniak posiada 10-letnie doświadczenie marketingowe, obejmujące tworzenie strategii, realizacje kampanii czy budowanie wizerunku marek i zarządzanie nimi od strony klienckiej. Zdobywała je pracując dla Philip Morris w Polsce i Rumunii (marka Marlboro), CEDC International (marka BOLS) oraz Philips Polska (marka SAECO).

Agnieszka Sitarczuk
odpowiada za rozbudowę portfolio klientów agencji oraz budowanie trzeciego zespołu do ich obsługi. Sitarczuk 5-letnie doświadczenie zdobywała m.in. w thebigword, Hogarth Worldwide (WPP Group), Start JudgeGill, eg+ (Omnicom Group) realizując projekty ATL, BTL i digital dla takich klientów jak: Barclays Bank, Barclaycard, BP, Colgate-Palmolive, Nokia, HP.

Tworzenie nowych zespołów i zatrudnianie kolejnych specjalistów jest naturalnym wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju agencji – komentuje Paweł Jędrak, Managing Director OS3. – Dzięki systematycznie powiększanemu portfolio Klientów rozwijamy Client Service, tworząc zespoły, na których czele stają Agnieszka, Daria oraz Ewa. Jestem przekonany, że ich doświadczenie będzie ogromnym wkładem w kompetencje OS3 – dodaje.

Źródło: OS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w nowej kampanii wizerunkowej informuje o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764