logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany personalne w pionie mediów wnętrzarskich spółki Time SA

  PR 27.06.2022, przeczytano 431 razy

Z  początkiem  lipca,  w  związku  z  zawieszeniem  wydawania  magazynów  „Dobre  Wnętrze”   i  „M  jak  Mieszkanie”,  nastąpią  zmiany  personalne  w  pionie  „Wnętrza”  Grupy  ZPR  Media,  które  obejmą  działy  redakcji,  reklamy,  produkcji  i  kolportażu.  Zostanie  również  przeprowadzona  reorganizacja  zespołu  redakcyjnego  serwisu  Urzadzamy.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-personalne-w-pionie-mediow-wnetrzarskich-spolki-time-sa,396410,artykul.html

Redaktor naczelną serwisu Urzadzamy.pl pozostaje Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, która tę funkcję sprawuje od 2017r. Stanowisko business unit director obejmie Agnieszka Wirtwein-Przerwa. Tym samym będzie odpowiadać za strategię biznesową, produktową i redakcyjną, budowanie spójnych działań marketingowych, realizację celów biznesowych w segmentach wnętrza, zdrowie i parenting.

Zawieszenie wydawania magazynów „Dobre Wnętrze” i „M jak Mieszkanie” jest podyktowane względami ekonomicznymi.

Spółka TIME SA nadal będzie wydawać pozostałe tytuły ze swojego portfolio oraz rozwijać ich obecność w internecie.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764