Agencja Schulz brand friendly postawiła na rozbudowę strukturalną zespołów kreatywnych. Do tej pory w agencji funkcjonowały trzy zespoły kreatywne. Obecnie ich liczba została zmniejszona do dwóch, ale jednocześnie zostały one powiększone, a w ich ramach powstały struktury wewnętrzne.
– Przede wszystkim doceniliśmy dwóch niezwykle doświadczonych menedżerów. Michał Gajewski i Wojciech Papuziński od wielu lat związani są z firmą i awans na stanowiska Associate Creative Director stanowi ukoronowanie ich dotychczasowej działalności w agencji – komentuje Andrzej Kapera, Managing Director w Schulz brand friendly.
– Wbrew ogólnorynkowym tendencjom w czasie kryzysu pandemicznego rozwój agencji bardzo przyspieszył. Pojawiła się z jednej strony duża liczba projektów od naszych stałych klientów. Jednocześnie zauważyliśmy, że najbliższy czas będzie niezwykle wymagający dla nowej sprzedaży. Intensywność działań sprzedażowych paradoksalnie musi zostać w tym okresie zwiększona, a przede wszystkim musi się w ogóle zmienić nasze podejście do pozyskiwania nowych klientów i tego, jak realizować projekty. To spowodowało, że główny rozwój (w zakresie osobowym) musiał zostać ukierunkowany na rozwój struktur w zespołach kreatywnych – dodaje Andrzej Kapera.
Wojciech Papuziński działa w branży marketingowej od 14 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał m.in. w agencjach Demo, S4 czy SoInteractive, gdzie obsługiwał takich klientów jak Volkswagen Bank, Diageo, Sizeer, Goodyear, PAH, Roca, Payback czy Praktiker. W Schulz brand friendly pracuje od 2012 roku, początkowo jako Senior Copywriter, następnie jako Creative Group Head, zarządzając pracą zespołu kreatywnego m.in. dla Mitsubishi, Essilor, Lubelska, Unipharm, KAS, Cinema City, L'Oreal, TBM, Piątnica, Valeant Pharmaceuticals International, PharmaCF, Orkla Health, Politan czy Gatta. Przez ostatnie dwa lata jako Head of Creative Teams sprawował pieczę nad zespołami kreatywnymi przy obsłudze przetargów oraz stałych klientów, m.in. Wawel, USP Zdrowie, Bausch Health oraz Pudliszki.
– Nowe stanowisko to dla mnie duże wyróżnienie, ale przede wszystkim wyzwanie, które niezmiernie mnie cieszy. Schulzową kreację znam od podszewki i jestem przekonany, że z tak wspaniałym zespołem jestem w stanie sprostać każdemu powierzonemu nam zadaniu! – mówi Papuziński.
Michał Gajewski związany jest z branżą marketingową od 2000 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. w Heads Advertising, Schulz brand friendly, Demo i Art FM. W 2018 roku Gajewski wrócił do agencji Schulz na stanowisko Creative Group Head. Początkowo jego zespół pracował dla Wawelu, USP Zdrowie i startował w przetargach. W związku ze współpracą z Kauflandem zrealizował kampanie „Superłup”, „Stąd takie dobre” i inne, co poskutkowało koniecznością rozszerzenia teamu Gajewskiego.
– Bardzo się cieszę, że nasza firma doskonale poradziła sobie z trudną sytuacją pandemiczną. Myślę, że to dzięki pracy naszego gwałtownie rozkwitającego zespołu. Jak to ujął trener drużyny, przeciwko której kibicowałem w dzieciństwie, „siłą zespołu jest każdy członek. Siłą każdego członka jest zespół” – komentuje Gajewski.
Agencja Schulz brand friendly dzięki decyzjom o zmianach w dziale kreacji otworzyła możliwości rozwoju i awansu dla kolejnych czterech osób.
Źródło: Schulz brand friendly