logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 21.02.2022, przeczytano 832 razy

Mikołaj Sadowski stawia na karierę reżysera i odchodzi z agencji, Michał Sęk zostaje executive creative director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,394850,artykul.html

Dotychczasowy lider zespołu kreatywnego Mikołaj Sadowski odchodzi z agencji, by rozwijać karierę reżyserską. Agencja stawia na wzmocnienie talentów kreatywnych: powołuje na stanowisko szefa kreacji i designu Michała Sęka oraz zwiększa kompetencje dyrektorów kreatywnych Tomasza Bujoka i Pablo Dominguez Agregana (awans).  

Dziedzictwo i nowe wyzwania

Mikołaj Sadowski, dotychczasowy chief creative officer, współzałożyciel i partner agencji zdecydował się odejść z firmy i postawić na rozwijaną od dwóch lat karierę reżysera. Miał już przyjemność tworzyć filmy dla takich marek jak Zalando, Google, ING czy Nike.

- Przez ostatnich kilka lat jasne stało się dla mnie, że najbardziej poruszają mnie projekty filmowe. Chcę robić tego więcej i być w samym centrum procesu. Kreacja 180 to silny team, zbudowany na wielu talentach i mocnych liderach. Opuszczam agencję ze spokojnym sercem – firma jest w idealnej kondycji kreatywnej i biznesowej. A ja czuję ekscytację na nowe wyzwania - mówi Mikołaj Sadowski.

Sadowski jest współzałożycielem 180heartbeats + JUNG v MATT i wprowadził firmę do grona najbardziej kreatywnych agencji na świecie: pod jego kreatywnym przewodnictwem agencja osiągnęła status 10. najlepszej niezależnej kreatywnej agencji Cannes Lions 2019, a w 2020 roku tytuł Agencji Roku KTR, osiągając rekordową w historii konkursu liczbę punktów.

Nowy executive creative director & partner 180heartbeats + JUNG v MATT

Michał Sęk będzie zarządzał 15-osobowym zespołem kreacji i designu, oraz odpowiadał za rozwój marek w portfolio agencji. Nowy executive creative director & partner 180heartbeats +JUNG v MATT, to zdobywca 80 nagród i wyróżnień - m.in. D&AD, Cannes Lions, Clio Awards, Golden Drum,  Effie i KTR. Wielokrotnie zasiadał także w jury konkursu KTR i dwukrotnie w jury New York Festivals. W reklamie pracuje od 17 lat - wcześniej m.in. w Saatchi & Saatchi IS, DDB Warszawa i JWT.

Silną pozycję Michała Sęka podkreśla także objęcie przez niego stanowiska partnera agencji oraz dołączenie do executive team partners 180heartbeats +JUNG v MATT.

Wzmocnienie roli dyrektorów kreatywnych 180heartbeats + JUNG v MATT

Zmiany to także większa rola creative directorów - Tomasza Bujoka i Pablo Dominguez Agregana (awans ze stanowiska associate creative directora). Ich zadaniem będzie samodzielne prowadzenie zespołów kreatywnych, pracujących na rzecz kluczowych klientów agencji.

- Tomasz Bujok to kreatywny z 13-letnim doświadczeniem. Ma na koncie kilkadziesiąt nagród i wyróżnień na takich konkursach jak KTR, Innovation Awards, Cannes Lions, Clio Sports, Clio Healthcare oraz One Show. Tomasz Bujok stoi za  między innymi za takimi kampaniami jak innogy mobilna mapa smogo!wa, Teatr21 Lockdown, Zalando Clothes reborn with pride oraz wygranie przetargów BNP Paribas i Red BULL MOBILE.

- Pochodzący z Hiszpanii Pablo Dominguez Agregan to przykład dynamicznej kariery w branży, jego początki to mocny start - zdobycie dwóch Young Lions w tym samym roku i Talent Program w 180HB. Dziś jest mentorem dla młodego pokolenia w programie See & Say SAR. Pablo zasłynął Niezniszczalną Tęczą dla Ben&Jerry’s oraz równie głośnymi kampaniami dla  Burger Kinga i YES. Jego dotychczasowy kreatywny dorobek to nagrody i wyróżnienia, między innymi 5 Cannes Lions oraz D&AD, The One Show, Clio, Eurobest, Andy, Epica, Golden Drum.  

Rozwój zespołu kreatywnego 180heartbeats + JUNG v MATT

Zespół kreacji i designu 180heartbeats + JUNG v MATT liczy dziś 15 osób. W związku z rozwojem współpracy z dotychczasowymi klientami i pozyskaniem nowych projektów trwa rekrutacja kolejnych pięciu osób.

DNA kreatywne 180heartbeats +JUNG v MATT to tworzenie różnorodnej kultury kreatywnej dzięki zapraszaniu do agencji kreatywnych z różnych części świata - dziś są to teamy, które na koncie mają pracę w topowych agencjach w Holandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i USA.

Magnesem, który przyciąga najlepszych w branży jest mocne portfolio i kultura kreatywna, oparta na elastyczności i możliwości rozwoju w pracy dla różnych marek i realizacji różnych obszarów komunikacji poprzez technologiczne projekty, aktywacje w social media czy kampanie 360 (kreatywni nie są przypisani do jednego klienta, ani jednej specjalizacji).

Agencja na pierwszym miejscu stawia wspieranie talentów junior teamu i ich rozwój w firmie, a w podejściu do marek na odważne i angażujące kampanie, czego dowodem są kampanie Niezniszczalna Tęcza dla Ben&Jerry’s, OLX A co gdyby z Januszem Chabiorem czy najnowsza kampania YES Jestem Kobietą.

Poszerzony skład executive team partners agencji

Zarządzanie firmą pozostaje w kompetencjach Marcina Gaworskiego, współzałożyciela, Chief Executive Officera & partnera oraz Magdy Kozanowskiej - managing director & partner, którzy tworzą dwuosobowy zarząd.

W skład poszerzonego executive teamu wchodzą partnerzy:

  • Michał Sęk, Executive Creative Director & Partner (awans)
  • Agnieszka Gozdek, strategy director & partner
  • Radosław Smorga, business director & partner
  • Szymon Gregorczyk, technology director & partner

W 180heartbeats +JUNG v MATT pracuje 70 osób, które realizuje kampanie dla klientów w Polsce oraz na globalnym poziomie. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: BNP Paribas, Betclic, Burger King, CD Projekt, Flik Flak (Swatch Group), Google, GLO (BAT), E.ON, Husqvarna, IAB, Netflix, Nike, OLX, Red Bull, Red Bull MOBILE, Pyszne.pl, Reka, Unilever, Vans, Veolia, Vogue, YES, YouTube, Zalando. Kilkadziesiąt procent przychodu firmy pochodzi ze współpracy dla marek na całym świecie.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764