logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w agencji digitalowej Beeffective

  PR 20.11.2024, przeczytano 489 razy
ilustracja

Kaja Chmielewska, Adrianna Sowińska, Konrad Dydziński, Klaudia Chmielewska, Łukasz Kiersznikiewicz na nowych stanowiskach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-agencji-digitalowej-beeffective,406545,artykul.html

Agencja Beeffective z Gdyni przechodzi zmiany organizacyjne. Dział social media zmienia nazwę na digital marketing, aby lepiej odzwierciedlać rozwijające się kompetencje zespołu. Wraz z tą zmianą Kaja Chmielewska i Adrianna Sowińska awansują na stanowiska Digital Marketing Specialist, co podkreśla ich rozwój oraz rosnące znaczenie szeroko rozumianych usług digital w działalności agencji.

- Kaja jest z nami już pięć lat, a jej zaangażowanie i ogromne kompetencje w obszarze digital marketingu zasługują na pełne uznanie – mówi Klaudia Chmielewska, Head of Digital Marketing. – Jej profesjonalizm i umiejętność wdrażania innowacyjnych rozwiązań są nieocenione dla naszego zespołu.

- Adrianna doskonale sprawdza się w kreatywnych zadaniach i jest świetną specjalistką od szeroko pojętego digitalu – dodaje Karolina Kumor, Digital Marketing Manager. – Jej awans jest w pełni zasłużony i odzwierciedla jej wyjątkowe umiejętności oraz wkład w rozwój naszej agencji.

Dodatkowo, Klaudia Chmielewska zmienia stanowisko z Head of Social Media na Head of Digital Marketing. Do działu Creative dołącza Konrad Dydziński jako Creative & Visual Content Creator, a Łukasz Kiersznikiewicz obejmuje stanowisko Head of Creative. Do zespołu kreatywnego dołączyła również Małgorzata Paluch jako Senior Graphic Designer.

Do kluczowych klientów agencji Beeffective należą między innymi: Aviko, Bayer, home&you, Mowi czy Trefl.

Źródło: Beeffective

www.beeffective.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One
Paulina Lewandowska dołączyła do zespołu PR Group One, obejmując stanowisko PR & Marketing Managera dedykowanego spółce Salestube. W nowej roli odpowiada za rozwój wizerunku marki i budowanie jej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Istotnym elementem jej pracy będzie także koordynacja kampanii marketingowych i wizerunkowych oraz współpraca z kluczowymi partnerami...
Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764