Kaja Chmielewska, Adrianna Sowińska, Konrad Dydziński, Klaudia Chmielewska, Łukasz Kiersznikiewicz na nowych stanowiskach.
Agencja Beeffective z Gdyni przechodzi zmiany organizacyjne. Dział social media zmienia nazwę na digital marketing, aby lepiej odzwierciedlać rozwijające się kompetencje zespołu. Wraz z tą zmianą Kaja Chmielewska i Adrianna Sowińska awansują na stanowiska Digital Marketing Specialist, co podkreśla ich rozwój oraz rosnące znaczenie szeroko rozumianych usług digital w działalności agencji.
- Kaja jest z nami już pięć lat, a jej zaangażowanie i ogromne kompetencje w obszarze digital marketingu zasługują na pełne uznanie – mówi Klaudia Chmielewska, Head of Digital Marketing. – Jej profesjonalizm i umiejętność wdrażania innowacyjnych rozwiązań są nieocenione dla naszego zespołu.
- Adrianna doskonale sprawdza się w kreatywnych zadaniach i jest świetną specjalistką od szeroko pojętego digitalu – dodaje Karolina Kumor, Digital Marketing Manager. – Jej awans jest w pełni zasłużony i odzwierciedla jej wyjątkowe umiejętności oraz wkład w rozwój naszej agencji.
Dodatkowo, Klaudia Chmielewska zmienia stanowisko z Head of Social Media na Head of Digital Marketing. Do działu Creative dołącza Konrad Dydziński jako Creative & Visual Content Creator, a Łukasz Kiersznikiewicz obejmuje stanowisko Head of Creative. Do zespołu kreatywnego dołączyła również Małgorzata Paluch jako Senior Graphic Designer.
Do kluczowych klientów agencji Beeffective należą między innymi: Aviko, Bayer, home&you, Mowi czy Trefl.
Źródło: Beeffective