logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Biurze Reklamy Wirtualnej Polski

  PR 09.11.2024, przeczytano 658 razy
ilustracja

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-biurze-reklamy-wirtualnej-polski,406409,artykul.html

Do zespołu Biura Reklamy Wirtualnej Polski dołączył Kamil Dąbrowski. Zajął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Ma ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży internetowej. Wcześniej budował i zarządzał działami agencyjnymi w Gremi Media oraz PMPG Polskie Media. Pracował też m.in. w Infor.pl, Gazeta.pl, RAS Polska, gdzie dla serwisów Onet.pl i Business Insider Polska realizował szereg projektów specjalnych.

Rafał Durlik, który dotychczas był szefem sprzedaży bezpośredniej w Wirtualnej Polsce, kieruje departamentem klientów strategicznych. W ramach tego działu utworzono zespół operacyjny, do którego awansowano na stanowiska senior key account managerów: Weronikę Jackowską związaną ze strukturami WP od 8 lat, Cezarego Różyckiego i Pawła Żmijewskiego pracujących w Biurze Reklamy WP od 15 lat.

Bartosz Konieczny zarządza departamentem sprzedaży regionalnej. Poprzednio zajmował stanowisko kierownika zespołu Warszawa, które teraz objęła Paulina Sajda-Kaczyńska.

Kamil Dąbrowski, Rafał Durlik i Bartosz Konieczny raportują bezpośrednio do Andrzeja Kamińskiego, Sales Director w Wirtualnej Polsce Media.

To ciąg dalszy zmian w strukturze Biurze Reklamy, które rozpoczęły się w sierpniu. Od tamtej pory za rozwój sieci WPartner oraz sprzedaż programatyczną odpowiada Beata Tłuczkiewicz, a Ewelina Milczarek, nadzoruje transformację procesu sprzedaży poprzez WP Ads, czyli self-service reklamowy Wirtualnej Polski.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
Rafał Kaniecki dołącza do Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako Paid Social & Partnerships Director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne...
Andrzej Mężyński nowym szefem Forsal.pl
Z początkiem grudnia Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, jednego z kluczowych serwisów ekonomicznych w Polsce. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach przyczynią się do dalszego rozwoju portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764