logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Channel Factory Polska

  PR 23.03.2023, przeczytano 887 razy
ilustracja
Tomasz Teodorczyk

W marcu doszło do zmiany na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do zadań Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Do agencji dołączył również Marcin Boroszko, który będzie pełnić rolę Konsultanta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-channel-factory-polska,399383,artykul.html

W nowej roli Teodorczyk będzie odpowiedzialny za budowanie relacji z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi i brokerami reklamowymi w zakresie wdrażania rozwiązań Channel Factory Polska dla czołowych klientów. Skupi się również na edukacji i budowaniu strategii działań reklamowych na platformie YouTube, współpracując z klientami bezpośrednimi.

Tomasz Teodorczyk jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w Goldbach Media Polska, jako Account Sales Manager czy w niemieckiej firmie nugg.ad wdrażając na polskim rynku technologię behawioralnego targetowania. Od 2014 prowadził agencję mediową Bidlab, w której odpowiadał za obsługę klientów bezpośrednich w ekosystemie Google.

Nowym Konsultantem został Marcin Boroszko, posiadający dogłębną i wszechstronną wiedzę na temat branży medialnej, w szczególności TV, wideo online i sprzedaży reklamy. W Channel Factory Polska odpowiadać będzie za kontakty z domami mediowymi i kluczowymi reklamodawcami.

Boroszko w swojej dotychczasowej, ponad 25-letniej karierze związany był m.in. z Radiem Zet, jako dyrektor ds. sprzedaży, z Media Impact, jako prezes zarządu oraz RASP, jako członek zarządu. Od listopada ubiegłego roku w Rochstar, pełnił funkcję prezesa zarządu.

ilustracjastrzałka

Marcin Boroszko

Źródło: Channel Factory Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764