logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Channel Factory Polska

  PR 23.03.2023, przeczytano 427 razy
ilustracja
Tomasz Teodorczyk

W marcu doszło do zmiany na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do zadań Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Do agencji dołączył również Marcin Boroszko, który będzie pełnić rolę Konsultanta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-channel-factory-polska,399383,artykul.html

W nowej roli Teodorczyk będzie odpowiedzialny za budowanie relacji z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi i brokerami reklamowymi w zakresie wdrażania rozwiązań Channel Factory Polska dla czołowych klientów. Skupi się również na edukacji i budowaniu strategii działań reklamowych na platformie YouTube, współpracując z klientami bezpośrednimi.

Tomasz Teodorczyk jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in w Goldbach Media Polska, jako Account Sales Manager czy w niemieckiej firmie nugg.ad wdrażając na polskim rynku technologię behawioralnego targetowania. Od 2014 prowadził agencję mediową Bidlab, w której odpowiadał za obsługę klientów bezpośrednich w ekosystemie Google.

Nowym Konsultantem został Marcin Boroszko, posiadający dogłębną i wszechstronną wiedzę na temat branży medialnej, w szczególności TV, wideo online i sprzedaży reklamy. W Channel Factory Polska odpowiadać będzie za kontakty z domami mediowymi i kluczowymi reklamodawcami.

Boroszko w swojej dotychczasowej, ponad 25-letniej karierze związany był m.in. z Radiem Zet, jako dyrektor ds. sprzedaży, z Media Impact, jako prezes zarządu oraz RASP, jako członek zarządu. Od listopada ubiegłego roku w Rochstar, pełnił funkcję prezesa zarządu.

ilustracjastrzałka

Marcin Boroszko

Źródło: Channel Factory Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764