logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Działach Programowym i Licencji Kino Polska TV SA

  PR 19.10.2018, przeczytano 847 razy

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko Dyrektor ds. Zakupów Programowych, a Dorota Zwierzchowska objęła nowo utworzone stanowisko Content Strategy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-dzialach-programowym-i-licencji-kino-polska-tv-sa,379813,artykul.html

Jowita Buchman, nowa Dyrektor Programowa kanału naziemnego Stopklatka TV, dotychczas była Dyrektor Programową kanału Kino Polska. Funkcję tę pełniła od marca 2017 roku do końca września br. W Kino Polska TV SA pracuje od września 2010 roku.

Paweł Zająkała, nowy Dyrektor Programowy Kino Polska, od 2017 roku był Redaktorem Naczelnym kanału, a w latach 2014-2017 zastępcą Dyrektora Programowego. W Kino Polska TV SA pracuje od 2006 roku.

Marzena Mikłaszewicz, nowa Dyrektor Programowa Kino Polska Muzyka, wcześniej była Kierownikiem Anteny kanału. Funkcję tę pełniła od października 2011 roku.

Magdalena Błasiak-Bielińska, nowa Dyrektor ds. Zakupów Programowych, odpowiada za zakupy programowe dla wszystkich kanałów nadawcy, m.in. Kino Polska, Zoom TV, Stopklatka TV i kanałów FilmBox. Poprzednio, od lutego 2018 roku, pełniła tę samą funkcję w spółce Stopklatka SA, która w czerwcu br. została przejęta przez Kino Polska TV SA. Wcześniej Magdalena Błasiak-Bielińska pełniła m.in. funkcje Dyrektor ds. Zakupów Programowych w firmach Green Content (nadawca kanału naziemnego Metro TV) i Canal+ Cyfrowy.

Dorota Zwierzchowska w nowej roli Content Strategy zajmuje się zarządzaniem budżetami zakupowymi dla wszystkich kanałów; audytem i kontrolą wewnętrznych procesów zakupowych; zakupami, obsługą i strategią Mediabox; obsługą Cyfrowego Repozytorium Filmowego oraz licencjami OFCOM. Dodatkowo służy wsparciem przy nowych projektach oraz koordynuje działania pomiędzy Działami: Programowym, Licencji i Księgowości. Dorota Zwierzchowska pracuje w Kino Polska TV SA od października 2010 roku.

– Wszystkim serdecznie gratuluję awansów i życzę powodzenia na nowych stanowiskach. Nowa struktura organizacyjna, którą układamy po tegorocznych przejęciach, powinna przyczynić się do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju naszej spółki – komentuje Bogusław Kisielewski, Prezes Zarządu Kino Polska TV SA.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764