logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w dziale Client Engagement VMLY&R Poland

  PR 16.05.2023, przeczytano 573 razy
ilustracja

Magdalena Brejnak-Kowalska awansowała na stanowisko Regional Business Director w VMLY&R Poland. Ponadto dział client engagement agencji zasiliła Natalia Krzyśków, która dołączyła do VMLY&R obejmując stanowisko Group Business Director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-dziale-client-engagement-vmlyandr-poland,399964,artykul.html

Magdalena Brejnak-Kowalska, Regional Business Director, z VMLY&R Poland jest związana od ponad 5 lat. Pracowała m.in dla takich Klientów jak mBank, Grupa Żywiec czy IKEA, realizowała tez projekty regionalne, np. dla marki Hartmann. W branży reklamowej od 2000 roku, kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W kolejnych latach była związana z kilkoma innymi sieciowymi i lokalnymi agencjami, pracowała dla kilkudziesięciu lokalnych i międzynarodowych marek w praktycznie każdej kategorii, budując zespoły, realizując kilkaset projektów, działań komunikacyjnych czy kampanii.

Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki dzieci, wielbicielka życia, przyrody, zwierząt, podróży - dużych i małych i  codziennych przyjemności.

W zaktualizowanej strukturze działu client engagement VMLY&R Poland, Magdalena Brejnak-Kowalska staje na czele budowanego obecnie 45-osobowego zespołu regionalnego realizującego działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych Klientów sieci WPP.

Natalia Krzyśków, Group Business Director, to absolwentka SGH i Ecole des Sciendes Politiques w Paryżu. Jest związana z rynkiem reklamy od samego początku swojej kariery zawodowej. Doświadczenie zdobywała w Polsce i za granicą pracując w lokalnych i sieciowych agencjach reklamowych. W swojej ponad 15-letniej karierze współpracowała m.in. dla takich brandów i klientów jak: McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Współlaureatka trzech nagród Effie, w tym za kampanię długofalową. Do VMLYR przyszła z K2Create.

Prywatnie Natalia jest miłośniczką sportu. Najlepiej czuje się na nartach albo desce windsurfingowej oraz podczas biegu.

Natalia Krzyśków obejmie zarządzanie trzema zespołami, realizującymi działania dla takich klientów, jak: IKEA, Ferrero, BAT, bp, Pernod-Ricard czy McCormick. Będą do niej raportować Urszula Zielińska, Emilia Głowińska i Aleksandra Maleszyk.

- Wprowadzamy zmiany mające na celu wzmocnienie struktury działu Client Engagement, którego rolą jest rozwijanie partnerstwa biznesowego z kluczowymi klientami agencji, regionalnymi i lokalnymi. Chcemy być dla każdego z naszych klientów ważnymi partnerami w rozwoju ich marek i biznesu. Skupiamy się więc na budowie relacji, u podstaw których leży realizacja innowacyjnych marketingowych i biznesowych rozwiązań, opartych o zintegrowane usługi agencji. - Michał Banaszewski, Chief Business Officer, VMLY&R Poland

Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób i jest złożony z trzech niezależnych zespołów zarządzanych przez Michała Banaszewskiego, chief business officer, Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764