Magdalena Brejnak-Kowalska awansowała na stanowisko Regional Business Director w VMLY&R Poland. Ponadto dział client engagement agencji zasiliła Natalia Krzyśków, która dołączyła do VMLY&R obejmując stanowisko Group Business Director.
Magdalena Brejnak-Kowalska, Regional Business Director, z VMLY&R Poland jest związana od ponad 5 lat. Pracowała m.in dla takich Klientów jak mBank, Grupa Żywiec czy IKEA, realizowała tez projekty regionalne, np. dla marki Hartmann. W branży reklamowej od 2000 roku, kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W kolejnych latach była związana z kilkoma innymi sieciowymi i lokalnymi agencjami, pracowała dla kilkudziesięciu lokalnych i międzynarodowych marek w praktycznie każdej kategorii, budując zespoły, realizując kilkaset projektów, działań komunikacyjnych czy kampanii.
Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki dzieci, wielbicielka życia, przyrody, zwierząt, podróży - dużych i małych i codziennych przyjemności.
W zaktualizowanej strukturze działu client engagement VMLY&R Poland, Magdalena Brejnak-Kowalska staje na czele budowanego obecnie 45-osobowego zespołu regionalnego realizującego działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych Klientów sieci WPP.
Natalia Krzyśków, Group Business Director, to absolwentka SGH i Ecole des Sciendes Politiques w Paryżu. Jest związana z rynkiem reklamy od samego początku swojej kariery zawodowej. Doświadczenie zdobywała w Polsce i za granicą pracując w lokalnych i sieciowych agencjach reklamowych. W swojej ponad 15-letniej karierze współpracowała m.in. dla takich brandów i klientów jak: McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Współlaureatka trzech nagród Effie, w tym za kampanię długofalową. Do VMLYR przyszła z K2Create.
Prywatnie Natalia jest miłośniczką sportu. Najlepiej czuje się na nartach albo desce windsurfingowej oraz podczas biegu.
Natalia Krzyśków obejmie zarządzanie trzema zespołami, realizującymi działania dla takich klientów, jak: IKEA, Ferrero, BAT, bp, Pernod-Ricard czy McCormick. Będą do niej raportować Urszula Zielińska, Emilia Głowińska i Aleksandra Maleszyk.
- Wprowadzamy zmiany mające na celu wzmocnienie struktury działu Client Engagement, którego rolą jest rozwijanie partnerstwa biznesowego z kluczowymi klientami agencji, regionalnymi i lokalnymi. Chcemy być dla każdego z naszych klientów ważnymi partnerami w rozwoju ich marek i biznesu. Skupiamy się więc na budowie relacji, u podstaw których leży realizacja innowacyjnych marketingowych i biznesowych rozwiązań, opartych o zintegrowane usługi agencji. - Michał Banaszewski, Chief Business Officer, VMLY&R Poland
Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób i jest złożony z trzech niezależnych zespołów zarządzanych przez Michała Banaszewskiego, chief business officer, Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director.
Źródło: VMLY&R Poland