logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w dziale client service S4

  PR 26.03.2013, przeczytano 872 razy

Agencja S4 zmieniła strukturę i sposób funkcjonowania działu client service. Od początku 2013 podlega on oficjalnie Dagmarze Dotoń-Kowalik - dyrektor zarządzającej agencji, powstały także nowe stanowiska group account managerów na które awansowały Justyna Bąba, Magdalena Kordaszewska oraz Magda Łucek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-dziale-client-service-s4,18302,artykul.html

Wprowadzone od 2013 roku zmiany w client service S4 uporządkowały strukturę i podzieliły go na trzy zespoły accountów. Całość działu podlega Dagmarze Dotoń-Kowalik, która jest związana z S4 od 2001 roku, a od pięciu lat sprawuje w agencji funkcję dyrektora zarządzającego. Bezpośrednio do niej raportują nowe group account managerki – czyli Justyna Bąba, Magdalena Kardaszewska oraz Magda Łucek. Stanowiska te zostały obsadzone w wyniku awansu wewnętrznego w dziale client service.

Justyna Bąba współpracuje z S4 od 2006 roku, a od 2008 roku zajmuje stanowisko account managera. W S4 odpowiadała w tym czasie za kompleksową obsługę takich klientów, jak m.in: Real, Hines Polska, Colgate-Palmolive, Velux Polska, US Pharmacia, Payback.

Podobny staż pracy w S4 ma Magdalena Kordaszewska, która jako group account manager kieruje od stycznia kolejnym zespołem w client service. Wśród obsługiwanych przez nią do tej pory klientów znalazły się taki firmy jak: Śnieżka, Tchibo, Fleury Michon, sieć aptek Dbam o Zdrowie, Krajowa Unia Producentów Soków, Komfort.

Trzecim teamem accountów zarządza Magda Łucek, która z S4 współpracuje od 2003 roku. Pracowała ona do tej pory dla takich klientów agencji, jak: Carlsberg, Unimil, ENERGA-Obrót, ROCA Polska, Tetra-Pak, Velvet.

Dział client service agencji S4 liczy obecnie 11 osób.

Źródło: S4

s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764