Agencja S4 zmieniła strukturę i sposób funkcjonowania działu client service. Od początku 2013 podlega on oficjalnie Dagmarze Dotoń-Kowalik - dyrektor zarządzającej agencji, powstały także nowe stanowiska group account managerów na które awansowały Justyna Bąba, Magdalena Kordaszewska oraz Magda Łucek.
Wprowadzone od 2013 roku zmiany w client service S4 uporządkowały strukturę i podzieliły go na trzy zespoły accountów. Całość działu podlega Dagmarze Dotoń-Kowalik, która jest związana z S4 od 2001 roku, a od pięciu lat sprawuje w agencji funkcję dyrektora zarządzającego. Bezpośrednio do niej raportują nowe group account managerki – czyli Justyna Bąba, Magdalena Kardaszewska oraz Magda Łucek. Stanowiska te zostały obsadzone w wyniku awansu wewnętrznego w dziale client service.
Justyna Bąba współpracuje z S4 od 2006 roku, a od 2008 roku zajmuje stanowisko account managera. W S4 odpowiadała w tym czasie za kompleksową obsługę takich klientów, jak m.in: Real, Hines Polska, Colgate-Palmolive, Velux Polska, US Pharmacia, Payback.
Podobny staż pracy w S4 ma Magdalena Kordaszewska, która jako group account manager kieruje od stycznia kolejnym zespołem w client service. Wśród obsługiwanych przez nią do tej pory klientów znalazły się taki firmy jak: Śnieżka, Tchibo, Fleury Michon, sieć aptek Dbam o Zdrowie, Krajowa Unia Producentów Soków, Komfort.
Trzecim teamem accountów zarządza Magda Łucek, która z S4 współpracuje od 2003 roku. Pracowała ona do tej pory dla takich klientów agencji, jak: Carlsberg, Unimil, ENERGA-Obrót, ROCA Polska, Tetra-Pak, Velvet.
Dział client service agencji S4 liczy obecnie 11 osób.
Źródło: S4