logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w dziale influencerskim VMLY&R

  PR 29.01.2022, przeczytano 1613 razy
ilustracja

Rafał Nalewajski, dotychczas influencer lead, awansował na stanowisko influencer group head. Emil Cichoński, wcześniej influencer executive awansował na pozycję influencer lead. Stanowisko to objęła także Małgorzata Słychań, która dołączyła do VMLY&R w grudniu 2021 roku. Do działu influencerskiego przeszła także Marika Chys (wcześniej związana z działem mediowym VMLY&R).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-dziale-influencerskim-vmlyandr,394577,artykul.html

Rafał Nalewajski w VMLY&R od przeszło 4 lat. Obecnie jako influencer group head odpowiada za tworzenie strategii influencer marketingu oraz prowadzenie zespołu, który obsługuje takich klientów, jak m.in. Samsung, Pernod Ricard, Intel czy HBO.  

Z branżą reklamową związany od 2015 roku. Wcześniej pracował w agencji LifeTube oraz jako manager Red Lipstick Monster, największej w Polsce youtuberki beauty. Współpracował z takimi markami jak H&M, Coca-Cola, Orange, Sephora, Rossmann, L’Oréal Paris czy Play.

W wolnym czasie podróżuje, zdobywa szczyty polskich gór, amatorsko zajmuje się fotografią i urządzaniem wnętrz. W życiu towarzyszy mu pies o imieniu Odi.

Emil Cichoński przez rok obecności w VMLY&R współpracował z influencerami przy projektach dla adidas, T-Mobile, Mazda, Nutricia, Cheetos, SOS Wioski Dziecięce oraz przy nagradzanej kampanii "Gdzie są nasze Patronki?" dla BNP Paribas.

Z branżą reklamową związany od 2017 roku. Doświadczenie zdobywał między innymi w agencji Hash.fm realizując projekty z twórcami internetowymi dla marek, takich jak IKEA, Unilever, NIVEA czy L’Oréal Paris.

Małgorzata Słychań jako influencer lead odpowiada za planowanie strategiczne i realizację kampanii z zakresu influencer marketingu. W VMLY&R prowadzi projekty m.in. dla adidas, Nutricia, Pernod Ricard czy BNP Paribas.

Z branżą reklamową związana od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywała między innymi w agencjach MediaCom Warszawa, Havas Media, IPG Mediabrands, Wavemaker, Teamplay Esports and Gaming, realizując projekty dla takich marek jak IKEA, Play, Procter & Gamble, Coca-Cola, Škoda, Huawei, Nestlé, Colgate-Palmolive, Mars Wrigley, BNP Paribas, Wilkinson-Sword, Henkel Beauty Care czy Sony Mobile. Pracowała przy kampaniach reklamowych, które zdobyły uznanie na wielu konkursach branżowych, m.in. Effie Awards i IAB MIXX Awards Europe.

W wolnym czasie chodzi na długie spacery z aparatem po mieście, praktykuje jogę i medytację oraz śpiew. Rozwój osobisty osiąga dzięki słuchaniu podcastów (psychologia, neurobiologia, wellness), czytaniu książek, oglądaniu filmów, seriali i dokumentów oraz nauce języków obcych (ostatnio języka włoskiego).

Marika Chys, dotychczas social media executive, na stanowisku influencer executive wspiera projekty z zakresu influencer marketingu m.in. dla Samsung i BP.

Z branżą reklamową związana od 6 lat. Doświadczenie zdobywała między innymi w domach mediowych MEC (obecnie Wavemaker) oraz Havas Media, realizując projekty dla marek, takich jak USP Zdrowie, Zdrovit, Swarovski i Omega (Swatch AG).

Po pracy pochłania ją wspinaczka, turystyka i kolarstwo górskie, gotowanie, projekty DIY oraz joga.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764