logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w dziale kreacji w GONG

  PR 25.09.2024, przeczytano 789 razy
ilustracja

GONG (Group One) wzmacnia i rozwija dział kreacji, do którego w roli Associate Creative Director dołączył Piotr Młynek, wcześniej związany z Saatchi&Saatchi. Wewnątrz agencji awansowali ponadto Adam Tokarski, dotychczasowy Senior Copywriter na stanowisko Associate Creative Director, a Paulina Jaśkowska na stanowisko Creative Group Head.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-dziale-kreacji-w-gong,405821,artykul.html

Piotr Młynek ostatnie 8 lat spędził w Saatchi&Saatchi, gdzie kierował zespołem contentowym, a także częścią działu kreacji odpowiedzialną za obsługę kluczowych klientów agencji i projekty aktywacyjne. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał także w Havas Worldwide i Opcomie. Realizował lokalne i międzynarodowe kampanie i działania komunikacyjne m.in. dla IKEA, VISA, GSK, Google, Carrefour, Nivea czy XTB. W trakcie swojej pracy zdobył kilkanaście nagród za kreatywność i efektywność działań, a także  zasiadał w składzie jury lokalnych konkursów reklamowych i kreatywnych.

Adam Tokarski zdobywał doświadczenie, pracując w kreacji ponad 15 lat. Z Gongiem związany od 6 lat. Tworzył kampanie m.in. dla takich klientów jak: ING Bank Śląski, Netflix, Tymbark, Chivas, Lipton, Frosta, Książęce, BMW, Nissan, Mercedes-Benz, PZU, Manufaktura, Velvet, Procter&Gamble czy T-Mobile. Zdobywca kilkudziesięciu nagród i wyróżnień na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych takich jak: Cannes Lions, KTR, Innovation, Effie, Kreatura czy Mixx.

Paulina Jaśkowska – kreatywna z ponad 20-letnim stażem w branży. Doświadczenie zdobywała pracując z markami z wielu kategorii takich jak beauty, FMCG, czy branża alkoholowa. Z Gongiem związana jest od 6 lat gdzie tworzyła i tworzy kampanie m.in. dla takich klientów jak: ING Bank Śląski, Netflix, Tymbark, L’Oréal, Chivas, Lipton, Xiaomi, Książęce, Żywiec Zdrój, Żabka. Laureatka nagród i wyróżnień w konkursach reklamowych takich jak: KTR, Innovation, Effie, czy Mixx.

Źródło: Group One

groupone.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS
W związku z transformacją procesów sprzedażowych, mającą na celu lepsze dostosowanie do realiów rynkowych, następują zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży AMS.
Anna Lewandowska awansuje w oS3
Anna Lewandowska objęła stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service agencji oS3. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem projektowym obsługującym markę Chiesi na rynku polskim, a także prowadzenie działań dla marki Fitmin.
Nowa struktura i awanse w Fox Events
Fox Events, ogólnopolska agencja eventowa ogłasza zmiany w strukturze zarządzania oraz awanse na nowo utworzone stanowiska Director of Production Karoliny Berłowskiej oraz Agnieszki Gabryś. Rozwój biznesu jako New Business Developer wesprze Małgorzata Dubiel.
Ievgen Vector Dyrektorem Kreatywnym w Endless
Od początku czerwca do zespołu agencji kreatywnej Endless dołączył Ievgen Vietrov, znany lepiej jako Ievgen Vector. Objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, które współdzieli z Frankiem Toeplitzem – jednym z założycieli Endless. Ievgen zastąpił na tej pozycji Tytusa Klepacza, który rozstał się z agencją w marcu tego roku.
Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764