logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w dziale PR i marketingu marek Seat i Cupra

  PR 17.10.2022, przeczytano 191 razy
ilustracja

Jakub Góralczyk, który do tej pory pełnił funkcję PR Managera marek SEAT i CUPRA rozpoczyna pracę na stanowisku Communication Managera SEAT&CUPRA. Zastąpi go Katarzyna Dziomdziora, która awansowała w strukturach Volkswagen Group Polska, dotychczas zajmując stanowisko Digital & CX Managera. Od połowy października pokieruje PR-em obu hiszpańskich marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-dziale-pr-i-marketingu-marek-seat-i-cupra,397624,artykul.html

Jakub Góralczyk związany jest z Volkswagen Group Polska od kwietnia 2014 roku. Jako kierownik ds. PR, a następnie także marketingu strategicznego marki CUPRA realizował liczne projekty związane z budowaniem obu brandów na polskim rynku. Odpowiadał także za działania z zakresu influencer marketingu oraz program ambasadorski.

 - To był wyjątkowy etap, móc współtworzyć lokalną strategię tak dynamicznie rozwijających się marek. Zarówno SEAT, jak i CUPRA mają niezwykle dużo do zaoferowania, przede wszystkim jednak, stoją za nimi pełni prawdziwej pasji ludzie. Cieszę się, że nadal będę mógł razem z nimi, choć z nowej perspektywy, opowiadać o naszych samochodach wszystkim miłośnikom prawdziwych motoryzacyjnych emocji – skomentował Jakub Góralczyk, który od połowy października objął stanowisko Communication Managera SEAT&CUPRA.

Katarzyna Dziomdziora, która awansowała na stanowisko PR Managera hiszpańskich marek posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu branży motoryzacyjnej. Do tej pory realizowała działania dla takich brandów jak Volkswagen, SEAT oraz CUPRA, obejmując stanowiska związane ze strategią, komunikacją marketingową, CSR-em oraz digitalizacją. Projekty, za które była odpowiedzialna zdobywały liczne nagrody branżowe, zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej, m.in.: Effie, Eventiada IPRA, MP Power czy Stevie Awards.

ilustracjastrzałka

- Cieszę się z tej zmiany. Marki z rodziny Grupy Volkswagen są mi szczególnie bliskie, zwłaszcza hiszpańskie brandy SEAT i CUPRA, dla których pracowałam przez ostatnie 3 lata. Obejmując nowe stanowisko chciałabym wprowadzić rozwiązania podnoszące widoczność naszych działań, a także znajomość oraz sympatię do obu marek wśród nowych grup konsumentów – mówi Katarzyna Dziomdziora.

Góralczyk i Dziomdziora objęli nowe stanowiska w połowie października. Oboje będą raportować do Jakuba Kesslera, dyrektora marketingu odpowiedzialnego za rozwój obu marek na polskim rynku.

Źródło: SEAT

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764