logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w dziale produkcji Endorfina Events

  PR 24.08.2022, przeczytano 1617 razy
ilustracja

Do zespołu endorfina events dołączyły Senior Project Managerka, Gosia Trepka i Junior Event Managerka - Pola Gil. endorfina events rozwija dalej dział produkcji odpowiedzialny za kompleksową realizację projektów i nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami na wysokim poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-dziale-produkcji-endorfina-events,396988,artykul.html

Na stanowisko Senior Project Managerki powróciła Gosia Trepka, w świecie komunikacji istniejąca od 14 lat, wcześniej związana już z endorfina events w latach 2018-2020 na stanowisku Project Managerki. Podczas dwóch lat poza agencją rozwijała swoje umiejętności w HERC Creative Lab, Gremi Media oraz działając na freelance, dla takich Klientów, jak m.in.: PZPN, Red Bull, Iveco, czy Erbud. W endorfina events odpowiada za produkcję eventów i tworzenie niestandardowych działań marketingowych.

-    W pracy w endorfinie najbardziej cenię sobie to, że nieważne ile osób działa na projekcie, czy 2, czy 12 - zawsze możemy na siebie liczyć. Wspólnie nie celebrujemy jedynie udanych realizacji, ale też pomagamy wzajemnie w trudnych sytuacjach i poszukujemy wyjść z sytuacji, które jednej osobie pozornie wydawać się mogą niemożliwe do rozwiązania - mówi Gosia Trepka, Senior Project Managerka w endorfina events.

Pola Gil dołączyła jako Junior Event Manager. Pierwsze kroki w świecie komunikacji postawiła w 2020 roku, od tamtej pory rozwijała swoje umiejętności z zakresu szeroko pojętego marketingu i PR. Portfolio Klientów, dla których miała okazję pracować, obejmuje marki, takie jak: Accenture, WOŚP, czy Helios. W endorfina events zarówno realizuje własne projekty, jak i stale wspiera producentów, pełniących także rolę mentorów.

ilustracjastrzałka

-    Doceniam przede wszystkim atmosferę, która tu panuje. Stawiając swoje pierwsze kroki w branży eventowej, miałam nadzieję, że spotkam zespół, który gdy zajdzie potrzeba pokieruje mną, od którego będę czerpać wiedzę i inspirację - i właśnie to dostałam. Nie boję się pytać, nie boję się próbować, bo wiem, że podejmowane działania spotkają się ze wsparciem i zachęcaniem do dalszych prób. Tak doświadczony i otwarty team to ogromna motywacja do ciągłej nauki i rozwoju. Uważam, że jest to największa zaleta, na równi z atmosferą panującą w zespole. - mówi Pola Gil, Junior Event Managerka w endorfina events.

endorfina events razem z agencją digitalową WebTalk współtworzy niezależną grupę komunikacji.

Źródło: endorfina events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764