logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w dziale Reklamy Platige Image

  PR 14.10.2021, przeczytano 641 razy
ilustracja

W dziale Reklamy warszawskiego studia Platige Image miały miejsce zmiany na kluczowych stanowiskach. Posadę Head of Production objęła Agnieszka Górna, zastępując Paulinę Machalicę. Natomiast obowiązki Head of CG przejął Marek Gajowski. Poprzednio funkcję tę pełnił Cezary Albiński.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-dziale-reklamy-platige-image,393362,artykul.html

Agnieszka Górna jest absolwentką warszawskiej SGH. Z branżą reklamową i produkcyjną związana od ponad 15 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała między innymi w Just, PZL, DDB, Saatchi&Saatchi czy Orka Film Studio. Ma na koncie wieloletnią pracę dla największych marek i kategorii produktowych zarówno z Polski jak i zagranicy (m .in. Procter&Gamble, Nestle, Toyota, Ferrero czy Ubisoft). Od 3 lat związana z Platige Image.

Marek Gajowski ukończył wydział Grafiki w ASP w Katowicach. W branży graficznej od przeszło 13 lat, z czego od 5 lat na stanowisku CG Supervisora w Platige Image. Przez lata zdobywał doświadczenie zarówno w reklamach, filmach (m.in. Essential Killing i 11 minut) jak i rozbudowanych cinematikach do gier.

ilustracjastrzałka

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764