logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Formup: awanse i nowi pracownicy

  PR 26.03.2020, przeczytano 518 razy

Z  początkiem wiosny w agencji FormUp doszło do kilku istotnych zmian personalnych. Nowe stanowiska objęły osoby z działów Content oraz Performance. Szeregi agencji zasiliły również trzy nowe osoby.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-formup%3A-awanse-i-nowi-pracownicy,386269,artykul.html

Agata Wojciechowska objęła funkcję Head of Content Marketing, stając tym samym na czele działu odpowiedzialnego za tworzenie i promowanie angażujących treści, które wspierają działania mediowe oraz SEO. Do jej zespołu dołączyła Anna Frączek, która zajmuje się realizacją działań z zakresu influencer marketingu oraz public relations.

Awanse otrzymały również osoby z działu Performance. Alicja Olejniczak i Patryk Sienkiewicz jako nowi Team Leaderzy kierują pracą zespołów klienckich obsługujących kampanie mediowe. W optymalizacji i dążeniu do jak największej skuteczności działań pomagać im będą nowi członkowie – Mateusz Świetlik oraz Magdalena Kwiatkowska.

Agencja skupia się również na poszerzaniu kompetencji analitycznych. Maciej Kłopotowski objął stanowisko Data Analyst i obecnie jest odpowiedzialny za przetwarzanie i analizę Big Data w ramach autorskiego systemu monitorowania ROI – FormUp Data.

Źródło: FormUp

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764