Z początkiem wiosny w agencji FormUp doszło do kilku istotnych zmian personalnych. Nowe stanowiska objęły osoby z działów Content oraz Performance. Szeregi agencji zasiliły również trzy nowe osoby.
Agata Wojciechowska objęła funkcję Head of Content Marketing, stając tym samym na czele działu odpowiedzialnego za tworzenie i promowanie angażujących treści, które wspierają działania mediowe oraz SEO. Do jej zespołu dołączyła Anna Frączek, która zajmuje się realizacją działań z zakresu influencer marketingu oraz public relations.
Awanse otrzymały również osoby z działu Performance. Alicja Olejniczak i Patryk Sienkiewicz jako nowi Team Leaderzy kierują pracą zespołów klienckich obsługujących kampanie mediowe. W optymalizacji i dążeniu do jak największej skuteczności działań pomagać im będą nowi członkowie – Mateusz Świetlik oraz Magdalena Kwiatkowska.
Agencja skupia się również na poszerzaniu kompetencji analitycznych. Maciej Kłopotowski objął stanowisko Data Analyst i obecnie jest odpowiedzialny za przetwarzanie i analizę Big Data w ramach autorskiego systemu monitorowania ROI – FormUp Data.
Źródło: FormUp