logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Gazeta.pl - Tomasz Korniejew dyrektorem Moto.pl

  PR 11.01.2021, przeczytano 287 razy
ilustracja

Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl i objął stanowisko dyrektora Moto.pl, które łączy z funkcją redaktora naczelnego serwisu. Od stycznia br. odpowiada za rozwój redakcyjny i wizerunkowy Moto.pl oraz wszystkich serwisów Gazeta.pl w kontekście motoryzacji, a także wzrost ich zasięgu.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-gazeta.pl---tomasz-korniejew-dyrektorem-moto.pl,389788,artykul.html

– Moto.pl to serwis łączący motoryzację, biznes i eko trendy, dlatego cieszymy się, że ten obszar będzie w pełni zarządzany przez Tomasza Korniejewa, który wielokrotnie udowodnił, że ma doskonałe wyczucie każdego z tych tematów – mówi Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl. – Jesteśmy przekonani, że na nowym stanowisku będzie dalej rozwijał nasze innowacyjne formaty, w tym pierwszy na rynku medialnym wirtualny showroom czy coroczny plebiscyt „The Best of Moto”, a także wspomagał nas w rozwoju biznesu motoryzacyjnego – dodaje.

Tomasz Korniejew w latach 2003-2010 pracował jako dziennikarz w tygodniku „Motor”, od 2010 r. do 2017 r. był redaktorem prowadzącym serwis motoryzacyjny w Infor.pl. Od 2017 r. jest związany z Agorą jako redaktor naczelny Moto.pl. W tym czasie serwis zanotował imponujący wzrost oglądalności i duży skok w rankingu serwisów motoryzacyjnych. W grudniu 2017 r. zajmował 6. pozycję (1,2 mln RU, Gemius/Megapanel XII 2017 r.), a w 2020 r., wg nowego badania Mediapanel,  3. pozycję z widownią na poziomie 3,3 mln realnych użytkowników (Gemius/Mediapanel XI 2020 r., z pominięciem serwisów grupy OLX i sprzedajemy.pl).

Po objęciu w styczniu 2021 r. nowego stanowiska Tomasz Korniejew, jako dyrektor i redaktor naczelny Moto.pl, odpowiada m.in. za rozwój redakcyjny i zasięgowy serwisu, a także całej grupie Gazeta.pl w obszarze rozwoju treści motoryzacyjnych. Ponadto Tomasz Korniejew odpowiada za wpływy i rozwój oferty produktowej dla branży motoryzacyjnej w Gazeta.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative współpracuje z BWF, aby dodać holografię SXFI Live do transmisji badmintona na żywo
Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.
Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie...
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764