logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w grupie LTTM – nowa Account Managerka w dziale client service i dwa awanse w dziale sprzedaży

  PR 15.09.2021, przeczytano 820 razy
ilustracjastrzałka

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwija dział client service w TalentMedia kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz oraz awansuje dwie osoby w dziale sprzedaży, kierowanym przez Sales Director – Magdalenę Talmę. Jako nowa Account Managerka dołącza Jaśmina Świerczyńska, a awansowani kolejno na stanowiska Senior Sales Managera i Creative Support, zostali Łukasz Rudnicki i Michał Bogdański.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-grupie-lttm-%E2%80%93-nowa-account-managerka-w-dziale-client-service-i-dwa-awanse-w-dziale-sprzedaz%CC%87y,392995,artykul.html

Do zespołu Accountów w LTTM dołączyła Jaśmina Świerczyńska, obejmując stanowisko Account Managerki. Ze światem digitalu związana jest od 2016 roku. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała, pracując m.in. w firmach takich, jak: STUDI (dawniej ABSTRA), czy Pathfinder 23. W portfolio Jaśminy znajdziemy pracę dla różnorodnych klientów, w tym m.in.: New Balance, Lindt, Durex (projekt „Jak TO Robić?”), Notino, czy Kopiko. W zespole Client Service Jaśmina odpowiada za: budowanie relacji z klientami, pilnowanie terminów, kosztów i jakości świadczeń, współtworzenie koncepcji i prezentacji, koordynację zarówno projektów krótkoterminowych, jak i długoterminowych.

Łukasz Rudnicki z szeroko pojętymi mediami związany jest już od dekady. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w grupie Eurozet, TVN oraz w dziale marketingu polskich marek modowych z sektora premium – Bohoboco i La Manii. Do LTTM dołączył na początku 2020 roku w roli Sales Managera. Obowiązki Łukasza obejmowały kontakt zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i agencjami. Na stanowisko Senior Sales Managera awansował w połowie 2021 roku i tym samym poszerzył dotychczasowy zakres działań o wysokobudżetowe projekty tworzone z klientami bezpośrednimi oraz agencjami.

Michał Bogdański, z LTTM związany jest od 2020 roku, wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak m.in. Lettly i Plej. W sierpniu 2021 awansował z pozycji juniorskiej na stanowisko creative support, gdzie pełni rolę stałego wsparcia kreatywnego zespołu sales. Wśród aktualnych obowiązków kreatywnego znajdują się m.in.: wsparcie w tworzeniu ofert sprzedażowych (tworzenie koncepcji, działań kreatywnych), prezentacji strategicznych na potrzeby wewnętrzne działu sales, oraz udział w spotkaniach z klientami przy przygotowywaniu ofert prowadzonych przez sprzedawców.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764