logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w grupie LTTM – nowa Account Managerka w dziale client service i dwa awanse w dziale sprzedaży

  PR 15.09.2021, przeczytano 367 razy
ilustracjastrzałka

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwija dział client service w TalentMedia kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz oraz awansuje dwie osoby w dziale sprzedaży, kierowanym przez Sales Director – Magdalenę Talmę. Jako nowa Account Managerka dołącza Jaśmina Świerczyńska, a awansowani kolejno na stanowiska Senior Sales Managera i Creative Support, zostali Łukasz Rudnicki i Michał Bogdański.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-grupie-lttm-%E2%80%93-nowa-account-managerka-w-dziale-client-service-i-dwa-awanse-w-dziale-sprzedaz%CC%87y,392995,artykul.html

Do zespołu Accountów w LTTM dołączyła Jaśmina Świerczyńska, obejmując stanowisko Account Managerki. Ze światem digitalu związana jest od 2016 roku. Swoje wcześniejsze doświadczenie zdobywała, pracując m.in. w firmach takich, jak: STUDI (dawniej ABSTRA), czy Pathfinder 23. W portfolio Jaśminy znajdziemy pracę dla różnorodnych klientów, w tym m.in.: New Balance, Lindt, Durex (projekt „Jak TO Robić?”), Notino, czy Kopiko. W zespole Client Service Jaśmina odpowiada za: budowanie relacji z klientami, pilnowanie terminów, kosztów i jakości świadczeń, współtworzenie koncepcji i prezentacji, koordynację zarówno projektów krótkoterminowych, jak i długoterminowych.

Łukasz Rudnicki z szeroko pojętymi mediami związany jest już od dekady. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w grupie Eurozet, TVN oraz w dziale marketingu polskich marek modowych z sektora premium – Bohoboco i La Manii. Do LTTM dołączył na początku 2020 roku w roli Sales Managera. Obowiązki Łukasza obejmowały kontakt zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i agencjami. Na stanowisko Senior Sales Managera awansował w połowie 2021 roku i tym samym poszerzył dotychczasowy zakres działań o wysokobudżetowe projekty tworzone z klientami bezpośrednimi oraz agencjami.

Michał Bogdański, z LTTM związany jest od 2020 roku, wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak m.in. Lettly i Plej. W sierpniu 2021 awansował z pozycji juniorskiej na stanowisko creative support, gdzie pełni rolę stałego wsparcia kreatywnego zespołu sales. Wśród aktualnych obowiązków kreatywnego znajdują się m.in.: wsparcie w tworzeniu ofert sprzedażowych (tworzenie koncepcji, działań kreatywnych), prezentacji strategicznych na potrzeby wewnętrzne działu sales, oraz udział w spotkaniach z klientami przy przygotowywaniu ofert prowadzonych przez sprzedawców.

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764