logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w komunikacji i wizerunku pracowni stolarskiej BS Brothers

  PR 11.07.2022, przeczytano 459 razy
ilustracjastrzałka

Marka BS Brothers jest znana odbiorcom usług projektowych (zabudowy drewniane, meble) i stolarskich w Małopolsce i na Śląsku. Firma realizuje zamówienia na meble i zabudowy na wymiar także dla innych krajów europejskich, a przykładowo obecnie trwają prace dla klientów w czeskim Brnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-komunikacji-i-wizerunku-pracowni-stolarskiej-bs-brothers,396550,artykul.html

Po przebudowie wizerunku i komunikacji, w szczególności firmowych maili, ofert i tematów związanych z obszarami customer experience, doszło także do poszerzenia zasięgów publikacji i stworzenia większego audytorium dla tworzonej treści i produktów.

BS Brothers to firma rodzinna i stawia na takie wartości.

- Od początku naszej działalności w biznesie i w relacjach z klientami kierujemy się jedną regułą - partnerstwo. Budowanie długofalowej współpracy opieramy na zaufaniu i szczerości. W ten sposób powstaje sprzyjający udanym wdrożeniom rodzinny klimat. Mocno poprawiliśmy komunikację i teraz nasze usługi oraz doświadczenie możemy zaproponować kilkukrotnie większej ilości odbiorców niż kilka lat temu, co stanowi dla nas przełom i niesie za sobą same pozytywy dla wszystkich zainteresowanych – podkreśla Bartłomiej Bachta, CEO BS Brothers.

- Nasze świetne braterskie relacje i lojalność przenosimy na klienta i jego potrzeby czy pomysły. Tworzymy prawdziwy marketing oparty na powyższych zasadach i doświadczeniach. Jako ciekawostkę dla czytelników Sings mogę przytoczyć wdrożenie zabudowy z biurkiem dla grafika (na naszej stronie opisaliśmy cały case), co z pewnością może zainteresować subskrybentów i odbiorców z branży – kilka słów do Sebastiana Bachty, CEO BS Brothers

ilustracjastrzałka

Źródło: BS Btorhers

www.bsbrothers.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Świetna pracownia stolarska i super ludzie.

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764