logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Mbridge: Brożonowicz u steru agencji, Balcer z nowym projektem

  PR 05.05.2021, przeczytano 746 razy
ilustracja

Z początkiem kwietnia br. Maciej Brożonowicz objął stanowisko CEO agencji marketingowej MBridge – Marketing Experts. Zastąpi na nim Dariusza Balcera, który będzie rozwijał koncept opierający się na kompleksowym wsparciu małych i średnich e-commerców oraz inwestowaniu w ich wzrost. To kolejny etap w rozwoju grupy Mbridge.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-mbridge%3A-brozonowicz-u-steru-agencji%2C-balcer-z-nowym-projektem,391319,artykul.html

Od kwietnia tego roku za działania MBridge będzie w pełni odpowiadał Maciej Brożonowicz. Do tej pory pełnił on funkcję COO i razem z Dariuszem Balcerem, dotychczasowym CEO, rozwijał kompetencje agencji w takich obszarach jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM oraz performance UX.

- Zmiana w ramach struktury grupy jest dla nas szansą na dalsze poszerzanie horyzontów i coraz lepsze odpowiadanie na potrzeby klientów. Mogą oni liczyć na strategiczne doradztwo z zakresu marketingu online oparte o analizę danych oraz wieloletnie doświadczenie ekspertów – mówi Maciej Brożonowicz, CEO agencji MBridge – Marketing Experts. - Tak jak do tej pory cały zespół agencji będzie świadczył najwyższej jakości usługi z myślą o osiąganiu jak najlepszych efektów sprzedażowych dla naszych klientów – dodaje.

Maciej Brożonowicz jest założycielem i współtwórcą MBridge. Z branżą reklamową związany od 13 lat. Odpowiadał m.in. za tworzenie i zarządzanie strategiami SEO dla dużych portali contentowych oraz e-commercowych, m.in.: dla Cushman & Wakefield, Jones Lang LaSalle i Agora. W latach 2012-2016 zarządzał działem SEO i Content Marketingu w Grupie Empik.

Z kolei Dariusz Balcer stanie na czele nowego podmiotu w ramach grupy – CGrow, który będzie koncentrował się na wsparciu rozwoju małych i średnich e-sklepów. Agencja umożliwi im – poprzez zapewnienie dofinansowania oraz doradztwa w zakresie prowadzenia biznesu – skalowanie działalności i szybkie osiągnięcie wzrostu sprzedaży.

- W 2020 roku w Polsce powstało blisko 12 tysięcy nowych e-sklepów, o jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Według danych Bisnode, a Dun & Bradstreet Company, w naszym kraju działa już prawie 44,5 tysiąca takich podmiotów. W tym roku wartość rynku e-commerce – według prognoz OC&C – wzrośnie o 11,6 proc. Warto jednak zaznaczyć, że dla znacznej części e-sklepów przeniesienie biznesu na wyższy poziom, a nawet samo przetrwanie, stanowi spore wyzwanie – wskazuje Dariusz Balcer, CEO CGrow. - Doświadczenia rynku wskazują, że około połowa nowych e-sklepów kończy działalność w ciągu roku od startu. Szukamy e-commerców o dużym potencjale, aby pomóc im w zwiększeniu skali działania. Chcemy zarówno bezpośrednio angażować się finansowo, jak i zapewniać wsparcie merytoryczne. Naszym celem jest odblokowanie potencjału wzrostu. Zależy nam – w perspektywie 2-3- letniej – na dokonywaniu znaczących skoków w osiąganych wynikach – uzupełnia.

Dariusz Balcer pełnił funkcję CEO MBridge w latach 2016-2021. Wcześniej pracował głównie dla firm z obszaru e-commerce. Zdobywał doświadczenie m.in. zarządzając marketingiem sklepów internetowych w ramach Grupy EMF oraz projektami B2C w Gazeta.pl.

ilustracjastrzałka

Źródło: MBridge

www.mbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764