logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Monday – Adam Kozłowski dołącza do Zarządu

  PR 20.04.2018, przeczytano 515 razy

Adam Kozłowski, Account Director i Head of Digital, dołączył do Zarządu Monday – agencja komunikacji, w skład którego wchodzą także Ewa Mittelstaedt (Prezes) i Magdalena Skarżyńska (Dyrektor Zarządzająca). Kozłowski będzie rozwijał kompetencje agencji w obszarze digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-monday-%E2%80%93-adam-kozlowski-dolacza-do-zarzadu,36223,artykul.html

Adam Kozłowski zarządzał dotąd działem digital, którego obroty wzrosły blisko 2-krotnie w ciągu ostatniego roku. Zespół odpowiada za obsługę klientów i realizację projektów z obszaru social media (m.in. budowanie strategii, prowadzenie kampanii reklamowych, social listening), content marketing, Influencer marketing oraz kampaniami online marketingowymi. Dołączenie Adama do Zarządu agencji wynika przede wszystkim z potrzeby rozwinięcia właśnie tych kompetencji w ramach całej struktury firmy.

- Trudno przecenić wartość, którą Adam wnosi do naszej agencji – mówi Ewa Mittelstaedt, Prezes Zarządu Monday. - Odegrał kluczową rolę w transformacji Monday z typowo PR-owej agencji, w oferującą zintegrowane wsparcie. To dzięki jego nieustannemu dążeniu do zdobywania nowych kompetencji, rozwijaniu wiedzy w obszarze digital oraz poszerzaniu umiejętności i pakietu narzędzi, możemy stale zwiększać portfolio naszych usług i efektywniej wspierać naszych klientów.

- Tradycyjna linia demarkacyjna dzieląca świat komunikacji na PR i digital marketing od dawna nie ma racji bytu. W Monday większość projektów realizujemy w modelu komunikacji zintegrowanej – działania PR pełnymi garściami korzystają z narzędzi i możliwości digitalu, komunikacja digital zaś z doskonałego wyczucia kontekstu i contentu typowych dla narracji budowanych przez specjalistów PR. Najlepsze kampanie powstają na styku tych światów. - mówi Adam Kozłowski, nowy członek Zarządu Monday.

Adam Kozłowski pracuje w agencji Monday od 9 lat. Jest ekspertem w dziedzinie komunikacji digital, social media, PR oraz content marketingu. Prowadził kampanie dla najbardziej rozpoznawalnych firm z branży IT m.in. Intel, ASUS, Kingston, HyperX, T-Mobile czy CD Projekt RED. Jest pomysłodawcą wielokrotnie nagradzanych kampanii, m.in. „Sztuka Składania Historii powered by Intel” zrealizowanej wspólnie z Krzysztofem Gonciarzem (Kreatura, dwa Srebrne Spinacze, Film Roku i Kampania Roku w konkursie Creators Video Awards oraz trzy nagrody Grand Video Awards), „Premiera Wiedźmin 3” (Złoty Spinacz w 2015 roku) oraz „Intel Extreme Masters” (Złoty Spinacz 2013). Absolwent socjologii na Uniwersytecie Łódzkim, Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych studiów z Marketingu i Zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Źródło: Monday

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe Frugo Energy z kampanią Dooobry Wariat
Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii TV firmy Food Care. Dziś startuje pierwsza wspólna kampania, która promuje nowe Frugo Energy.
Krakowska agencja More Bananas w lutym br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię promocyjną aplikacji medycznej terapiabezsennosci.pl
Kaufland zachęca klientów do świadomego odżywiania i wprowadza nowy koncept sprzedażowy
Co czwarty Polak w trakcie pandemii ograniczył spożycie mięsa. Zaczęliśmy również sięgać po produkty nie tylko zdrowsze, ale też korzystniejsze dla naszej planety[1]. Podążając za tym trendem, Kaufland stworzył w swoich sklepach Strefy Świadomego Odżywiania, dzięki którym klienci łatwo znajdą produkty dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym.
Agencja Havas Media będzie dalej obsługiwać markę Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów.
Kampania marki Verbena
Trzeba mieć w życiu C! Tak właśnie brzmi hasło nowej kampanii marki Verbena, przygotowanej przez krakowską agencję brandingową Brave Brain. Akcja promuje przede wszystkim cukierki, wzbogacone o witaminę C, choć w portfolio produktów marki Verbena znajdują się również ciasteczka o oryginalnej, ziołowo-owocowej recepturze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764