logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Monday – więcej niż rebranding

  PR 20.11.2017, przeczytano 772 razy
Ewa Mittelstaedt - prezes zarządu Monday

Agencja Monday PR przekształca się w Monday – agencję komunikacji zintegrowanej. Zmiana to wynik długofalowego procesu transformacji z klasycznej agencji public relations w stronę agencji komunikacji zintegrowanej opartej o obszar public relations, digital, social media, content marketing oraz influencer relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-monday-%E2%80%93-wiecej-niz-rebranding,34531,artykul.html

Agencja Monday PR powstała w 2006 roku, jako klasyczna agencja public relations specjalizująca się głównie w komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firm z sektora nowych technologii. Proces transformacji w agencję komunikacji zintegrowanej rozpoczął się już w 2010 roku – od kiedy tradycyjne usługi public relations były stopniowo uzupełniane przez kompetencje z zakresu marketingu, social media oraz działań digitalowych.

- Bardzo mnie cieszy to, jak ewoluowała komunikacja na przestrzeni ostatnich lat, jak bardzo zmieniło się postrzeganie i rozumienie odbiorcy oraz jaką rolę odgrywa w niej technologia. Mamy to szczęście, że zaczynaliśmy jako PR-owcy pracujący dla firm technologicznych. Myślę, że w dużej mierze właśnie dzięki znajomości technologii, wcześnie dostrzegliśmy zmiany w naszej branży. Dziś opieramy nasze działania na dwóch bardzo silnych filarach – po pierwsze na dopracowanym do perfekcji zrozumieniu, na czym polega wartościowy kontent, po drugie na budowanym od 2010 roku kompetencjom w obszarze digitalu. Już zeszły rok pokazał, że obrana przez nas droga jest właściwa – potwierdziły to efekty zaprojektowanej i zrealizowanej dla Intela kampanii „Sztuka Składania Historii“ z Krzysztofem Gonciarzem. Osiem branżowych nagród, w tym Kreatura, dwa Srebrne Spinacze, Film Roku i Kampania Roku w konkursie Creators Video Awards oraz trzy nagrody Grand Video Awards, mówi samo za siebie. - mówi Ewa Mittelstaedt, prezes zarządu Monday.

2017 rok to „kropka nad i“ transformacji agencji, czyli poszerzenie działu Digital (obecnie 9-osobowego), wzmocnienie kompetencji z obszaru gamingu i e-sportu, a także zatrudnienie dodatkowych ekspertów, w tym Aleksandry Bobkowskiej (Senior Communication Managera), Krzysztofa Rygla (Senior Communication Managera) i Tomasza Relewicza (Senior Advisora). Monday składa się obecnie z trzech działów – Consumer&Gaming, któremu szefuje Krzysztof Rygiel, Corporate Communication, którym zarządza Aleksandra Bobkowska oraz wspomnianego wcześniej Digitalu z Adamem Kozłowskim na czele. Co więcej Magdalena Skarżyńska, dotychczas Senior Account Director, objęła stanowisko Managing Directora agencji.

- Rynek gier wideo oraz e-sportu rośnie w ogromnym tempie – obserwowaliśmy te zmiany przez pięć kolejnych edycji Intel Extreme Masters, odpowiadając za działania komunikacyjne Intela. Spektakularna kampania produktowa gry Wiedźmin III: Dziki Gon czy projekty wspierające premiery gier innych producentów udowodniły, że potrafimy dotrzeć z tematyką gier nie tylko do graczy, ale znacznie szerzej. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie zespołu, który specjalizuje się komunikacji szeroko rozumianego gamingu. Jest to dla nas tym bardziej naturalny kierunek, że po prostu kochamy gry i mamy w zespole wielu aktywnych graczy. W tym roku do grona naszych klientów dołączyły m.in. Blizzard i Ubisoft. - mówi Ewa Mittelstaedt.

W 2017 roku agencja zaczęła współpracę z nowymi klientami. Dział Consumer&Gaming pozyskał Blizzard, Seagate, Ubisoft i Nokię/HMD, dział Corporate Communication – Sage, a Digital Trend Micro, Seagate, Sage oraz Nokię/HMD.

To nie wszystkie zmiany. Od listopada agencja mieści się w nowym biurze przy ulicy Górskiego 9 w Warszawie. Rebrandingowi towarzyszy także start nowej strony internetowej: www.mondaypr.pl.

Źródło: Monday PR

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764