logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Monday – więcej niż rebranding

  PR 20.11.2017, przeczytano 775 razy
Ewa Mittelstaedt - prezes zarządu Monday

Agencja Monday PR przekształca się w Monday – agencję komunikacji zintegrowanej. Zmiana to wynik długofalowego procesu transformacji z klasycznej agencji public relations w stronę agencji komunikacji zintegrowanej opartej o obszar public relations, digital, social media, content marketing oraz influencer relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-monday-%E2%80%93-wiecej-niz-rebranding,34531,artykul.html

Agencja Monday PR powstała w 2006 roku, jako klasyczna agencja public relations specjalizująca się głównie w komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firm z sektora nowych technologii. Proces transformacji w agencję komunikacji zintegrowanej rozpoczął się już w 2010 roku – od kiedy tradycyjne usługi public relations były stopniowo uzupełniane przez kompetencje z zakresu marketingu, social media oraz działań digitalowych.

- Bardzo mnie cieszy to, jak ewoluowała komunikacja na przestrzeni ostatnich lat, jak bardzo zmieniło się postrzeganie i rozumienie odbiorcy oraz jaką rolę odgrywa w niej technologia. Mamy to szczęście, że zaczynaliśmy jako PR-owcy pracujący dla firm technologicznych. Myślę, że w dużej mierze właśnie dzięki znajomości technologii, wcześnie dostrzegliśmy zmiany w naszej branży. Dziś opieramy nasze działania na dwóch bardzo silnych filarach – po pierwsze na dopracowanym do perfekcji zrozumieniu, na czym polega wartościowy kontent, po drugie na budowanym od 2010 roku kompetencjom w obszarze digitalu. Już zeszły rok pokazał, że obrana przez nas droga jest właściwa – potwierdziły to efekty zaprojektowanej i zrealizowanej dla Intela kampanii „Sztuka Składania Historii“ z Krzysztofem Gonciarzem. Osiem branżowych nagród, w tym Kreatura, dwa Srebrne Spinacze, Film Roku i Kampania Roku w konkursie Creators Video Awards oraz trzy nagrody Grand Video Awards, mówi samo za siebie. - mówi Ewa Mittelstaedt, prezes zarządu Monday.

2017 rok to „kropka nad i“ transformacji agencji, czyli poszerzenie działu Digital (obecnie 9-osobowego), wzmocnienie kompetencji z obszaru gamingu i e-sportu, a także zatrudnienie dodatkowych ekspertów, w tym Aleksandry Bobkowskiej (Senior Communication Managera), Krzysztofa Rygla (Senior Communication Managera) i Tomasza Relewicza (Senior Advisora). Monday składa się obecnie z trzech działów – Consumer&Gaming, któremu szefuje Krzysztof Rygiel, Corporate Communication, którym zarządza Aleksandra Bobkowska oraz wspomnianego wcześniej Digitalu z Adamem Kozłowskim na czele. Co więcej Magdalena Skarżyńska, dotychczas Senior Account Director, objęła stanowisko Managing Directora agencji.

- Rynek gier wideo oraz e-sportu rośnie w ogromnym tempie – obserwowaliśmy te zmiany przez pięć kolejnych edycji Intel Extreme Masters, odpowiadając za działania komunikacyjne Intela. Spektakularna kampania produktowa gry Wiedźmin III: Dziki Gon czy projekty wspierające premiery gier innych producentów udowodniły, że potrafimy dotrzeć z tematyką gier nie tylko do graczy, ale znacznie szerzej. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie zespołu, który specjalizuje się komunikacji szeroko rozumianego gamingu. Jest to dla nas tym bardziej naturalny kierunek, że po prostu kochamy gry i mamy w zespole wielu aktywnych graczy. W tym roku do grona naszych klientów dołączyły m.in. Blizzard i Ubisoft. - mówi Ewa Mittelstaedt.

W 2017 roku agencja zaczęła współpracę z nowymi klientami. Dział Consumer&Gaming pozyskał Blizzard, Seagate, Ubisoft i Nokię/HMD, dział Corporate Communication – Sage, a Digital Trend Micro, Seagate, Sage oraz Nokię/HMD.

To nie wszystkie zmiany. Od listopada agencja mieści się w nowym biurze przy ulicy Górskiego 9 w Warszawie. Rebrandingowi towarzyszy także start nowej strony internetowej: www.mondaypr.pl.

Źródło: Monday PR

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764