logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w pionie sprzedaży Grupy Netsprint

  PR 23.01.2017, przeczytano 1158 razy

Z początkiem 2017 roku Grupa Netsprint wprowadza nową strukturę pionu sprzedaży. Obejmuje ona wyodrębnienie działów odpowiedzialnych za realizację budżetów w poszczególnych obszarach działalności Grupy: performance, content marketing, big data, email marketing, mobile, strategy sales i campaign management


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-pionie-sprzedazy-grupy-netsprint,31161,artykul.html

W związku ze zmianami strategii sprzedaży do Grupy Netsprint dołączyli Jarosław Łuczka (wcześniej Tradedoubler) na stanowisko dyrektora sprzedaży performance i Dorota Łoboda - Kąkowicz (wcześniej Mindshare) na stanowisko dyrektora ds. strategii. Nowi dyrektorzy będą podlegać Przemysławowi Bartkowiakowi, który od czerwca 2016 jako członek zarządu odpowiada za przychody w całej Grupie Netsprint.

- Jarek i Dorota ze swoim wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu strategii i zarządzaniu sprzedażą kampanii reklamowych istotnie wzmocnią kompetencje zespołu sprzedaży - mówi Przemysław Bartkowiak, Chief Revenue Officer w Grupie Netsprint. - Nasza platforma reklamowa oparta o dane, którą budujemy w ramach Grupy Netsprint, już w 1. kwartale 2017 wzbogaci się o nowe rozwiązania odpowiadające oczekiwaniom klientów i rynku. Wydzielenie w ramach pionu sprzedaży zespołów performance i strategy oraz koncentracja na wykorzystaniu w kampaniach danych o użytkownikach pozwoli dostarczać domom mediowym i marketerom jeszcze lepszych rozwiązań w 2017 roku.

Jarosław Łuczka będzie zarządzał wydzielonym działem performance i pokieruje dwoma zespołami: sprzedaży bezpośredniej oraz agencyjnej, w których pracuje łącznie 20 osób. Łuczka będzie odpowiadał za sprzedaż produktów i rozwiązań reklamowych Netsprinta: Adkontekst, ContentStream, sprzedaż reklam w modelu programmatic oraz dla sektora e-commerce.

Jarosław Łuczka przez ostatnie 3 lata pracował w firmie specjalizującej się w marketingu efektywnościowym – Tradedoubler, gdzie jako Head of Sales był odpowiedzialny za sprzedaż zarówno rozwiązań performance marketingowych, jak i produktów technologicznych spółki. W branży mediowej pracuje od końca lat 90. Zaczynał jako TV media buyer w domu mediowym Optimedia Poland, następnie przez wiele lat był Client Service Managerem w spółce Broker FM, później dyrektorem Działu Obsługi Klienta w Polskapresse oraz Agency Group Head w Agorze.

- Netsprint to jedna z najważniejszych spółek na rynku digital. Jest innowacyjna i bardzo dynamicznie się rozwija. Jak mało który podmiot potrafi dopasować ofertę do szybko zmieniającej się technologii i potrzeb reklamodawców. Jestem dumny, że zostałem zaproszony do tego przedsięwzięcia - mówi Jarosław Łuczka. - Do Netsprinta chciałbym wnieść wiedzę, doświadczenie z kanałów online i offline oraz kompetencje w zakresie pracy z ludźmi i nad projektami.

Jarosław Łuczka jest absolwentem socjologii Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i podyplomowych studiów Harvard Business School – Kanadyjski Instytut Zarządzania. Tata trzech córek.

Dorota Łoboda - Kąkowicz będzie zarządzać zespołem strategii, odpowiadającym za kompleksowe kampanie digital dla największych klientów obsługiwanych  przez domy mediowe i bezpośrednio przez Grupę Netsprint. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu, koordynacji, realizacji i optymalizacji kampanii SEM, SEO i social media, z wykorzystaniem narzędzi Google’a, Facebooka i Netsprinta.

Od 2013 roku Łoboda - Kąkowicz pracowała w domu mediowym Mindshare na stanowisku SEM&Social Media Strategist, m.in. dla takich klientów jak Ford, Volvo, Mazda, Unilever, Maspex, mBank, BP, Castrol, UIP, Discovery Channels, Lufthansa, Qatar Airways, Motorola, Virgin Mobile, Nike, Garmin, Chanel; koordynowała prace zespołów egzekucyjnych, planerskich oraz analitycznych. Wcześniej (od 2010) roku pracowała także w GroupM koordynując, realizując i optymalizując kampanie SEO i SEM m.in. dla marek: Procter&Gamble, Danone, Fox International Pictures i Skoda.

- Zdecydowałam się na zmianę zawodową w momencie, kiedy rynek marketingu digital idzie dynamicznie naprzód; pojawiają się rozwiązania technologiczne, które zmieniają naszą rzeczywistość. Grupa Netsprint zdecydowanie chce się wpisać w tę przemianę i być jednym z jej liderów na polskim i europejskim rynku. Bardzo mi zależy, aby być częścią tej nowej, ciekawej rzeczywistości - komentuje Dorota Łoboda - Kąkowicz.

Dorota Łoboda - Kąkowicz jest pasjonatką sportu - w zimie trenuje narciarstwo i snowboard, a w lecie tenis. Jest mamą dwuletniego syna.

Na stanowiskach dyrektorów sprzedaży w pozostałych obszarach działalności Grupy Netsprint pozostają: Magdalena Walczuk (Head of Email Marketing Team/EMail Network), Dariusz Werelich (Head of Mobile/Adrino), Mariola Pałczyńska (Head of Campaign Management) oraz managerowie obszaru audience Martyna Matuszewska (Head of Netsprint Audience, odpowiedzialna za sprzedaż danych do agencji i domów mediowych) i Leszek Kobyliński (Head of Big Data Solutions). Wkrótce pojawi się również nowy dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań z obszaru content marketing.

Źródło: Grupa Netsprint

www.netsprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764