logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w Platige Image

  PR 01.09.2021, przeczytano 850 razy
ilustracja

Zmiany w Dziale Animacji Platige Image: z dniem 1 września funkcję Dyrektora Zarządzającego Działu Animacji (Managing Director of the Animation Department) objął Jan Blumczyński, a na stanowisko Dyrektora Produkcji (Head of Production) powołana została Agata Bereś. Oba stanowiska piastowała wcześniej Magdalena Machalica, która pozostanie w strukturach Platige Image w charakterze doradczyni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-platige-image,392829,artykul.html

Jan Blumczyński jest absolwentem szkoły filmowej w Vancouver (2008). Od ponad 14 lat pracuje jako artysta 3D, nadzorował zespoły tworzące efekty specjalne do dużych hollywoodzkich produkcji i seriali klasy A. Pracował w takich studiach jak ScanlineVFX, RodeoFX, czy Method Studios. Pośród jego najważniejszych projektów można wymienić seriale Seria niefortunnych zdarzeń (2017) i Nierealne (2021), jeden z odcinków (pt. Zapłon), który prowadził, został nominowany do nagrody Emmy w kategorii „Wybitne osiągnięcia w dziedzinie efektów specjalnych”. Zdobywał też cenne doświadczenie przy dwóch marvelowskich blockbusterach: Kapitanie Ameryce: Wojnie bohaterów (2016) i Strażnikach Galaktyki vol. 2 (2017).

– W przypadku tytułów Marvela liczył się zarówno know-how produkcyjny, jak i strona artystyczna wspomagana przez najnowsze rozwiązania technologiczne. Oba te obszary były na najwyższym poziomie. W Platige filozofia pracy jest podobna. W warszawskim studiu będę mógł wykorzystać dotychczasowe doświadczenia i dalej rozwijać technologię oraz wspierać zespół w tworzeniu najlepszej jakości projektów – podkreśla Blumczyński.

Agata Bereś studiowała produkcję filmową na PWSFiTV w Łodzi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych (m.in. Grey Group Poland i Testardo Gram), gdzie jako producentka pracowała przez ponad dekadę. Do tej pory w Platige pełniła funkcję Senior Producer w Dziale Animacji.

ilustracjastrzałka

Źródło: Platige Image S.A.

www.platige.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764