logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w PSSiDC

  PR 09.08.2023, przeczytano 693 razy
ilustracja

Z początkiem sierpnia br. Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego nawiązał współpracę z Katarzyną Wojniak, która objęła stanowisko Dyrektora Biura Zarządu w PSSiDC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-pssidc,401016,artykul.html

- Katarzyna Wojniak przez ostatnie 13,5 roku piastowała stanowisko Dyrektora w Polskiej Izbie Artykułów Promocyjnych, pokrewnej organizacji branżowej. Obecnie podejmie się działań: marketingowych, administracyjnych oraz organizacyjnych w stowarzyszeniu PSSiDC. Liczymy na owocną współpracę i mamy nadzieję na, że podjęte przez naszą organizację kroki, przyczynią się do rozwoju stowarzyszenia i zrzeszonych w niej firm członkowskich - mówi Jacek Stencel, Prezes Zarządu Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego.

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego

www.pssidc.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764