logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w strukturze Endorfina Events

  PR 30.09.2022, przeczytano 936 razy
ilustracja

Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-strukturze-endorfina-events,397428,artykul.html

- Rola Dyrektora kojarzyć się może z nadzorem prac. Mimo że nadzór  faktycznie jest nieodłącznym elementem pracy dyrektorskiej, ja wolę myśleć o tym zadaniu jako o mentoringu, wsparciu i wyciąganiu ze swojego zespołu najlepszych cech. Dlatego cieszę się, że grono dyrektorskie w endorfinie reprezentują osoby, które stawiają focus na współpracę i budowanie partnerskich relacji - zarówno z klientem, jak i zespołem. - mówi Michał Kaleta, Managing Director w endorfina events.

Dagmara Berka-Kochańska z endorfina events związana jest od 2015 roku. Początkowo jako Event a później Senior Project Managerka. Aż do ostatnich zmian pełniła rolę Event Director odpowiedzialnej za rozwój agencji i pozyskiwanie nowych klientów. Aktualnie Dagmara swoje umiejętności rozwijać będzie dalej jako Operations Director.

- endorfina dostosowuje się do tego, czego wymaga rynek. Mądrze, ale też dynamicznie wprowadzamy zmiany, które usprawniają pracę nam jako zespołowi, ale także są odczuwalne dla naszych klientów - jesteśmy dyspozycyjni, przychodzimy z rozwiązaniami i inicjatywami, jesteśmy po prostu gwarantem jakości. Ogromnie się cieszę, że na nowym stanowisku mogę w pełni wykorzystać doświadczenie z poprzednich lat, w których miałam okazję pozyskiwać projekty oraz nowych klientów, a także miałam przyjemność realizować kluczowe wydarzenia agencji. Jako dyrektor operacyjna przeszłam do opieki 360 stopni nad zespołem i projektami, a także mam wpływ na dalsze działania i strategię firmy. Jestem pewna, że nowa struktura dała możliwość wejścia na jeszcze wyższy poziom całemu zespołowi. - mówi Dagmara Berka-Kochańska, Event Director w endorfina events.

Ania Rajewska do endorfiny dołączyła z końcem 2021 roku jako Senior Project Managerka. W branży eventowej obecna od 14 roku, wcześniej w agencjach takich jak: Allegro, Imagine Nation czy Walk. Obecnie Client Service Directorka w endorfina events.

- Awans w endorfinie do dla mnie duży sukces, bo to naprawdę świetne miejsce do rozwoju - indywidualnie i biznesu w agencji. Jestem wdzięczna za zaufanie, jakim mnie obdarzono. Mamy świetnych ludzi na pokładzie, duże ambicje i doświadczenie, praca daje nam nieustanną satysfakcję. Jeśli miałabym powiedzieć co jest miarą mojego sukcesu, to nie tylko zakończone sukcesami projekty i profesjonalne relacje z Klientami ale co najważniejsze zespół zmotywowanych do pracy i rozwoju ludzi. Nasza praca jest trudna i nierzadko stresująca, więc komfort i poczucie, że jesteśmy w odpowiednim miejscu to podstawa budowania agencji w dzisiejszych czasach. - mówi Anna Rajewska, Client Service Director w endorfina events.

ilustracjastrzałka

Zarówno Dagmara Berka-Kochańska jako Operations Director oraz Anna Rajewska jako Client Service Director zarządzają zespołami produkcyjnymi, angażują się w budowanie oraz utrzymywanie silnych relacji na linii agencja-klient, nadzorują bieżące projekty i realizacje produkcji, wspierają zespół oraz aktywnie biorą udział w pracach przetargowych. Za kreatywne działania agencji oraz koncepcje odpowiada dział kreacji pod mentoringiem Creative Director - Agnieszki Widery. Funkcję Dyrektora Zarządzającego agencji od 2014 roku pełni Michał Kaleta.

endorfina events razem z agencją digitalową WebTalk współtworzy niezależną grupę komunikacji.

Źródło: endorfina events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTF Trendy 2024 – nowe możliwości, inspiracje i praktyka w produkcji transferów
W dniach 19-21 marca 2024 r API.PL organizuje spotkania DTF TRENDY 2024. Event dedykowany jest producentom odzieży, drukarniom , które chcą produkować transfery DTF, firmom, które pragną rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne o nową technologię .
Uniqua, Sulej i Zbrojewicz promują ubezpieczenia komunikacyjne
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).
Cupra i FC Barcelona przedłużają i rozszerzają współpracę
CUPRA oraz jedna z najpopularniejszych piłkarskich drużyn na świecie, FC Barcelona, ogłosiły przedłużenie umowy partnerskiej na kolejne 5 sezonów, do 2029 roku. Hiszpański producent pozostaje Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnym klubu, co oznacza m.in., że zawodnicy nadal będą korzystać z samochodów barcelońskiej firmy. Marka poszerza również swoje...
Kampania Lipton z Julią Wieniawą
3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764