logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w strukturze Madogz

  PR 18.03.2024, przeczytano 889 razy
ilustracja
Aleksandra Rekowska

Do zespołu agencji MADOGZ dołączył Mateusz Polkowski, który objął stanowisko Account Directora. Aleksandra Rekowska awansowała na pozycję PR Account Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-strukturze-madogz,403508,artykul.html

Mateusz Polkowski na nowo objętym stanowisku odpowiada za opiekę nad klientami agencji takimi jak: Continental i OTOMOTO.

Przed przyjściem do MADOGZ Mateusz Polkowski zdobywał doświadczenie w agencjach z sieci Lifetube takich jak: LTTM, Talent Media i Gameset. Odpowiadał za samodzielne realizacje projektów digitalowych z obszarów gamingu, social mediów, produkcji contentu video oraz influencer marketingu. Jego portfolio zawodowe obejmuje współpracę z klientami takimi jak: Acer, Beesafe, Biedronka, Disney, Euro RTV AGD, K2, Phillips, PZPN, Segafredo, Tymbark, Uniapharm.  

Aleksandra Rekowska pracę w agencji MADOGZ rozpoczęła w kwietniu 2023 roku. W strukturze firmy poprzednio pełniła funkcję senior account managera.
Na nowym stanowisku będzie realizować projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej dla marek OTOMOTO i DKV Mobility Poland. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową.

Poprzedni rok był dla nas rekordowy pod względem liczby zrealizowanych projektów. Wprowadzane zmiany w strukturze, wzmocnienie zespołu seniorów oraz planowana rozbudowa teamów kreatywnych i contentowych są odpowiedzią na dynamiczny rozwój MADOGZ i mają na celu utrzymanie wysokiej jakości obsługi i kreacji.

Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ

 MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Aleja Bielany, Continental, Czwórka Polskie Radio, DKV Mobility Poland, Fixly.pl, OTOMOTO (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa Empik), Grupa Żywiec, Haier, OleOle.pl, Uber Eats, Uniroyal,  Wirtualna Polska i Xiaomi.

Źródło: MADOGZ

madogz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764