logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w strukturze Madogz

  PR 18.03.2024, przeczytano 411 razy
ilustracja
Aleksandra Rekowska

Do zespołu agencji MADOGZ dołączył Mateusz Polkowski, który objął stanowisko Account Directora. Aleksandra Rekowska awansowała na pozycję PR Account Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-strukturze-madogz,403508,artykul.html

Mateusz Polkowski na nowo objętym stanowisku odpowiada za opiekę nad klientami agencji takimi jak: Continental i OTOMOTO.

Przed przyjściem do MADOGZ Mateusz Polkowski zdobywał doświadczenie w agencjach z sieci Lifetube takich jak: LTTM, Talent Media i Gameset. Odpowiadał za samodzielne realizacje projektów digitalowych z obszarów gamingu, social mediów, produkcji contentu video oraz influencer marketingu. Jego portfolio zawodowe obejmuje współpracę z klientami takimi jak: Acer, Beesafe, Biedronka, Disney, Euro RTV AGD, K2, Phillips, PZPN, Segafredo, Tymbark, Uniapharm.  

Aleksandra Rekowska pracę w agencji MADOGZ rozpoczęła w kwietniu 2023 roku. W strukturze firmy poprzednio pełniła funkcję senior account managera.
Na nowym stanowisku będzie realizować projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej dla marek OTOMOTO i DKV Mobility Poland. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową.

Poprzedni rok był dla nas rekordowy pod względem liczby zrealizowanych projektów. Wprowadzane zmiany w strukturze, wzmocnienie zespołu seniorów oraz planowana rozbudowa teamów kreatywnych i contentowych są odpowiedzią na dynamiczny rozwój MADOGZ i mają na celu utrzymanie wysokiej jakości obsługi i kreacji.

Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ

 MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Aleja Bielany, Continental, Czwórka Polskie Radio, DKV Mobility Poland, Fixly.pl, OTOMOTO (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa Empik), Grupa Żywiec, Haier, OleOle.pl, Uber Eats, Uniroyal,  Wirtualna Polska i Xiaomi.

Źródło: MADOGZ

madogz.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR
W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska
Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.
Jan Rybicki na stałe dołącza do redakcji Weekend.Gazeta.pl
Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu „Polska Stories”, na stałe dołącza do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej, w ramach projektu dedykowanego młodym reporterom i reporterkom, brał udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikował swój finałowy reportaż na łamach Weekend.Gazeta.pl. Po zakończeniu konkursu współpracował z...
Zmiany kadrowe i awanse w Agencji DDOB
W ramach dążenia do ciągłego rozwoju i doskonalenia swoich usług, Agencja DDOB wprowadziła kilka kluczowych zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse mają na celu wzmocnienie struktur firmy oraz zapewnienie dalszego jej dynamicznego rozwoju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764