
Do zespołu agencji MADOGZ dołączył Mateusz Polkowski, który objął stanowisko Account Directora. Aleksandra Rekowska awansowała na pozycję PR Account Directora.
Mateusz Polkowski na nowo objętym stanowisku odpowiada za opiekę nad klientami agencji takimi jak: Continental i OTOMOTO.
Przed przyjściem do MADOGZ Mateusz Polkowski zdobywał doświadczenie w agencjach z sieci Lifetube takich jak: LTTM, Talent Media i Gameset. Odpowiadał za samodzielne realizacje projektów digitalowych z obszarów gamingu, social mediów, produkcji contentu video oraz influencer marketingu. Jego portfolio zawodowe obejmuje współpracę z klientami takimi jak: Acer, Beesafe, Biedronka, Disney, Euro RTV AGD, K2, Phillips, PZPN, Segafredo, Tymbark, Uniapharm.
Aleksandra Rekowska pracę w agencji MADOGZ rozpoczęła w kwietniu 2023 roku. W strukturze firmy poprzednio pełniła funkcję senior account managera.
Na nowym stanowisku będzie realizować projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej dla marek OTOMOTO i DKV Mobility Poland. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową.
Poprzedni rok był dla nas rekordowy pod względem liczby zrealizowanych projektów. Wprowadzane zmiany w strukturze, wzmocnienie zespołu seniorów oraz planowana rozbudowa teamów kreatywnych i contentowych są odpowiedzią na dynamiczny rozwój MADOGZ i mają na celu utrzymanie wysokiej jakości obsługi i kreacji.
Janusz Wróblewski, Communications Director / Partner w MADOGZ
MADOGZ to agencja full serwis, wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital, produkcji video i public relations. Zespół MADOGZ tworzą specjaliści z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży marketingowej zdobytym w największych sieciowych agencjach. MADOGZ ma na swoim koncie projekty zrealizowane dla marek, takich jak: Aleja Bielany, Continental, Czwórka Polskie Radio, DKV Mobility Poland, Fixly.pl, OTOMOTO (Grupa OLX), GASPOL, Going. (Grupa Empik), Grupa Żywiec, Haier, OleOle.pl, Uber Eats, Uniroyal, Wirtualna Polska i Xiaomi.
Źródło: MADOGZ