logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w strukturze marketingu i reklamy sieci kin Helios

  PR 18.01.2019, przeczytano 389 razy

Sieć kin Helios zmieniła strukturę dotychczasowego zespołu marketingu i reklamy, dzieląc go na cztery działy: marketingu, promocji i PR, projektów specjalnych, a także sprzedaży korporacyjnej. Pracę zespołu nadzoruje Magdalena Gorzelniak, łącząca od czerwca br. funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-strukturze-marketingu-i-reklamy-sieci-kin-helios,380854,artykul.html

Dział marketingu sieci kin Helios odpowiada za innowacyjne rozwiązania z zakresu digital marketingu, mediów społecznościowych oraz programów lojalnościowych. Jego dyrektorem została Agata Szczasny, menedżer marketingu i komunikacji korporacyjnej z 13-letnim doświadczeniem w branży reklamowej (B2B/B2C) i 10-letnim w zarządzaniu. Pracowała na sukces marek w różnych branżach, m.in. telekomunikacyjnej, IT, e-commerce, deweloperskiej oraz HoReCa.

Stanowisko dyrektora działu promocji i PR objęła Maja Nowak, dotychczas zastępczyni dyrektora marketingu i reklamy Heliosa. Na nowym stanowisku odpowiada w szczególności za wizerunek marki, akcje sieciowe, relacje z mediami oraz koordynację i wsparcie dla lokalnych działań kin Helios.

Dyrektorem działu projektów specjalnych jest Robert Kaczor, wcześniej pełniący funkcję zastępcy dyrektora marketingu i reklamy sieci. Na nowym stanowisku nadzoruje działania związane z projektami specjalnymi Heliosa oraz koordynuje programy edukacyjne skierowane do uczniów i nauczycieli realizowane pod egidą projektu „Helios dla Szkoły”.

Dodatkowo w firmie powstał dział sprzedaży korporacyjnej, którego dyrektorem został Marcin Jamróz, dotychczasowy dyrektor marketingu i reklamy Heliosa. Głównym zadaniem nowego działu jest koordynacja współpracy z Tandem Media – brokerem reklamowym sieci, pozyskiwanie i monetyzowanie partnerstw strategicznych dla spółki oraz zwiększenie udziału sprzedaży bezpośredniej w ramach działalności B2B.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764