logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w studiu postprodukcyjnym Delapost

  PR 17.04.2019, przeczytano 917 razy

Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska objęła stanowisko dyrektora zarządzającego  studia postprodukcyjnego DELAPOST. Zastąpiła na tym stanowisku Filipa Bartolda. Nowym dyrektorem kreatywnym został Maciej Szymczuk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-studiu-postprodukcyjnym-delapost,382139,artykul.html

Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży postprodukcyjnej. Wcześniej pełniła obowiązki między innymi szefowej postprodukcji w studiu CutCut oraz kierowniczki postprodukcji w Orce. Pracowała dla takich marek jak: T-Mobile, Play, Orange, Algida, Benckiser, Citroen, PKO BP, PLL LOT, Samsung, McDonald's czy L'Oreal.  

- Na naszych oczach produkcja filmów przechodzi rewolucję. Postprodukcja jest dziś ważna jak nigdy dotąd. Sukces studia zależy od właściwego ukierunkowania i wykorzystania talentu pracowników i stworzenia im warunków do rozwoju i współpracy. Chciałbym, aby Delapost było miejscem do którego przychodzi się po świetne pomysły i jeszcze lepsze realizacje – mówi Seredyńska.

Do obowiązków Katarzyny Seredyńskiej należeć będą nadzór nad bieżącymi działaniami studia,  wdrażanie strategii rozwoju spółki, a także budowanie relacji z klientami.

Maciej Szymczuk, który objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego Delapost, jest związany z firmą od samego początku. Posiada dwunastoletnie doświadczenie na stanowiskach Supervisor VFX, Lead Online, Lead Compositing Artist. Do nowych zadań Szymczuka będzie należał przede wszystkim nadzór artystyczny nad projektami i wspieranie klientów studia w procesie kreatywnym zarówno przy tworzeniu konceptów, jak i w późniejszym etapie produkcyjnym.

Źródło: Delapost

www.delapost.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic zaprezentował nową generację projektorów laserowych DLP
Firma Panasonic Connect Europe zaprezentowała nową generację projektorów laserowych DLP z serii PT-REQ12 (4K) i PT-REZ12 (WUXGA), zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu nowych możliwości i uproszczeniu pracy w branży rozrywki opartej na lokalizacji. Dzięki jasności do 12 000 lm, rozdzielczości 4K i projekcji 240 Hz[1] przy minimalnym opóźnieniu, dwie nowe serie są...
Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764