logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w studiu postprodukcyjnym Delapost

  PR 17.04.2019, przeczytano 1012 razy

Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska objęła stanowisko dyrektora zarządzającego  studia postprodukcyjnego DELAPOST. Zastąpiła na tym stanowisku Filipa Bartolda. Nowym dyrektorem kreatywnym został Maciej Szymczuk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-studiu-postprodukcyjnym-delapost,382139,artykul.html

Katarzyna Seredyńska-Dworzyńska posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży postprodukcyjnej. Wcześniej pełniła obowiązki między innymi szefowej postprodukcji w studiu CutCut oraz kierowniczki postprodukcji w Orce. Pracowała dla takich marek jak: T-Mobile, Play, Orange, Algida, Benckiser, Citroen, PKO BP, PLL LOT, Samsung, McDonald's czy L'Oreal.  

- Na naszych oczach produkcja filmów przechodzi rewolucję. Postprodukcja jest dziś ważna jak nigdy dotąd. Sukces studia zależy od właściwego ukierunkowania i wykorzystania talentu pracowników i stworzenia im warunków do rozwoju i współpracy. Chciałbym, aby Delapost było miejscem do którego przychodzi się po świetne pomysły i jeszcze lepsze realizacje – mówi Seredyńska.

Do obowiązków Katarzyny Seredyńskiej należeć będą nadzór nad bieżącymi działaniami studia,  wdrażanie strategii rozwoju spółki, a także budowanie relacji z klientami.

Maciej Szymczuk, który objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego Delapost, jest związany z firmą od samego początku. Posiada dwunastoletnie doświadczenie na stanowiskach Supervisor VFX, Lead Online, Lead Compositing Artist. Do nowych zadań Szymczuka będzie należał przede wszystkim nadzór artystyczny nad projektami i wspieranie klientów studia w procesie kreatywnym zarówno przy tworzeniu konceptów, jak i w późniejszym etapie produkcyjnym.

Źródło: Delapost

www.delapost.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764