logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zmiany w zarządzie Allegro Brand Experience Agency

  PR 10.12.2024, przeczytano 1038 razy
ilustracjastrzałka

Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zarzadzie-allegro-brand-experience-agency,406801,artykul.html

Wojciech Ostrowski ma ponad 15 letnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Do tej pory w Allegro Agency obejmował stanowisko Communications Directora i rozwijał z sukcesami dział komunikacji zintegrowanej. Od 2018 r. reprezentuje agencję w międzynarodowym stowarzyszeniu Business Event Industry Club, zrzeszającego topowe agencje brand experience z Europy. W nowej roli jako Operations Partner, Wojciech będzie odpowiedzialny za zarządzanie operacjami i wewnętrznymi procesami w agencji.

Anna Rabczuk swoją karierę rozwijała w agencjach sieciowych, tj. Grey, Saatchi & Saatchi, Publicis, a także w marketingu Peugeot Polska. Ostatnich 10 lat w Publicis Worldwide Poland pracowała na stanowisku Integrated Communication & Business Director rozwijając biznes w obszarach B2B i B2C. Rok temu objęła stanowisko Chief Growth Officera w Allegro Brand Experience. W nowej roli jako Growth Partner, Anna będzie odpowiedzialna m.in. za rozwój strategiczny agencji, a także za jakość i konkurencyjność produktów w obszarach 360.

„Decyzja o powiększeniu zarządu to kolejny krok w naszym rozwoju, który pozwoli nam lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i dynamicznie zmieniający się rynek. Wprowadzenie nowych osób o szerokim doświadczeniu i świeżym spojrzeniu na branżę daje nam szansę na jeszcze bardziej innowacyjne podejście do projektów oraz wzmocnienie naszych kompetencji strategicznych. Wierzymy, że te zmiany przyniosą korzyści zarówno naszym klientom, jak i całej firmie, wspierając jej dalszy rozwój.” - mówi Anna Gogacz, Właścicielka Allegro Brand Experience.

Źródło: Allegro Brand Experience Agency

www.allegro.com.pl

Dodatkowe informacje:

O Allegro Brand Experience Agency
Allegro Brand Experience Agency to polska agencja marketingowa specjalizująca się w tworzeniu unikalnych doświadczeń marki, która od ponad 30 lat działa na rynku. Rozpoczynając działalność jako mała agencja koncertowa, przekształciła się w lidera w obszarze doświadczeń brandowych. Allegro oferuje szeroką gamę usług obejmujących strategię, kreację, organizację eventów na żywo oraz online, a także kompleksową komunikację. Agencja współpracuje z największymi markami globalnymi i lokalnymi, organizując wydarzenia dla takich firm jak Coca-Cola HBC, ING Bank Śląski czy Empik, koncentrując się na długotrwałym budowaniu relacji i zaangażowania z odbiorcami marki.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filip Pokrzywniak wzmacnia marketing Grupy Wydawnictwo Kobiece
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak, obejmując stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
Brother Polska umacnia dział sprzedaży
Z początkiem roku do zespołu Brother Polska dołączyła Dagmara Pomirska, która została Head of Sales. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem sprzedaży, kontynuowanie i budowanie strategii rozwoju oraz realizację celów biznesowych firmy. Do jej obowiązków należeć będzie m.in. umacnianie stosunków z kluczowymi partnerami, budowanie relacji z nowymi...
Piotr Serafin Art Directorem w Grupie Eura7
Z początkiem 2025 roku Piotr Serafin obejmuje stanowisko Art Directora w Grupie Eura7. W nowej roli Piotr będzie odpowiedzialny nie tylko za szeroko pojęte prace projektowe dla klientów zewnętrznych, lecz również za kompleksowe zarządzanie brandingiem marek należących do portfela Grupy Eura7.
Puls Biznesu rozwija dział sprzedaży subskrypcji
„Puls Biznesu” rozwija Dział Sprzedaży w zakresie subskrypcji. Na początku styczniu br. do zespołu dołączył Marcin Sobczak, który objął funkcję Senior Sales B2B Managera. Odpowiadać będzie za pozyskiwanie nowych partnerstw i współpracę korporacyjną subskrypcji „Pulsu Biznesu". Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych...
Michał Brzeczkowski awansuje w VML
Od początku 2025 roku Michał Brzeczkowski obejmuje stanowisko Account Director w VML. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764