WIADOMOŚCI

Zmiany w zarządzie i strukturze Codemedia

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 14.11.2017, przeczytano 113 razy

Do Zarządu domu mediowego Codemedia z początkiem listopada dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski, którzy będą bezpośrednio współpracować z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko. W strukturze domu mediowego został wydzielony pięcioosobowy dział Media Leaders&Trade.  Ponadto w ramach istniejącego już działu Client Service dodatkowo wzmocniono dotychczasowe multimedialne kompetencje zespołów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zarzadzie-i-strukturze-codemedia,34479,artykul.html

Katarzyna Baczyńska, TV Director, będzie odpowiadać za realizacje zadań przez dział Client Service, a Piotr Kaniewski, Media Director, nadzorować pracę działów Trade oraz New Business & Communication.

ilustracjastrzałka

W skład powołanego Media Leaders&Trade wchodzą, oprócz Piotra Kaniewskiego i Katarzyny Baczyńskiej, Robert Stępniewski – Digital Director, Marta Gilbas – Branded Content Director i Bartosz Zientek – Group Account Director. Będą odpowiadać za negocjacje warunków w mediach, a także merytoryczne wsparcie zespołów klienckich w zakresie implementacji strategii mediowych i planowania kampanii.

Multimedialne zespoły, funkcjonujące w ramach działu Client Service, mają zapewniać Klientom pełną obsługę w zakresie tworzenia strategii oraz planowania i zakupu wszystkich rodzajów mediów. Nowa struktura zespołów klienckich ma także pozwolić na ich ściślejszą współpracę z wyspecjalizowaną jednostką badawczo-analityczną Codemedia code.insights, którą od jesieni 2016 roku kieruje Rafał Drosik, Customer & Data Intelligence Director.

- Zmiany w strukturze domu mediowego mają zagwarantować naszym Klientom holistyczną obsługę. Ich celem jest wzmocnienie wizerunku Codemedia jako zaufanego doradcy mediowego skutecznie ułatwiającego firmom osiąganie ich celów biznesowych – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia. - Ich kontynuacją będzie zmiana identyfikacji wizualnej firmy oraz  strony internetowej – dodaje.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
środa 22.11.2017, 110 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone