logo
WIADOMOŚCI

Zmiany w zarządzie i strukturze Codemedia

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 277 razy

Do Zarządu domu mediowego Codemedia z początkiem listopada dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski, którzy będą bezpośrednio współpracować z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko. W strukturze domu mediowego został wydzielony pięcioosobowy dział Media Leaders&Trade.  Ponadto w ramach istniejącego już działu Client Service dodatkowo wzmocniono dotychczasowe multimedialne kompetencje zespołów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zarzadzie-i-strukturze-codemedia,34479,artykul.html

Katarzyna Baczyńska, TV Director, będzie odpowiadać za realizacje zadań przez dział Client Service, a Piotr Kaniewski, Media Director, nadzorować pracę działów Trade oraz New Business & Communication.

ilustracjastrzałka

W skład powołanego Media Leaders&Trade wchodzą, oprócz Piotra Kaniewskiego i Katarzyny Baczyńskiej, Robert Stępniewski – Digital Director, Marta Gilbas – Branded Content Director i Bartosz Zientek – Group Account Director. Będą odpowiadać za negocjacje warunków w mediach, a także merytoryczne wsparcie zespołów klienckich w zakresie implementacji strategii mediowych i planowania kampanii.

Multimedialne zespoły, funkcjonujące w ramach działu Client Service, mają zapewniać Klientom pełną obsługę w zakresie tworzenia strategii oraz planowania i zakupu wszystkich rodzajów mediów. Nowa struktura zespołów klienckich ma także pozwolić na ich ściślejszą współpracę z wyspecjalizowaną jednostką badawczo-analityczną Codemedia code.insights, którą od jesieni 2016 roku kieruje Rafał Drosik, Customer & Data Intelligence Director.

- Zmiany w strukturze domu mediowego mają zagwarantować naszym Klientom holistyczną obsługę. Ich celem jest wzmocnienie wizerunku Codemedia jako zaufanego doradcy mediowego skutecznie ułatwiającego firmom osiąganie ich celów biznesowych – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia. - Ich kontynuacją będzie zmiana identyfikacji wizualnej firmy oraz  strony internetowej – dodaje.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone