logo
WIADOMOŚCI

Zmiany w zarządzie i strukturze Codemedia

  PR 14.11.2017, przeczytano 293 razy

Do Zarządu domu mediowego Codemedia z początkiem listopada dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski, którzy będą bezpośrednio współpracować z Prezesem Zarządu Piotrem Bieńko. W strukturze domu mediowego został wydzielony pięcioosobowy dział Media Leaders&Trade.  Ponadto w ramach istniejącego już działu Client Service dodatkowo wzmocniono dotychczasowe multimedialne kompetencje zespołów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zmiany-w-zarzadzie-i-strukturze-codemedia,34479,artykul.html

Katarzyna Baczyńska, TV Director, będzie odpowiadać za realizacje zadań przez dział Client Service, a Piotr Kaniewski, Media Director, nadzorować pracę działów Trade oraz New Business & Communication.

ilustracjastrzałka

W skład powołanego Media Leaders&Trade wchodzą, oprócz Piotra Kaniewskiego i Katarzyny Baczyńskiej, Robert Stępniewski – Digital Director, Marta Gilbas – Branded Content Director i Bartosz Zientek – Group Account Director. Będą odpowiadać za negocjacje warunków w mediach, a także merytoryczne wsparcie zespołów klienckich w zakresie implementacji strategii mediowych i planowania kampanii.

Multimedialne zespoły, funkcjonujące w ramach działu Client Service, mają zapewniać Klientom pełną obsługę w zakresie tworzenia strategii oraz planowania i zakupu wszystkich rodzajów mediów. Nowa struktura zespołów klienckich ma także pozwolić na ich ściślejszą współpracę z wyspecjalizowaną jednostką badawczo-analityczną Codemedia code.insights, którą od jesieni 2016 roku kieruje Rafał Drosik, Customer & Data Intelligence Director.

- Zmiany w strukturze domu mediowego mają zagwarantować naszym Klientom holistyczną obsługę. Ich celem jest wzmocnienie wizerunku Codemedia jako zaufanego doradcy mediowego skutecznie ułatwiającego firmom osiąganie ich celów biznesowych – mówi Piotr Bieńko, Prezes Zarządu domu mediowego Codemedia. - Ich kontynuacją będzie zmiana identyfikacji wizualnej firmy oraz  strony internetowej – dodaje.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone